Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tiskaa jatkuvasti

Vierailija
18.09.2022 |

Ihmettelen uusien seinänaapurieni toimintaa. Aina ennen täällä on ollut rauhallista ja hiljaista asua kunnes himotiskaaja muutti naapuriin. Perheessä asuu isä kahden lapsensa kanssa. Kertokaapa minulle, että onko se tosiaan normaalia käyttää päivässä 2-3h tiskaukseen?! Ihan jokainen päivä! Ensimmäisen kerran veden kohina ja asioiden kilinä alkaa klo 15.30 aikoihin ja kestää tunnin verran. Sen jälkeen melko hiljaista muutama tunti, kunnes taas alkaa klo 21 jälkeen tunnin parin tiskaus. Siis mitä helvettiä oikeesti?! Mulla menee hermo kun seinän takana kohisee taukomatta vesi. Siis puhumattakaan suihkussa käynneistä ja vessan vedoista. Mä haluan mennä nukkumaan klo 21.30, mutta nykyisin se on mahdotonta heidän jatkuvan tiskauksen takia!!! Käytän joo korvatulppia, mutta nekään ei peitä sitä kohinaa. Voisikohan sitä käydä huomauttamassa asiasta? Onko mulla vastaavia kokemuksia? Jos joku muu on hulluna tiskaukseen niin avatkaa vähän mulle asiaa, että mikä siinä voi kestää niin kauan joka ikinen päivä.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakaseeko luudalla lattioita?

Vierailija
2/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko salakapakka kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilitilitilitilitittantaa

Vierailija
4/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ainakaan kuullut. Muita siivouksen ääniä ei kuulu paitsi tiskaus. Ja toki ovien paiskontaa.

Vierailija
5/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta heille astianpesukone, niin loppuu se käsintiskaus ja astioiden kolina.

Vierailija
6/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sulla vähän päässä vikaa? Ihan pikkuisen vaan

Vierailija
7/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne samat naapurit ajattelee susta, että oletkohan kuollut, jos sinä et pidä mitään elämisen ääntä.

Sulla on huonot unenlahjat. Itse teen 3 vuorotyötä ja nukun kun tukki korvatulpilla, vaikka perhe on kotona. Enkä herää keskellä yötä vaikka joku perheestäni kävisi vessassa, en herää vaikka puoliso kömpii myöhemmin nukkumaan.

Otan osaa tuohon kamalaan elämäntilanteeseesi. Jaxu hali!!!

Vierailija
8/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan normaalia haluta olla rauhassa, hiljaisuudessa kotona. Mahdoton rentoutua tässä metelissä.

Vierailija
9/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmät ne huutaa syö ja mässää, minä vain astioita tiskaan tässä. T:tiskarinaapuri

Vierailija
10/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan normaalia haluta olla rauhassa, hiljaisuudessa kotona. Mahdoton rentoutua tässä metelissä.

Kannattaa muutta keskelle lapin korpea. Meillä menee lentoliikenne yli, rekat ajaa viereiseltä tieltä, usein hälytysajoneuvot huutaa meluaidan takana kovaa vauhtia, naapuri pärisyttää traktorilla jne. Osaan rentoutua siitä huolimatta sohvallani. Toisilla siellä ulkona on kiire ja tekevät vaikka mitä, minä istun sohvalla ja juon kahvia. Mikä sen mukavempi rentoutus.

Vierailija
11/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provotutka hälyttää?

Vierailija
12/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt usko tippaakaan tuohon, että joku miespuolinen käyttäisi useamman tunnin päivässä tiskaamiseen.

Liioitteletkohan vähän?

Vierailija
13/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa.

Mies opettaa jälkikasvunsa korjaamaan jälkensä 🤗

Vierailija
14/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt usko tippaakaan tuohon, että joku miespuolinen käyttäisi useamman tunnin päivässä tiskaamiseen.

Liioitteletkohan vähän?

Ei kai niiden lasten sukupuolta kerrottu?

Vierailija
15/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asun vuonna 2020 valmistuneessa kaupungin vuokrakerrostalossa. Äänieristys toimii. -nuori mies

Vierailija
16/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö...?

Siis voithan sä käydä toki huomauttamassa, mutta mitä luulet siitä seuraavan? Ne riskit kun pitää tiskata ja normaaliin elämään kuuluvat äänet on sallittuja.

Uskon myös, että suurin osa kansasta ei ole nukkumassa vielä 21:30.

Mitä ne talon järjestyssäännöt sanoo? Ainakin mun talossa hiljaisuus on 22-06 muistaakseni. Senkin aikana saa kyllä vetää vessan jne muuta normaalia.

Säkin todennäköisesti heräilet aiemmin ja aiheuta ääntä naapuriin aamulla. Nekin varmaan kiroaa kun et anna heidän nukkua normaalien ihmisten aikaan.

Vierailija
17/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai.

Joku naapureistani kuulostaa olevan suihkussa nyt.

Siis kuka käy suihkussa sunnuntaina klo 16?!?

Seinänaapuri ilostutti iskuporakoneen äänellä.

Löysää vähän hei.

Vierailija
18/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla kaikki muuten ihan ok?

Kuulostat aika stressaantuneelta 😬

Vierailija
19/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hormi elämää. Amen

Vierailija
20/75 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta erämaahan niin saat olla ihan rauhassa. Kaikkien etu :)