Kiroilin puhelinmyyjälle
Soitti tänään parin tunnin sisällä viisi kertaa. En vastannut. Laitoin soitetut numerot heti estoon. Hänpä oli näppärä ja numero muuttui aina yhdellä numerolla. Kuudenteen soittoon vastasin lyhyellä virkkeellä, joka sisälsi muutaman kirosanan. Eikö voisi uskoa vähemmällä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
entinen puhelinmyyjä kirjoitti:
Ymmärrän kyllä että on turhauttavaa, mutta meillä puhelinmyyjillä on yleensä tietty paperi mikä pitää lukea täysin sanasta sanaan ja loppuun asti, vaikka asiakas vastustelisi. Muuten tulee potkut hyvin nopeasti. Itse kyllästyin tähän asiakkaiden kiusaamiseen ja kusettamiseen ja lähdin menemään puhelinmyyntihommista.
- se sama entinen puhelinmyyjä
Se on hyvä jos tulee potkut s***** puhelinter****tit. Samaa toivon myös oviter***isteille.
Toivottavasti et ikinä itse jouduun niin huonoon tilanteeseen että pakko ottaa vastaan työ kuin työ :)
kyseiset työt on kriminalisoitava
Viime viikolla soi työpuhelin puhuessani pomoni kanssa. Langan toisessa päässä alkoi myyjän puheripuli. Vastasin ystävällisesti puhelimen olevan työkäytössä ja että olen juuri nyt töissä.
Myyjä vastasi -hyvä! ja jatkoi jargoniaan.
Pakko oli tylysti katkaista puhelu, en sentään haistatellut.
Olen pahoillani myyjien puolesta, mutta puhelinmyynti ja jatkuva soitteli on häiriköintiä.
Miksi minun sanominen, anteeksi, muutta en tilaa tälläkertaa. Heipat molemmin puolin. Tämä aina on toiminut ja jää hyvä fiilis koska olemme tasavertaisia ihmisiä.
Minä huusin tänään hammashoitolan ajanvaraajalle kun ei muka löytänyt aikaa lohjenneelle hampaalle! :D Saattoi muutama ärräpääkin lentää 🤭
Olkoot kysymyksessä vaikka mitkä pomon painostukset, ei ole hyvän tavan mukaista kiusata yksityishenkilöä puhelimitse. Ei ole hyvän tavan mukaista myöskään kiroilla puhelinmyyjälle, mutta uskokaa tai älkää, se tehosi.
Ja jos toiminta jatkuu, teen ilmoituksen ko.toiminnasta. ap