Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön parisuhde naisen kanssa?

Vierailija
18.09.2022 |

Eikö tosiaan ole ketään naista, jolle kävisi seksitön parisuhde. Ei siis mitenkään väkisin pinnistellen vaan aidosti siitä nauttien. Toki pusua ja halia muttei seksiä. Seksi tuo 80% parisuhteen isoista ongelmista, joten seksin poisjättämällä, häviäisi myös 80% Ongelmista.

Jos siis näet minut Tinderissä teemalla seksitön parisuhde mihin suuntaan swaippaat (no, en ole oikeasti Tinderissä)

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi tuollaista naisen halventamista edes kommentoida 

Vierailija
2/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monikin nainen varmaan haluaisi. Seksi on rasittavaa ja yliarvostettua ja aiheuttaa paljon riitoja parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääliö, oletko koskaan tuntenut yhtään naista äitisi lisäksi. Naiselle tärkeintä parisuhteessa on tuntea olevansa himoittu.

Missä noin sanotaan?

Kaikkihan sen tietää. Himoitse naistasi, jos haluat parisuhteen jatkuvan.

Vierailija
4/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle käy seksitön avoin parisuhde

Vierailija
5/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libido on syynä suurimpaan osaan maailman katastrofeja ja riitoja - siksi siitä pitäisi päästä eroon, ihan koko ihmiskunnan.

Minä olisin valmis panostamaan aika älyttömästi rakkaussuhteeseen ilman seksiä. Tosin aivan turha kuvitella tässä libidovetoisessa liskoaivoyhteiskunnassa.

Vierailija
6/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aseksuaali, mutta se ei yhdistä, eikä riitä suhteeseen. Luonne, romantiikka, huumori, arvot jne. kaiken pitäisi mennä kohdalleen ja harvoin menee.

Vierailija
7/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen suostuisi, sillä he menettäisivät tärkeimmän keinon, jolla ohjata parisuhdetta.

Vierailija
8/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aseksuaali, mutta se ei yhdistä, eikä riitä suhteeseen. Luonne, romantiikka, huumori, arvot jne. kaiken pitäisi mennä kohdalleen ja harvoin menee.

Voitko siis lainkaan olla parisuhteessa seksuaalisen ihmisen kanssa? Onko se sama tunne kuin orgasmia teeskentelevällä naisella?

Vierailija
9/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättää pussailutkin pois, niin kyllä sellainen käy. omat asunnot pitää myös olla. Ikinä en yhteen muuta enää kenenkään kanssa.

Vierailija
10/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko siis lainkaan olla parisuhteessa seksuaalisen ihmisen kanssa? Onko se sama tunne kuin orgasmia teeskentelevällä naisella?

En. Ajanhaaskausta molemmin puolin. T. Eri

Vierailija
11/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan valmis seksittömään suhteeseen, jos siinä olisi halailua, niskahierontaa, ja pussaamista vain poskelle.

Oikeastaan toivoisin että kaikki parisuhteeni olisivat olleet sellaisia, mutta seksiä vaan joutuu harrastaa, jos haluaa parisuhteen ja lapsia.

N54

Vierailija
12/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jättää pussailutkin pois, niin kyllä sellainen käy. omat asunnot pitää myös olla. Ikinä en yhteen muuta enää kenenkään kanssa.

Jos olet pettynyt parisuhteisiin, miksi luulet, että juuri seksin poisjättämisellä voisit paremmin onnistua?

Vierailija
13/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääliö, oletko koskaan tuntenut yhtään naista äitisi lisäksi. Naiselle tärkeintä parisuhteessa on tuntea olevansa himoittu.

Tämä on ilmeisesti ennen avioiittoa?

Vierailija
14/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi tulla hakemaan vaimoni.

Vierailija
15/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet pettynyt parisuhteisiin, miksi luulet, että juuri seksin poisjättämisellä voisit paremmin onnistua?

Koska en halua seksiä, se on ällöttävää. Tottakai parisuhde on parempi jos minun ei tarvitse tehdä itseäni rikkovia tekoja jotka tuntuu luonnottomalle. Lisäksi tarvitsen paljon omaa aikaa joten eri asunnot on tärkeää. Ihmiset imee kaiken energian.

Vierailija
16/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
17/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo.

Sivusta: vaikka olisikin, on aihe mielenkiintoinen pohdiskeltavaksi.

Vierailija
18/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin ihan valmis seksittömään suhteeseen, jos siinä olisi halailua, niskahierontaa, ja pussaamista vain poskelle.

Oikeastaan toivoisin että kaikki parisuhteeni olisivat olleet sellaisia, mutta seksiä vaan joutuu harrastaa, jos haluaa parisuhteen ja lapsia.

N54

Minulla oli pitkä parisuhde, jossa jouduin harrastamaan seksiä missä milloinkin, koska miehen pitää olla seksiin valmis. Itse pidin eniten halailusta, niskahieronnasta ja toisen kanssa sohvalla löhöilystä. Aamuisia oli aivan upeaa hieroa toisen jalkapohjia ennen työhön lähtöä. No kyllähän hieroin avopuolisoni rintojakin, kun hän siitä erityisesti piti. Sitten en enää jaksanut sitä seksihurjastelua, tuli ero. M56

Vierailija
19/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua seksiä, se on ällöttävää. Tottakai parisuhde on parempi jos minun ei tarvitse tehdä itseäni rikkovia tekoja jotka tuntuu luonnottomalle. Lisäksi tarvitsen paljon omaa aikaa joten eri asunnot on tärkeää. Ihmiset imee kaiken energian.

En yhtään epäile aitouttasi. Minkä luulet olevan syynsä? Onko se ollut sinulla aina vai johtuuko se pahoista kokemuksistasi?   

Vierailija
20/73 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa puhutaan sexphobiasta. En ole Suomessa koskaan kuullut kenenkään puhuvan seksifobiasta. Seksifobiaiselle ihmiselle parisuhde on samaa kuin pyytäisi korkeanpaikan kammoista lähtemään yhdessä kiipeämään korkealle vuorelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi