Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaiset naiset ilman seksiä

Vierailija
19.09.2022 |

Nainen, joka ei ole saanut riittävästi seksiä, on kiukkuinen ja ilkeä. Seksiä riittävästi saanut nainen on iloinen ja hauska. Mitä mielipiteitä tai kokemuksia teillä on asiasta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman seksiä on tullut oltua jo 16 vuotta ja varmaan olen loppuiän. En ole vihainen enkä ilkeä, ihan tyytyväinen elämääni näin.

Oikeasti olet ahkera runkkari. Olet oppinut tyydyttämään itsesi niin hyvit ettet edes kaipaa muuta.

Vierailija
22/36 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irroitauduin seksistä. Löysin YouTube kanavan jossa edetään vaihe vaiheelta kohti seksitöntä elämää.

Avioliitto toimii myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olisin saamut eilen, mutta piti työntää pois, koska olin unenpöpperössä ja aikainen herätys. Oikeasti mies ei sitten tajua, että voisi ainakin yrittää tulla nukkumaan samoihin aikoihin jos mielii tehdä jotain. En itsekään käy kiinni kun sika limppuun, jos toinen on jo nukkumassa.

Vierailija
24/36 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olisin saamut eilen, mutta piti työntää pois, koska olin unenpöpperössä ja aikainen herätys. Oikeasti mies ei sitten tajua, että voisi ainakin yrittää tulla nukkumaan samoihin aikoihin jos mielii tehdä jotain. En itsekään käy kiinni kun sika limppuun, jos toinen on jo nukkumassa.

Eikö muilla ole aikatauluongelmia? Meillä kutakuinkin mies painuu pehkuihin jo klo 22 jos aamuvuoro, mutta jos iltavuoro niin saattaa valvoa myöhäänkin klo 1.00 asti. Sitten kun kömpii sänkyyn, saattaa alkaa seksin ehdotus riippumatta siitä, olenko ehkä mennyt itse nukkumaan jo tuntia aikaisemmin. Siis eihän se haittaa, jos en ole vielä nukahtanut tai ollut nukkumassa, mutta hieman huomaavaisuuden puutetta on ehkä siinä, että klo 1.00 saattaa kääntyä puoleeni noissa asioissa. Joskus saanut pikkuraivareita, kun olen kehdannut valittaa väsymystä.

Itselleni ei tulisi mieleenkään vongata, jos mies mennyt nukkumaan klo 22 ja itse kömmin viereen klo 12.

Joskus sentään samaan aikaan menemme nukkumaan.

Itselläni aina aamuvuoro ja menen nukkumaan vaihtelevasti klo 22.30-24.30.

Vierailija
25/36 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka pitää kenetkin puutteessa. Kauheata syyllistämistä. Kyllä mullekin sasttaisi maistua joskus klo 12, mutta en viitsi tuota raukkaa herättää kun on jo nukkumssa. Vähön ilkeältä tuntuisi.

Pitäisi vaan löytää oikeat aikstaulut, mutta sopivat kummankin kannalta. En minäkään tahalleen mene nunkumaan aikaisemmin, enkä nyt hirveösti jaksa valvoa vaan "sitä" varten. Monesti kun nukutan lapset, nukahdan itsekin.

Ja pitääkö miehen mennä nukkumaan kun vauva klo 22 jos aamuvuoro. Tai saa mennä, mutta ei ehkä kannata olettaa että itse valvon niin myöhään kun hänkin, silloin kun on ok valvoa hänelle.

Vierailija
26/36 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman seksiä on tullut oltua jo 16 vuotta ja varmaan olen loppuiän. En ole vihainen enkä ilkeä, ihan tyytyväinen elämääni näin.

Oon melko varma et kannatat Sanna Marinia, et perussuomalaisia?

Vierailija
27/36 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kaipaan seksiä puolisoni kanssa.

Läheisyyttä meillä on ja tyydytyksen itsessään saan toki itsekseni, mutta seksi on parhaimmillaan muutakin kuin panemista ja lasten tekoa. Se on yhteyttä ihmiseen, jota rakastaa.

Hikiset, raukeat katseet, suudelmat, lämpimät kädet lantiolla, yhdessä nauramista ja seksin jälkeistä suukottelua hihittelyineen. Se on yhteinen salaisuus, jota ei jaa samoin koskaan toisen ihmisen kanssa.

