Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa kun mies haluaa aikalisän?

Vierailija
19.09.2022 |

Tapailua vasta kolme viikkoa takana ja mies vetoaa elämäntilanteeseensa joka on kyllä hieman vaikea. Sanoin että minulle ei tarvitse puhua aikalisistä vaan voi sanoa ihan suoraan jos haluaa skipata tämän jutun kokonaan, että en mene siitä rikki. Mies ei halua, vaan pyytää kärsivällisyyttä. Sanoin että ymmärrän.

Mitä tämä nyt ihan oikeasti tarkoittaa? Mies piti paljon yhteyttä ja puhui niin kuin olisi todella ihastunut. Ja nyt sitten totaalinen hiljaisuus. Kuinka kauan tässä pitäisi pitää täyttä hiljaisuutta? Onko tällaisilla miettimistauoilla tapana pitää mitään yhteyttä?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Aikalisä = olet varalla jos sen kiinnostavamman naisen kanssa meneekin mönkään.

Vierailija
2/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa pitää sua varalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarvitsee coachilta lisäneuvoja

Vierailija
4/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalisä = kiukkuinen vaimo?

Vierailija
5/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda. Aikalisä = olet varalla jos sen kiinnostavamman naisen kanssa meneekin mönkään.

Tämä.

Kokeilee jos jonkun mukavan naisen kanssa homma toimii. Jos ei toimi, palaa sinun luoksesi.

Vierailija
6/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se penkittää sua parhaillaan:(

Vierailija
7/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varapatja

Vierailija
8/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seuraava puhelu on kännissä aamuyöstä tiedät viimeistään asemasi. :D

Vierailija
9/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaisin ja jatkaisin mun elämää.

Vierailija
10/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olepa nyt iso tyttö ja ota sitä todellista vastuuta ja ilmoitat, että tämä oli nyt tässä. 

Vierailija
11/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen pitää katsoa joku toinen keissi loppuun asti ja oot siellä sit varasijalla

Vierailija
12/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua olla yksin mutta ei osaa tai halua olla yhdessäkään. Joka tapauksessa huono merkki, hän ei ainakaan koe että olisit henkilö jolta saa voimia tai johon voi tukeutua.

Itse en jaksaisi alkaa mitään vatvomista henkilön kanssa joka vaikeassa tilanteessa sulkee minut pois, kun oma käsitykseni suhteesta on että siinä jaetaan taakat ja tuetaan toinen toistaan. Kenties olet väärä ihminen hänelle tai sitten hän on tottunut pärjäämään yksin, kumpaakaan sinä et voi korjata.

Sekin on ihan ok että mies ei halua alkaa puolituntemattomaan tukeutua, mutta jos kolmen viikon jälkeen on haluamassa "aikalisää" eli optiota hyllyttää sinut ja palata asiaan kun huvittaa, niin kiertäisin kaukaa ja lähtisin etsimään seuraavaa ehdokasta.

Vierailija
13/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nyt kellekin tarkoittaa. Pääasia että sinä päätät itse mitä se sinulel tarkoittaa. Minulle tuo tarkoittaisi sitä että moido. Katsotaan sitten uudestaan myöhemmin jos molempia vielä kiinnostelee. Minua ei kyllä enää kiinnostelisi. mutta kohteliaisuudesta sanoisin.

Vierailija
14/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mies vetoaa elämäntilanteeseensa joka on kyllä hieman vaikea"

Yhdenkään itseään kunnioittavan ihmisen ei pidä lähteä mihinkään hedelmättömään juupas eipäs leikkiin mukaan. Varsinkin, jos lähtökohta on "hieman" vaikea.

Vierailija
15/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitta, että rakastaa sinua silmittömästi.

Vierailija
16/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitti tapailun kanssasi, mutta sitten huomasikin, että on liian aikaista, kun on vielä keskeneräisiä, käsittelemättömiä tms. vaikeita juttuja omassa elämässä kesken. Uusi suhde olisi "liikaa" juuri nyt.

Se on sun asia, haluatko odotella tuota miestä ja kuinka pitkään. Älä sinä ota häneen mitään yhteyttä, ei viestejä, ellei hän aloita.

Vierailija
17/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitti tapailun kanssasi, mutta sitten huomasikin, että on liian aikaista, kun on vielä keskeneräisiä, käsittelemättömiä tms. vaikeita juttuja omassa elämässä kesken. Uusi suhde olisi "liikaa" juuri nyt.

Se on sun asia, haluatko odotella tuota miestä ja kuinka pitkään. Älä sinä ota häneen mitään yhteyttä, ei viestejä, ellei hän aloita.

Näin on! Itse ollut tilanteessa, jossa pidin heti kovasti uudesta tapailukumppanista, mutta koska huomasin, että ajattelin edellistä yhä, toivoin "aikalisää" ja kerroin suoraan miksi. Se ei toiselle sopinut, joten emme jatkaneet enää yhteydenpitoa. En muuten halunnut enää takaisin sen edellisen kanssa, siitä ei ollut kysymys. olin vaan surullinen ja tunsin outoa syyllisyyttä, sitä olisin halunnut yksin miettiä hetken.

Vierailija
18/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiinkuin Tinze, sä olet liikaa?

Vierailija
19/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tällaista tarvetta. Elämässä on kaikenlaista lapsiin ym. liittyvää, ja usein tutustumisen alussa 24/7 viestittelevä mies alkaa pian ahdistaa. Kun on työt, lapset, koti, harrastuksia, lähipiiri ym. niin arki on aika täyttä. Silti toivoisin voivani pukkuhiljaa tutustua uuteen ihmiseen. Olen siis saattanut kaiken kiireen keskellä ajatella että en jaksa tätä juttua ja ilmoittanut että ei tavatakaan jne. Vaikka ihminen on aivan ok ja sitten kun on saanut vähän tilaa ja lapset menneet isälleen niin on ehtinyt ajatella muutakin ja tekee mieli laittaa viesti. Mistään varalla pitämisestä ei siis todellakaan kysymys. Mutta kaikilla on nykyään hirveä kiire ja heti pitäisi olla antamassa numero, jonka jälkeen alkaa se tauoton hyvää huomenta, hyvää päivää, mitäs sinne, hyvää yötä -viestittely. Olisi ihanaa oikeasti tutustua hitaasti ja rauhassa.

Vierailija
20/47 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aikalisä tarkoittaa ei kiitos. Se on kiertoilmaisu, koska kuvitellaan sen olevan jotenkin pehmeämpi isku kuin suoraan sanottu erohalu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi