Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähensin suihkussakäyntiä, ja yllätyin että nykyään en edes halua suihkuun joka päivä.

Vierailija
19.09.2022 |

Ennen se oli tapa, että illalla vasta rentoutui suihkun jälkeen. Nykyään riittää että saa toiset vaatteet päälle, eikä edes viitsisi käydä suihkussa aina. Ihokaan ei kutise niin paljon.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kesällä uin paljon. En pysty muuta kuun käymään kaksi kertaa päivässä suihkussa. Mutta talvella riittää 6 kertaa viikossa.

Vierailija
42/55 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kesällä uin paljon. En pysty muuta kuun käymään kaksi kertaa päivässä suihkussa. Mutta talvella riittää 6 kertaa viikossa.

Siis kuin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kävin joka päivä suihkussa,. Nyt kun on viileää niin ei hikoile niin paljoa, eikä tarvitse käydä suihkussa kuin joka toinen päivä.

Vierailija
44/55 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisen pitäisikään joka päivä käydä suihkussa.  Hiuksetkin voi paremmin kun niitä ei jatkuvasti pese.  Itse ainakin olen havainnut että hiuksista tulee vahvemmat kun ne pääsee välillä rasvottumaan. 

Itse pesen  kerran viikossa hiukset. Eivät rasvoitu

Suihkussa  käyn 2-3 kertaa, mutta hiukset jätän kuiviksi, ellei ole hellettä. Silloin saatan suihkuttaa ne

Niitä hyllyssä olevia ruokia ja muita tarvikkeita räpeltää likaisilla sormillan kymmenet ihmiset kunnes ne päätyvät ostoskoriini.

Vierailija
45/55 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihon kanssa ongelmia niin se suihkussa käyminen on kuin vetelisi ihoa raastinraudalla, tämä on suora lainaus ihotautilääkäriltä. Kaikkien iho ei kestä jatkuvaa suihkuttelua tai ainakin pitää suihkun jälkeen huolellisesti rasvata iho, jokaikinen kerta. Jos talvella oikein paleltaa niin minä usein sytytän kaakeliuuniin tulen ja istuskelen siinä lämmössä. Saunaa en enää kaipaa oikeastaan ollenkaan

Vierailija
46/55 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisen pitäisikään joka päivä käydä suihkussa.  Hiuksetkin voi paremmin kun niitä ei jatkuvasti pese.  Itse ainakin olen havainnut että hiuksista tulee vahvemmat kun ne pääsee välillä rasvottumaan. 

Tämänköhän takia saan jatkuvasti kehuja hiuksistani ja ihostani. Minulla siis on sellainen mainosten ilmava ja kiiltävä tukka ja pesen sen 3-4 päivän välein. Ihostanikin saan nykyään 38-vuotiaana kehuja. En kehtaa sanoa, että pesen kasvonikin vain suihkun yhteydessä eli 3-4 päivän välein. Alapää samoin, eikä mitään erityisiä hajuja ole. Koskaan ei ole mikään paikka kutissut, eikä mitään rasvoja tai voiteita tarvita. Kainaloita saatan pestä useammin, ne alkavat joskus haista jo parin päivän jälkeen.

Koko perheellämme samanlaiset pesutavat ja ainakin vielä on kaikilla myös vilkas sosiaalinen elämä 😆

Vierailija
47/55 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänköhän takia saan jatkuvasti kehuja hiuksistani ja ihostani. Minulla siis on sellainen mainosten ilmava ja kiiltävä tukka ja pesen sen 3-4 päivän välein. Ihostanikin saan nykyään 38-vuotiaana kehuja. En kehtaa sanoa, että pesen kasvonikin vain suihkun yhteydessä eli 3-4 päivän välein. Alapää samoin, eikä mitään erityisiä hajuja ole. Koskaan ei ole mikään paikka kutissut, eikä mitään rasvoja tai voiteita tarvita. Kainaloita saatan pestä useammin, ne alkavat joskus haista jo parin päivän jälkeen.

Koko perheellämme samanlaiset pesutavat ja ainakin vielä on kaikilla myös vilkas sosiaalinen elämä 😆

Minä pesen hiuksetkin joka päivä ja saan ihmettelyjä niiden hyvästä kunnosta, tuuheudesta, kiillosta ja pituudesta. Kasvoille teen iltaisin tuplapuhdistuksen ja aamuisin vesipesun sekä käytän useita erilaisia luonnonkosmetiikan ihonhoitotuotteita. Kasvojen iho on hehkuva ja rypytön ja ihmisten ikäarviot menee useimmiten vähintään 10 vuotta alakanttiin. Sanoisin että geeneillä on suurempi merkitys asiassa kuin peseytymisellä tai pesemättömyydellä.

N41

Vierailija
48/55 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan miellyttävää mennä sun jälkeen vessaan 🤢

Vierailija
49/55 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisesi sensijaan saattavat haluta suihkussa käyntiäsi.

Vierailija
50/55 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se vilkas, koska tuttunne vaihtuvat hajun vuoksi tiuhaan?

Vierailija
51/55 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hikoilen niin paljon, että on käytävä kahdesti päivässä. Meillä on öisin kuuma, vaikka pidän ikkunaa auki talvellakin. Aamulla on nuhjuinen ja haiseva oll, pakko on peseytyä. Omakotitalossa asuessa ei tätä ongelmaa ollut. Maaninen peseytyminen alkoi vasta kerrostaloon muuton myötä.

Vierailija
52/55 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi mielenkiintoista. Mutta mitä teet, kun olet ns. syväjäässä? Että palelet eikä mikään vaatemäärä riitä. Itselläni siihen tehoaa lämmin suihku (lyhytkin) ja sitten on edes tunnin ihan lämmin olla. Liikun suhteellisen paljon, käytän 100% villavaatteita ja olen normaalipainoinen, mutta verenkierto on ilmeiseti vain heikko.

Täällä myös palelija. Kun olen jäässä, pidän käsiä ja jalkoja lämpimässä vedessä jonkun aikaa. Se auttaa.

Molemmat kilpirauhaskokeisiin, sieltä se syy löytyy. Thyroxin nostaa kivasti lämpöä, tarkenee hyvin vähälläkin vaatetuksella sisällä. Ja jos lääkäri väittää ettei ole vajista, vaihtakaa lääkäriä jos lukemat on lähelläkään viiterajoja.

Vierailija
53/55 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi mielenkiintoista. Mutta mitä teet, kun olet ns. syväjäässä? Että palelet eikä mikään vaatemäärä riitä. Itselläni siihen tehoaa lämmin suihku (lyhytkin) ja sitten on edes tunnin ihan lämmin olla. Liikun suhteellisen paljon, käytän 100% villavaatteita ja olen normaalipainoinen, mutta verenkierto on ilmeiseti vain heikko.

Juon teetä

Vierailija
54/55 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka alatte haista, niin mistä kohtaa haisette?

Itse käytän kainaloissa deodoranttia ja tuntuu että se on niin imeytynyt ihoon ettei haittaa vaikka jokupäivä unohtuisi.

Iho. Käsivarret jne. Mulla on kuiva iho, joten joudun rasvaamaan. Olen päätellyt rasvauksen ja yöllisen hikoilun aiheuttavan pahan, tunkkaisen hajun. Siinä ei kainalopesulla pitkälle pötkitä.

Vierailija
55/55 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen lauseesi on aivan täyttä humpuukia. Hius on kuollutta solukkoa, ei se mitenkään maagisesti vahvistu. Toki jos pestessä mekaanisesti raastat hiukset päästäsi, pesuvälin harvennus on varmaan hyväksi - mutta älä pese niin rajusti. Ja totta kai talilla kuorrutettu hius tuntuu "vahvemmalta" kun sen päällä on möhnää, mutta ei se hius oikeasti mihinkään vahvistu.

Toivon todella että tämä pesuvälinharvennusvillitys jää historiaan. Onpa kiva haistella työkaverin eltaantuneen rasvan peitossa olevaa kuontaloa samalla kun hän kehuu kuinka puhtaat ja ihanat hiukset on kun pesee vain kerran kuussa... jep jep.