Se on muutakin kuin alaston keho, se on myös tarve tulla hyväksytyksi vikoineen päivineen siinä hetkessä - henkisestikin alastomana.

Se, ettei toinen halua niin kaihertaa mieltä. Seksi antaa parhaimmillaan ulottuuvuuden rakkauteen ja yhteen kuuluvuuteen, jolle kova torjunta tekee hallaa. Sitä jää miettimään, että eikö toinen todella halua minua. Ei vain fyysisesti vaan kokonaista rakkauttani häneen.

Kyllähän seksi voi olla pelkkää intohimoakin eteisen lattialla ja vaatekaappia vasten, ja on hyvää ihan sellaisenaan. Seksi olisikin itselleni mainio tapa unettomuuteen, tylsyyteen, intohimoon, rakkauteen, "on vielä 2-3h aikaa ennen lähtöä, mitä tehtäis".. Hieno vaihtoehto leffalle, mutta näistä osaan joustaa.

Vierailija
28/36 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi miten ap on päätynyt johtopäätökseen. Onko hän itse nainen jota seksin puute suututtaa vai huippurakastaja mies joka saa kaikki naiset iloisiksi?

Vierailija
29/36 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljästä suhteesta kahdessa mies on ollut haluton ja kyllähän se ketuttaa. Nämä samat miehet eivät kyenneet myöskään arjen läheisyyteen; halauksiin, pusuihin, sohvalla vierekkäin oloon. Ei enää kylmiä möllöttäjiä minulle, yksinkin on parempi.

Vierailija
30/36 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranaiset näköjään löytäneet ketjun splainaamisen määrästä päätellen.

Vierailija
31/36 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää, kun voi muovata keskustelusta haluamansa laisen ja siivota epämiellyttävät viestit pois. Kuten nyt vaikkapa ne ristiriitaisista existään kertovien miesten kokemukset.

Vierailija
32/36 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Vihainen Nainen, mutta olen minä selkeästi parempi versio itsestäni jos saan seksiä.

Vaikuttaa kokonaisvaltaisesti elintapoihin, keskittymiskykyyn, henkiseen hyvinvointiin, tekee hehkuvamman olemuksen jne.

Ne harvat somekuvanikin joista ihmiset on sanoneet, että wow jotenkin erityisen upea kuva ja kylläpä hehkut, on otettu seksin jälkeen (tai seuraavana päivänä siitä, kun olen saanut seksiä).

Masturboin kyllä paljon, mutta _se_ei_ole_ollenkaan_sama_asia! Sehän on vain orgasmi, seksi on kokonaisvaltainen nautinto.

- ikisinkku N29

Vierailija
33/36 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vain on sellainen juttu, ettei nainen tarvitse penetraatiota mihinkään (nautintoon). Käytännössä miestä tarvitaan seksuaalisesti vain lisääntymiseen, ja nykyisin klinikoiden ja muun kehityksen myötä ei mihinkään.

Outo näkemys, IRL en kohtaa missään naisten kesken tuollaista näkemystä.

Vierailija
34/36 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vain on sellainen juttu, ettei nainen tarvitse penetraatiota mihinkään (nautintoon). Käytännössä miestä tarvitaan seksuaalisesti vain lisääntymiseen, ja nykyisin klinikoiden ja muun kehityksen myötä ei mihinkään.

Kyllä mä ainakin saan orgasmin nimenomaan penetraatiossa. Onhan se seksi kivempaa taitavan miehen kuin dildon kanssa. Jostain syystä julkisuudessa meuhkaavat eniten naiset, jotka eivät tule yhdynnässä. Meitä toisenlaisiakin löytyy. Itse nautin seksistä tosi paljon oikean miehen kanssa.

Vierailija
35/36 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vihaiset miehet ilman seksiä" on siirretty Seksi-palstalle.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4812805/vihaiset-miehet-ilman-seksia

Vierailija
36/36 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen vihainen jos ei ole seksiä, nyt erehdyit, se on ihan päin vastoin!!

Siis nainen on iloinen ilman seksiä? Monet naiset kuitenkin haluavat seksiä. Haluavatko he siis vihaisiksi?😁

No minun iloisuuteeni seksi ei ainakaan vaikuta. Olen iloinen luonne. Kivat asiat on kivoja asioita, mutta ei niiden ouute muhun ihan hirveästi vaikuta. Elämä on hyvää seksillä ja seksittä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan