Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko oikeasti halvemmaksi leipoa makeita herkkuja itse kuin ostaa karkkia?

Vierailija
18.09.2022 |

Onko kukaan laskenut tuleeko oikeasti halvemmaksi esim. leipoa kakku tai pullaa kuin ostaa karkkia? Jos päivässä syö makeaa n. 400 kalorin edestä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuleehan se. Yksi karkkipussi on jonkun 3e nykyisin.

Pussi jauhoa, pussi sokeria, kananmunatiu ja mausteet on ehkä 4-5e ja niistä leipoo kyllä pullaa ihan vaikka mihin tarpeisiin.

Vierailija
2/6 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkit on parempia kuin leivonnaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin eilen taikina-aineksia n. 6e. Leivoin mustikkamuffinseja ja mustikkapiirakkaa. Niistä kyllä riittää tämän viikon herkuiksi. Toki mustikkaa oli pakkasessa, eli sitä ei tarvinnut ostaa.

Ja siis en kyllä useinkaan leivo, mutta meillä on kauhea kasa mustikkaa pakkasessa ja yritän siitä päästä eroon, koska kohta meillä alkaa putkiremontti.

Vierailija
4/6 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se herkkujen syöminen vasta kalliiksi tulee -  enkä puhu rahasta.

Vierailija
5/6 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaa kaikki kakkutaikinaan tarvittavat aineet voipaketista jauhopakettiin, kaakaojauheeseen ja leivinjauhepurkkiin, satsi tulee maksamaan n. 20 euroa. Siitä leipoo 3 kakkua (neljän kananmunan) ilman että tarvitsee ostaa mitään lisää. Yli jää jauhoja, sokeria, kaakaota ja leivinjauhetta.

20 jaettuna kolmella on 6,70 euroa. Se on siis yhden kakun hinta kun ensimmäistä kertaa leipoo.

Neljättä kakkua varten ei tarvitse ostaa kuin lisää voita ja kananmunia.

Vierailija
6/6 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehdyt levoinaiset ruuat karkit ymm. Toki maultaan parhaat. Siinä tekijä ei laske hintaa vaan on ilo leipoa tehdä ruokaa ymm.Myös kunnioittavaa. Minä ostan kaiken kaupasta vaminan, Yksin kun asun ei mikään into tehdä mitään, minkä suustani pistän ales..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan