Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoan hintojen nousu: Kokkikartanon lohikeitto maksaa nyt jo 4.19!

Vierailija
19.09.2022 |

S-marketissa kävin ja hieman järkytyin. Jäi ostamatta. Mikä ois halvin kalaruoka nyt? Haluaisin syödä kalaruoan kahdesti viikossa. Mikä vaihtoehto tulisi halvimmaksi? Kalapuikot ja säilyketonnikala?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohi on kallista eikä tule halvemmaksi tehdä itse.

1kg lohta tarjouksesta 10e ja loput keitto ainekset ehkä 5e, ja tosta teet ainakin 8-10 saman kokoista annosta mitä kaupan eines keitto.

Vierailija
82/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän tähden noita hintoja! Todellakin itse tehtynä kalasoppa paljon edullisempi.

Siis tottakai on!

Ei kai kukaan voi olettaa, että kaupasta ostettu olisi itse tehtyä halvempi tai edes saman hintainen? Voithan laskea itsellesi myös tuntipalkan eli jos sopan aktiiviseen laittoon kuluu puoli tuntia/tunti (perunoiden&vihannesten kuoriminen sekä kalan perkaus) + sähkö/kaasu/klapit ja mikron kestävä kertakäyttöastia.

Kyllä noillekin hintaa kertyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tarjoan aina treffeillä haukea jonka valelen ketsupilla loheksi. Naista jännittää aina niin etteivät huomaa mitään.

Älä nyt herranjestas pilaa hyvää haukea ketsupilla. Etsi nainen, jonka mielestä hauki on parempaa kuin lohi. Sotkemalla sen hauen menetät just sen oikean naisen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä