Mitä tekisit jos voittaisit 15,8 miljoonaa
Minä menisin terapiaan. Murheita on miljoonien edestä.
Kommentit (13)
Palkkaisin jonkun ammattikovanaaman tuhoamaan erään henkilön elämän.
Tai ehkä jos saisin paljousalennusta, niin kahdenkin.
Ap - kyllä täälläki ois terapoitavaa muutaman miltsin edestä.
Ja sitä mitä eniten kaipaan ja tarvitsen ei rahalla kuitenkaan saa.
Olen voittanut joku 10miljoonaa alanuolitusta vauva foorumissa.
Mitä sinä tekisit ap jos saisit tälläisen voiton minulta!
Alanuolituspotti kasvaa päivä päivältä, en suosittele ottamaan vastaan vaikka saisit.
En ainakaan päivääkään palkkatöitä enää.
Vierailija kirjoitti:
Olen voittanut joku 10miljoonaa alanuolitusta vauva foorumissa.
Mitä sinä tekisit ap jos saisit tälläisen voiton minulta!
Alanuolituspotti kasvaa päivä päivältä, en suosittele ottamaan vastaan vaikka saisit.
Menisin Park Hoten Turkuun, joka on puolalanpuiston vieressä turun keskustassa. Haluaisin olla siellä 3päivää täydellä palvelulla.
Ensin juhlisin, söisin ja joisin niin viimeisen päälle. Varaisin siihe jonkun upean paikan Suomesta. Kutsuisin muutamia sukulaisia, ystäviä ja ja tietenkin piruuksissani niitä ihmisiä jotka ovat katsoneet minua nenänvartta pitkin kun olen ollut köyhä. Järkkäisin kuljetuksen ja yöpymisen heille.
Siis sitten kun saisin ne miljoonat tililleni, ennen en pysty.
Sitten varmaan nukkuisin monta päivää, kun ei tarvitse valvoa miettien laskujen maksua ja rahahuolia. Maksaisin kaikki velat pois.
Sitten alkaisin toteuttaa unelmiani.
Maksan lainat pois, ostan auton, remontoin talon, ostan traktorin tai kaksi ja työkoneita, ostan metsää ja peltoa, tietokone ja sitä sun tätä. Ei poista ahdistusta mutta vähentää sitä reippaasti, ei tarvitse tuskailla rahaongelmien kanssa päivästä toiseen. Lisäksi voisi käydä yksityisellä sairaanhoidossa eikä tarvitsisi tapella julkisen kanssa enää.
Ostaisin merenrannalta pienen talon ja asuisin siellä. Irtisanoisin itseni työstä ja opiskelisin jotain mitä voisi tehdä aika-ajoin etänä ja samalla olla avuksi jollakin tavalla muille ihmisille. Helppttaisin rakkaideni elämää taloudellisesti.
Helpottaisin omaa seksuaalista puutosta.
Ostaisin kuplamuovia ja paukuttelisin niitä sormillani.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin kuplamuovia ja paukuttelisin niitä sormillani.
Tuolla määrällä saisi ostettua vaikka oman kuplamuovikoneen ja toisen sitten paukuttelemaan niitä.
Tekisin ihan samat jutut mitä ennenkin. Velkaa on puolimiljoonaa. Ne maksaisin pois. Töitä en lopettaisi. Ei meidän tarvitsisi kummankaan käydä näin nelikymppisinä enää töissä. Sen verran on varallisuutta eri muodoissa mutta kyllä siinä pää hajoaa jos kotona lorvii. Itse rakastan työtäni ja olen siinä todella hyvä.
Muutaman ystäväni joilla on n 50 asunnon salkku ja ulkopuolinen hoitamassa sitä ovat kotona ja tappavat aikaa. Pyöräilyä kulttuuria jne mutta kyllä niillä selkeästi puuttuu sisältöä elämästä. Ei se raha yksistään mitään ratkaise vaikka moni niin luulee. Se on yksi niistä onnellisen elämän tuovista palasista mutta pitää ne muutkin olla kunnossa. Terveys, fyysinen ja henkinen. Läheisiä. Usein oma perhe. Jne.
Hankkisin ensin kaiken sen mistä olen aina haaveillut.
Lähtisin kiertämään maailmaa, asuisin luxushotelleissa ja vuokraisin luxustaloja käyttööni millon mistäkin upeilla näköaloilla varustetuista paikoista.
Hoidattaisin itseäni päästä varpaisiin useita kertoja viikossa.
Nauttisin elämästä.
Ehkä tuosta riittäs jokunen kymppitonni / kaverikin.