Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeän olla hoitaja

Vierailija
18.09.2022 |

Useissa alani työpaikkailmoituksissa todetaan, että oletamme sinun olevan ylpeä ammatistasi tmv. Minä en todellakaan ole. Häpeän hirveästi olla hoitaja. Minua nolottaa kaupassakin käydä, kun pelkään jonkun tunnistavan. Täälläkin ihmiset kirjoittavat, että hoitajien ei tulisi mennä kauppoihin mikrobeja levittämään. Vapaa-ajalla en käy missään. Paitsi kuntosalilla minun on aivan pakko käydä ja en tiedä kuvittelenko, mutta sielläkin kaikki tuntuvat katsovan minua paheksuvasti. En uskalla mennä mihinkään deittipalveluunkaan, kun pelkään työkavereiden tai potilaiden tunnistavan minut. Tiedänhän minä, ettei kukaan hoitajaa halua deittailla eikä kukaan ole minua sillä tavalla ikinä yrittänytkään. Ehkä se johtuu siitä, että olen hoitaja. Ehkä jostain muusta. En uskalla laittaa Instagramiin mitään postauksia, kun pelkään ihmisten ajattelevan minun esittävän parempaa kuin olen. En saman ajatuksen takia viitsi laittautua tai käydä kampaajalla, kun pelkään ihmisten ajattelevan minun yrittävän esittää parempaa kuin olen ja ettei minulla hoitajana ole oikeutta kyseisiin palveluihin. Esimerkiksi yksi vaikuttaja on käsittääkseni hoitaja, mutta silti laittautuu ja postailee Instaan normaalin naisen elämää. Jostain syystä minulta myös todella usein kysytään mitä teen työkseni ja en oikein mielelläni vastaa siihen. En tiedä mitä vastapuoli sitten minusta kuvittelee, mutta suhtautuminen muuttuu oudoksi. Joskus jostain joku arvaa ja haluaisin silloin kuolla. Olisi ihanaa, vaikka käydä ravintolassa tai käydä tanssikurssilla, mutta en usko, että sitä on minunkaltaisilleni ihmisille suotu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös hoitaja enkä ole ikinä hävennyt sitä.

Vierailija
2/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös hoitaja enkä ole ikinä hävennyt sitä.

Minua hävettää hirveästi. Tuntuu, ettei minulla ole oikeutta elää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuulostaa narsistiselta itsesääli kohtaukselta.

Vierailija
4/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy psykologilla ja hoidata pääsi kuntoon

Vierailija
5/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin perushoitajan työt, koska en jaksanut kuunnella kun "paljon koulutetummat" sairaanhoitajat vittuili. Asiakkaiden kanssa tulin toimeen paremmin kuin moni ylhäinen erikoissairaanhoitaja.

Naisvaltaisen alan typeryyttä.

Vierailija
6/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot myös ihminen, sulla on ihan samat oikeudet kun kaikilla muillakin. Elä oman näköistä omaa elämää, älä ajattele mitä asiakkaat tai työkaverit siitä sanoo, se ei ole heidän asiansa. Työssä sä teet asiat niinkuin sun pitää tehdä, vapaa ajalla sä teet mitä sä itse tahdot.

Vierailija
7/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin perushoitajan työt, koska en jaksanut kuunnella kun "paljon koulutetummat" sairaanhoitajat vittuili. Asiakkaiden kanssa tulin toimeen paremmin kuin moni ylhäinen erikoissairaanhoitaja.

Naisvaltaisen alan typeryyttä.

Sitähän se on vähän alalla kuin alalla. Ei pidä ottaa liian vakavasti. Opettele pitämään puolesi ja ennenkaikkea älä loukkaannu, siitä vittuilusta lähtee maku kun se ei sua stressaa yhtään..

Vierailija
8/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up