Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko niuho? Uusi työkaveri asiaa

Vierailija
19.09.2022 |

Meille töihin on tullut uusi työntekijä jonka kanssa tulemme hyvin toimeen, sanoisin että olemme jo ystäviä vaikka olemme tunteneet vasta pari kuukautta. Mietimme aina välillä että pitäisi mennä istumaan iltaa johonkin ja lopulta sovimme päivän parin viikon päähän joka molemmille käy. Kun tämä päivä koitti kysyin missä nähdään, niin työkaveri kertoi sopineensa sittenkin jotain muuta.
Minulta meni täysin maku koko ihmiseen. Itse olen suunnitellut menot tuon mukaan ja hän sopikin sitten jotain muuta vaikka päivä oli lyöty lukkoon? Onko tämä siis ihmisille nykyään ihan ok?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo vähän nihkeää. Tietty jos jotain oikeasti tärkeää niin olisi voinut suoraan ilmoittaa että siirretäänkö. Ehkä hänelle se "pitäis joskus mennä istumaan iltaa" oli vaan jotain small talkia? Kumpi teki aloitteen näkemiseen vapaa-ajalla? Itse en normaalisti tykkää siitä että ihmiset tuhlaa mun aikaa, jos on jotain sovittu niin se on sovittu, eikä sitä peruta "parempien menojen" ilmaantuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo vähän nihkeää. Tietty jos jotain oikeasti tärkeää niin olisi voinut suoraan ilmoittaa että siirretäänkö. Ehkä hänelle se "pitäis joskus mennä istumaan iltaa" oli vaan jotain small talkia? Kumpi teki aloitteen näkemiseen vapaa-ajalla? Itse en normaalisti tykkää siitä että ihmiset tuhlaa mun aikaa, jos on jotain sovittu niin se on sovittu, eikä sitä peruta "parempien menojen" ilmaantuessa.

En muista kumpi alunperin heitti että pitäisi mennä, saatoin olla minäkin mutta molemmat suunnittelimme asiaa ja olimme innoissamme näkemisestä. Ap