Olen ihan sairaan väsynyt eikä mikään huvita.
No, onhan minulla viime aikoina ollutkin aika järkyttävä määrä stressiä. Koen todellista näköalattomuutta, vaikka olen pyrkimässä hienosti eteenpäin elämässä.
Haaveilen parisuhteesta oikean ihmisen kanssa, vaikken ole varma pystynkö edes seksiin tai hyväksyykö kumppani minun vartaloani. Lisäksi en jaksa muuta kuin syödä ja nukkua.
Ketuttaa kaikki ihan oikeasti ja mietin jo oikeanlaista poistumiskeinoa maailmasta.
Kommentit (6)
Aloitus on ihan järkyttävä sillisalaatti. Jos kerta olet "hienosti pyrkimässä eteenpäin elämässä", niin miten ja miksi koet näköalattomuutta eikä mikään kiinnosta? Vai onko se vain jonkun toisen mielipide, että suuntasi on oikea? Sitten se ei ole oikea suunta, jos fiilis on tuo, ettei vähempää voisi kiinnostaa. Tai sitten ensimmäinen kommentoija on oikeassa ja olet vain masentunut. Kukaan ei ole koskaan varma kumppanin rakkaudesta ja hyväksynnästä, ei edes pitkissä liitoissa elävät.
Älä vielä mieti parisuhdetta. Sun pitää ensin hyväksyä itse itsesi ja oma kroppa. Kehipositiivisuus on sellainen mihin kannattaa tutustua.
Joskus elämässä tulee tilanteita, että eteenpäin pyrkivä ihminenkin voi olla väsynyt. Älä anna periksi ap, paistaa se päivä vielä risukasaankin ! Voimia sulle ja ota kiinni nyt siitä, mikä elämässäsi on vielä hyvin :).
T, nimim. saman kokenut
Moikka, tässä ap. Sain noista sanoista oikeasti voimaa. Kyllä tässä jatketaan vielä ja jostain se voima löytyy.
Periksi en aio antaa, vaikka pahalta on tuntunutkin.
Hae apua.
Kuulostaa masennukselta.