Onko kaluni liian pieni
Pituutta on 17.5cm, mikä on ok, mutta se on todella ohut - vain 11.5cm. Pystyykö tällä edes tyydyttämään naista, kun aina vaan puhutaan paksuudesta. Onko edes naisia, joille ei koko merkitse mitään?
Kommentit (94)
Ihan ok. Pituus on oikein hyvä. Paksuutta sais olla enemmän, mut älä huoli, kyllä tolla naisen hoitelee.
Tuo on yli keskimittojen, reilustikin. Itselläni on 16cm pitkä ja 12cm paksu penis. Hyvin on pärjännyt. Kornia on lähinnä, että se on löysänäkin jo 15.5cm pitkä, ei kasva oikein ollenkaan siis erektiomittaansa
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Pituus on oikein hyvä. Paksuutta sais olla enemmän, mut älä huoli, kyllä tolla naisen hoitelee.
Naisiakin on erilaisia, itse pidän vähän ohuemmasta penikseksestä. Tuon vaikuttaisi ookoolta. Vaginani on aika kapea, mut pitkähkö
Säälistä kehuvat. Onneton on kuten omistajakin
Vierailija kirjoitti:
Säälistä kehuvat. Onneton on kuten omistajakin
Tunnetko mut?
Olenkohan mä jotenkin outo, kun ei ole koskaan ollut tarvetta suorittaa elimen mittailua?
Kyllä sulla on ihan ok kokoinen. Tuntuu hyvältä sekä suussa että an*ksessa. Hommaillaan taas ensi torstaina !
T Janne
Lihoessa ihminen lihoo kaikkialta
Siispä!!
Aatelkaa, mies ei voi suurentaa kaluaan mutta nainen voi tiukentaa pilluaan. Siis ilman mitään kirurgisia toimenpiteit.
Toi on hyvän kokonen! Ei pieni! Tykkään kun voin puristella kalua pillullani. Paksun kans ei voi
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan mä jotenkin outo, kun ei ole koskaan ollut tarvetta suorittaa elimen mittailua?
Et ole. Sä vaan osaat käyttää sitä, mitä sulla on.
Kynis. Kaikki alle 14cm paksut on ohuita. Isolla antaa loputtomat orgasmir naiselle. Piste
Kyllä nainen saa oikean Orgasmin Paksun kans, ei siitä pääse mihinkään. 11,5 on loiro mato
Joskus ihmettelen, miten noin pienen omaavalla voi edes olla naisia?!? Eihän tosta kosti mitään
Väljien naisten kokoontuminen on alkanut.
On se pieni jos se askarruttaa. Sen kanssa silti pärjää, sillä onhan naisillakin liian iso ja moni elää silti lähes tasapainoista elämää.