Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antakaas mulle talvikenkävinkkejä!

Vierailija
18.09.2022 |

Ostin uudet leveälahkeiset farkut, ja mun ainoat siviilitalvikengät (eli lapikkaat) eivät ehkä sovi ulkonäöllisesti niiden kanssa yhteen. Lisäksi tarvitsisin jotkut aidosti lämpimät kengät, nuo lapikkaat eivät ole niin lämpimät (niiden heikko kohta on kylmää läpi päästävä pohja).

Tarvitsisin siis kengät, jotka
- näyttävät kivalta leveälahkeisten housujen kanssa
- ovat lämpimät
- ovat ulkonäöltään hieman johonkin maiharin suuntaan (mulla on esim. Red Wings -kengät, joista tykkään)
- eivät ole liukkaat.

En halua
- niitä paksupohjaisia saappaita/nilkkureita, jotka ovat nyt muodissa
- Doc Martenseja tai oikeastaan muitakaan varsinaisia maihareita, koska niin voimakkaasti en halua palata 90-luvulle, jolloin tarvoin kesät talvet Getta Gripeissä.

Ehdotuksia? Arvostan laatua, mutta mitään övereitä summia ei ole varaa maksaa. Maksimissaan 250 e.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievi Spike. Kalliit ovat, mutta laadukkaat ja niissä on sisään vedettävät nastat. Mistään muista kengistä et niitä löydä, koska patentoitu tekniikka.

Vierailija
22/24 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä todella lämpimät ja pohja pitävä. Äidillä oli nämä käytössä monen monta vuotta ja nyt minä perin ne.

https://kenkakauppasaastamoinen.fi/p/sioux-pampas-nevada-unisex-ulkoilu…

Nuo ovat tosi kivan näköiset! Ainoa ongelma on noissa varrettomuus. Mä kaipaan vähän vartta. Palelen helposti. Vai näyttääkö vain kuvassa jotenkin lyhyeltä? Mihin kohtaan varsi loppuu?

Ap

Ne jotka minulla on niin ulottuvat itselläni ainakin kutakuinkin nilkan siihen knöölin asti. Eli lyhyemmät kuin normi nilkkureissa. En tiedä miten ovat mahdollisesti muuttuneet vuosien mittaan. Näyttävät olevan suht samanmittaiset.

Kiitos tiedosta!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato millasia talvikenkiä Sievillä on tällä hetkellä.

Vierailija
24/24 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ten Pointsin pandorat? Löytyy myös villavuorella. Nahkaa ja menee hintahaarukkaankin.