Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole kiinnostunut puutarhasta enkä kukkien laittamisesta pihalle tai sisäkukista, vaikka olen kypsässä iässä oleva nainen!

Vierailija
19.09.2022 |

Olen ehkä kummajainen, mutta tämä on totuus. Olenko ainoa? Jotain pientä laitan kesäisin ulos, kuten kukan roikkumaan ulko-oven luo. Ihailen kyllä luonnonvaraisesti kasvavia kukkia eri paikoissa. Toisten pihoja ja puutarhoja nähdessäni tulee tunne, että no ihan kivannäköistä. Ei muuta. Sisäkukkia yritin pitää vuosikymmeniä, mutta ei ollut kai aitoa kiinnostusta perehtyä niiden hoitoon. Nykyään muutama muovikukka sisällä ja parvekkeella ja ne ovat todella aidonnäköisiä. Onneksi perheen puolelta ei koskaan kummeksuntaa, tottuivat siihen. Onko täällä muita ei-kukkafani-naisia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kukkafani. Mutta mies hoitaa kukat ja tietenkin myös minut.

Vierailija
2/9 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin kovasti hienosta puutarhasta - jos minulla olisi puutarhanhoitaja :D Itse en todellakaan viitsi sellaisesta nähdä vaivaa, koska en tykkää itse häärimisestä enkä ruumiillisesta työstä jota sen eteen. joutuisi tekemään. 

Sisällä olevat kukat on minusta jotenkin usein vähän surullinenkin näky, pieneen purkkiin kahlittuja, usein kärsivät valon puutteesta jne. Ei mulla ole sisällä kuin joskus yrttejä ruukuissa joista sitten napsin ruokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Inhoan pihahommia eikä huonekasvitkaan kiinnosta ollenkaan.

Vierailija
4/9 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK.

Vierailija
5/9 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä vaiva.

Vierailija
6/9 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita, että se ulkona roikkuva kukkakin on muutamana vuonna jo ollut muovikukka. Hyvännäköinen, vaikka itse sanonkin. Tuttavat luulleet aidoksi.

Ap.

Vierailija
7/9 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimäinen kevät jolloin en ostanut parvekekukkia. Joten et ole kummajainen. Yksistään otin järjen käteen. Parvekelleni paistaa aamusta iltaa aurinko ja yhtään varjo paikka ei ole. Keski lämpö tila siellä sitten 33-34 astetta. Mitä järkeä ostaa yrtit sinne kun ne joutuu uusimaan 3 kertaa kesässä. Eikä ole miestä eli rahapuuta apuna menot.Mikään taika temppu ei helle kesinä pidä niitä kiinni elämässä ja itse asiassa en viihdy edes kuuma parveke. Mielumin menen piston ja varjoon nauti kesästä tai uimarannalle.

Vierailija
8/9 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet mielestäni kummallinen ja ylikypsä.

Naisen kuuluu tykätä kukkasista ja hoitaa niitä + kasvattaa myös pientä hyötypuutarhaa.

Vierailija
9/9 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään kansalaisvelvollisuus ole. Itseä alkoi kiinnostaa, kun yli nelikymppisenä muutin asuntoon, jossa on iso piha, ja olen nykyään puutarhahullu. Mutta minulle se on nykyään harrastus, eikä kenenkään tarvitse harrastaa samoja asioita.