Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tamponien käyttäjät?!

Vierailija
18.09.2022 |

Minkä verran teillä kuluu tamponeja/kuukautiset? Siis yksien kuukautisten aikana?

Tuli vain mieleen oma määräni, onkohan ns normisettiä, suuri määrä vai peräti pieni (en usko).
Sellaisesta isommasta paketista jossa 53kpl tamponeja on mennyt esim.nyt tasan puolet ja vuotoni alkoi toissapäivänä pe.
Yöllä myös tamponi käytössä eli 1-2kpl menee silloin.
Vuoto kestää minulla keskimäärin 3-4vrk.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä oikeasti rööri ärry ja tulehdu noista tamponeista? Ei tulisi mieleenkään tunkea sisuksiini jotain bakteeripesää muhimaan.

Ei. Koskaan ole ollut tulehdusta siellä ja pissatulehdus lapsena. Kun huolehtii hygieniasta ja tamponin vaihtoväleistä voi hyvin käyttää. Ärtymääkään ei ole kun imukyky vastaa vuotoa.

Vierailija
22/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee ehkä 10 kpl maksimissaan yksien menkkojen aikana. Supereita silloin, kun hana on todella auki, ja normaaleita alussa ja loppuvaiheessa. Pikkuhousunsuojia lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä oikeasti rööri ärry ja tulehdu noista tamponeista? Ei tulisi mieleenkään tunkea sisuksiini jotain bakteeripesää muhimaan.

Ei, kun huolehtii hygieniasta. Pesulla käynti riittävän usein sekä aina puhtain käsin tamponin vaihto.

Vierailija
24/26 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kovin paljon mene, koska en käytä tamponeja ainoana kuukautissuojana.

Vierailija
25/26 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2h välein päivisin, eli 6kpl x 4 = 24kpl, + saman verran siteitä, koska vuotaa tuossa ajassa läpi ja täyteen

öisin siteillä

Vierailija
26/26 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kuukautisia mutta tampooneja menee 6-8kpl kuukaudessa.

Mies54v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan