Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoan hintojen nousu: Kokkikartanon lohikeitto maksaa nyt jo 4.19!

Vierailija
19.09.2022 |

S-marketissa kävin ja hieman järkytyin. Jäi ostamatta. Mikä ois halvin kalaruoka nyt? Haluaisin syödä kalaruoan kahdesti viikossa. Mikä vaihtoehto tulisi halvimmaksi? Kalapuikot ja säilyketonnikala?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakoon. Ryöstöhintoja en maksa.

Vierailija
2/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa eineksistä yli 3€?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK kalapaistos, se pienempi mikroruoka? Monet tuttavat, jotka eivät yleensä siedä valmisruokia, syövät tuota mielellään. Onhan se pienehkö annos moneen muuhun valmisruokaan verrattuna, mutta kun syö leipäpalan lisäksi luulisi norminaiselle riittävän ruuaksi.

Vierailija
4/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotain kalaa + ainekset ja tee keitto itse, pistä pakkaseen annosrasioissa ja aina sulata sieltä kun mieli tekee. Tulee pidemmän päälle halvemmaksi.

Vierailija
5/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikalasta tekee niin monia eri ruokia, eikä sen hinta ole noussut taivaisiin. Patongit, lämpimät voileivät, ruokaisat salaatit, pastat, vuoat, wrapit, piirakat... Ei se tietenkään ravintorikkain kala ole, mutta silti.

Vierailija
6/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartanolla on myös toinen halvempi lohikeitto.

Vierailija
7/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkikartanon namiruuvasta maksaa mielellään vähän enemmän!

Vierailija
8/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikä tahansa suorittavan tason lohikeitto vaan oikein Kakkikartanon lohikeitto!

Vierailija
9/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu ja suonikas lohikeitto.

Vierailija
10/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvin kalaruoka tulee kun käyt itse kalassa.

Vierailija
11/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-marketissa se soppa on 4,75e. Harmi, koska Kokkikartanon einekset on ainoita syötäväksi kelpaavia. Mutta ei Herranen aika 5e voi mistään eineksestä maksaa. Alkaa olla sellainen hinta millä saa soppaa itse tehtyä pariksi päiväksi.

Vierailija
12/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa aina niitä ravintoarvoja einestä valitessaan. Proteiini on kallista, etenkin rasvainen kala. Pitää ajatella sitä, että saako rahalle vastinetta terveyttään ajatellen.

Vierailija
13/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkillä ei tarvi edes mitään kalastuslupaa. Teetä termariin ja repputuolin sekä pilkin kanssa kalaan.

Vierailija
14/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarjoan aina treffeillä haukea jonka valelen ketsupilla loheksi. Naista jännittää aina niin etteivät huomaa mitään.

Vierailija
15/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasta eineksestä kannata maksaa. Ennemmin käy jopa jossain lounaspaikassa lohikeitolla kerran viikossa. Siellä saa leipää (+ vesi, mehu kahvi) samaan lounaan hintaan

Vierailija
16/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten mutta tuohan on ennemmin perunakeitto nykyään ja sen lohen laatu keitossa on myös huono. En todellakaan maksaisi yli 4e

Vierailija
17/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulo ei ole tiedon väärtti.

Vierailija
18/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tarjoan aina treffeillä haukea jonka valelen ketsupilla loheksi. Naista jännittää aina niin etteivät huomaa mitään.

No nyt oli hauska voimafantasia

Vierailija
19/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ite kalastaminen todellakaan ole aina halvempaa. Ostettava välineet, mahdollisesti kalastuslupa, etittävä kalastuspaikka jonne saattaa olla kymmeniä kilometrejä. Talvikalastus se vasta taitamattomalle ekstriimiä onkin. Ei sinne ihan mato-ongen kanssa pyöräilemällä mennä. Sen lisäksi pikkukaloista menee kolmannes roskiin suolina, kiduksina ym. roippeina. Mutta muuten ihan kiva harrastus, mutta ei sillä elä jos ei ammatikseen tee.

Vierailija
20/83 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla loppui valmisruokien osto jo viikkoja sitten. Nyt teen itse ruokaa. En tiedä ostaako noita kukaan oikeasti enää. Ei kai kukaan maksa pienestä valmiskeitosta yli 4 euroa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän