Mistä panet miehen nukkumaan sohvalle?
Mitkä ovat yleisimpiä syitä?
Meillä mies joutuu sohvalle jos ei esim huomio syntymäpäivää, nimipäivää tai merkki/muistopäivää, jos mies ei vastaa viesteihin koko työpäivän aikana, jos mies tulee paljon myöhässä kotiin, jos mies ei auta tarpeeksi kotitöissä ja jos mies ei tajua pyytää anteeksi tai lohduttaa minua, jos on jotain vikana.
Kommentit (36)
Mies menee itse vapaaehtoisesti flunssassa. Menee niin tukkoon, että saa paremmin nukuttua/torkuttua pystymmässä asennossa, eikä herätä kaikkia kakomisellaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies menee itse vapaaehtoisesti flunssassa. Menee niin tukkoon, että saa paremmin nukuttua/torkuttua pystymmässä asennossa, eikä herätä kaikkia kakomisellaan.
Herätä KAIKKIA?
No en missään tilanteessa. Itse nukun useinkin sohvalla, siihen saa mukavan pesän.
Niin, miten käytännössä laitetaan sohvalle? Sanotte miehelle että mene sohvalle nukkumaan ja se menee? Ihme touhua. Meillä sohvalle menee se joka syystä tai toisesta ei voi/suostu nukkumaan sängyssä.
Pidetään ne asunnot vaan erillään ja kummallekin omat leveät sängyt.
En koskaan laita miestäni sohvalle nukkumaan.
Ei minulla ole mitään valtaa hänen kämpässään. Jos yritän määräillä mitään niin lennän pihalle.
Saatan kuulostaa nipolta, mutta ainakin seuraavista syistä. Tosin vain pariksi yöksi kerrallaan.
-osti kalliin pleikkaripelin keskustelematta asiasta
-liian pitkään venynyt poikien ilta
-roskat ja riskit hoitamatta vaikka olen käskenyt
-haisi pahalle
Meillä mies ei ole koskaan nukkunut sohvalla, mutta minä joskus. Miksi laittaisin miehen nukkumaan sohvalle, koska voin nukkua siellä itse, jos en halua nukkua miehen kanssa samassa huoneessa/sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei anna munaa
Tämä on oikeastaan meilläkin ainoa syy.
Mistäkö panen? Ikkunasta tietenkin.
1) jos se on humalassa, ja yleensä se on, kun rantautuu kavereilta saunaillasta tai pikkujouluista kotiin.
Nimittäin sillä on sellainen nukkumistyyli silloin, että makaa ketarat levällään selällään ja vie minunkin patjasta sellaiset 50 cm, lisäksi kuorsaa aivan järkyttävän lujaa.
2) kun on reippaasti riidelty. Mikä on nykyään harvinaista, kun on oltu 25 vuotta naimisissa. Pahimmat särmät jo hiottu. Aamulla jo harmittaa.
3) joskus se nukkuu siinä muuten vaan, kun on yötyöläinen ja nukahtaa viikonloppuna aamuyöllä sohvalle. Silloin komennan sen makkariin.
Meillä on vuodesohva.
Itse kärsin silloin tällöin uniongelmista, saatan herätä kolmen nurkilla enkä pariin tuntiin nukahda. Yövuorosta tuleva mies sitten herättelee että niin, sulla on työpäivä...
Sellanen "make up sex" tai mikä nyt onkaan riidansopimisena ei kyllä ole mun juttu.