Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jätä laittamatta kausivaloja, koska minulla ne ovat samalla pihavalot, nii

Vierailija
19.09.2022 |

Kaupunkilaiset asiantuntijat voivat sammuttaa partseilta omansa, dih

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään. Nehän on nykyään ledivaloja ja sähkönkulutus on äärimmäisen pieni.

Vierailija
2/5 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valot vie sähköä juuri ollenkaan.  Voi olla psyykelle valot tärkeitä kaamoksen aikaan ,eli niissä ei kannata pihistellä. Muita voi säännöstellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin jo kausivalot, mutta ne on ajastettu olemaan päällä vaan pimeään aikaan. Meillä on koiranpentu jota on pissatettava myös yöllä ja nuo kausivalot riittää koirankusetusvaloina. Normaalit ulkovalot on niin kirkkaat että niistä herää liikaa. Kausivalot on sopivan hämärät niin ei itse herää kokonaan vaan uni tulee heti kun palaa sänkyyn.

Vierailija
4/5 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä kukin tekee! Itselläni on esimerkiksi vuosia ollut parvekellani valot,jotka toiminet paristolla. Kuin valopuut joulukuu ikkunalaudalla ,toimivat paristoilla kaupununkilaisena vuokra talossa asuvana.Kun asun yksin mikään laite kotini ei valmiustilassa. Jokainen laite minkä ostan ei mitään kelloja ajastimia. Viitaten nyt esim. pesukone,mikro. Viihde kanaviin en tuhlaa raha.Joten on vain TV peruskanavat. Sekin taulu tv on vain 32 tumaa. Ruokaa en tee,Ostan valmisateriat kaupasta ja mikroon. Joten lieden ja uunin käyttöä ei ole.

Vierailija
5/5 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valot on omalle mielenterveydelle tärkeitä kaamoksen aikaan, en uskalla tinkiä niistä. Säästän niin etten käytä kuumenevia laitteita entiseen malliin; keittämällä vähemmän kahvia ja käytän termaria, välttelen uunin käyttöä ja teen isoja satseja ruokaa induktiolevyllä, joita voi lämmittää muina päivinä mikrossa.