Miehen kaverille syntyi hetki sitten vauva. Miehen kommentti kesken seksin
Kohta mäkin alan vetää sua paljaalla.
Vaikka ollaan puhuttu että ei ainakaan 3-5 vuoteen asia ole ajankohtainen. Ajatukset nyt ihan sekaisin tästä.
Kommentit (61)
No mitäs tuosta. Miehen vauvakuume alkaa heräilemään.
Niin se mieli muuttuu. Vauvakuume on tarttuvaa. Varo vain ap.
En ikinä luottaisi mieheen joka alentuu kumin käyttöön parisuhteessa.
Kyllä ne lapset kannattaisi ihan oikeasti tehdä alle kolmekymppisenä, vaikka se ei muotia olekaan. Mitä enemmän ikää tulee, niin sitä vaikeampaa on onnistuminen eivätkä yövalvomisetkaan onnistu samaan tapaan kuin nuorempana.
Huono merkki, että hingutaan lasta, kun "kaverillakin on".
Yökkistä. Onko kivaa tulla vedellyksi AP?
Tuskin sun pitää odottaa 3 vuotta enää että olet äiti
Jos ryhdytte heti hommiin, viiden vuoden päästä teillä voi olla jo ihanan helppoa leikki-ikäisen lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä luottaisi mieheen joka alentuu kumin käyttöön parisuhteessa.
Luotat vain miehiin, joille 14 lasta on ihan ok tulevaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Isot pojat on kertoneet että jotkut naiset pitävät siitä, en kyllä jaksa uskoa.
Hyi helvetti mikä kommentti jätkältä.
Potki nyt persuuksiin tollanen puupää, äläkä missään nimessä lisäänny, hommaa heti e-pillerit jos annat "vedellä" tollasen itseesi.
Ja 9:n kuukauden kuluttua sama mies sanoo: "Kohta mä alan vetää täältä, sain tarpeekseni vauvaprojektista. Adios!".
Ole varovainen. Noin ailahtelevaan tyyppiin ei kannata luottaa.
Oli ihanaa aikaa se puoli vuotta kun tehtiin esikoista. Siinä oli jotain niin alkukantaisen himokasta. Tulet ikävöimään sitä aikaa sitten kun talossa on lapsi eikä mistään spontaaneista vetelyistä oo tietoakaan :D
Taidatte siis olla vielä lapsia eikä yli 30v.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Oli mustakin vähän tyhmästi sanottu, mutta mun mielestä tämä itse asia on tässä se järkytys. Ap
Too much information.