3 lasta, 3 eri isää
Kommentit (37)
On monta anoppia jotka ostaa lapsille lahjoja.
Eikä oo elämä ykstoikkoista.
Mun kaverillani on juuri sama tilanne. Hän on koulutukseltaan ja ammatiltaan sosiaaityöntekijä. Nyt kaikki lapset on jo aikuisia ja nainen itse eläkkeellä.
Mitään erityisen kannattavaa ei käsittääkseni kuviossa ole ollut.
No elämä menee toisilla vähän eri raiteita kuin näillä paremmilla ihmisillä jotka lisääntyy vain yhden ihmisen kanssa, niin se minustakin pitäis olla mutta itselleni myös 4 lasta 3 eri miehen kanssa, en ole itsestäni ollut ikinä ylpeä..lapset nyt 21,18,15 ja nuorin 5..tämän nuoremman isän kanssa ollaan edelleen yhdessä, oltu jo 8vuotta mutta olen katunut omia itsekkäitä päätöksiäni tehdä lapsi liittoon mikä ei välttämättä ole ollut hyvä,toisaalta olen myös elänyt ja ottanut riskejä, ja vielä on paljon elettävää jäljellä..enkä ole työtön tai kouluttamaton niin kuin ihmiset yleensä leimaa jos on lapsia monelle eri ihmiselle
minulla on lapsia kahden naisen kanssa. vaikka lapset käyvät samaa koulua, niin eivät tietä olevansa sisarpuolia. kannaltani ei ole kovinkaan kannattavaa, kun joudun maksamaan kahdelle eri henkilölle elatusmaksuja.
Vierailija kirjoitti:
minulla on lapsia kahden naisen kanssa. vaikka lapset käyvät samaa koulua, niin eivät tietä olevansa sisarpuolia. kannaltani ei ole kovinkaan kannattavaa, kun joudun maksamaan kahdelle eri henkilölle elatusmaksuja.
Asuin aikoinaan samassa vuokratalossa johon sattumalta oli muuttaneet kaksi avioparia. Toisella parilla 6- vuotias poika, toisella 6- vuotias tyttö jotka olivat sisaruspuolia. Yhteinen isä asui tytön perheessä.
Lapsille oli sanottu heidän olevan "jotain serkuksia tai semmosta" muttei meidän vanhemmat tunne toisiaan.
( No tietysti se oli tiedetty juttu kun työpaikat oli monilla samoja.)
Ihmettelen miten joku voi tehdä useamman huonon valinnan puolisonsa suhteen. Anteeksi vaan. Luulisi jo toisella kertaa miettivän ja ehkäisevän kunnes kunnolla tunnetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten joku voi tehdä useamman huonon valinnan puolisonsa suhteen. Anteeksi vaan. Luulisi jo toisella kertaa miettivän ja ehkäisevän kunnes kunnolla tunnetaan.
Tätä mietin itsekin. Ensimmäisen kanssa tunnettiin ihan hyvin, mutta olisi pitänyt elää pidempään saman katon alla jotta olisi varmasti tullut kaikki piirteet selviksi.
Enää en ole tekemässä lisää lapsia, mutta jos sellaisen halu jostain syystä nyt tulisikin eteen, niin pitäisi tuntea toinen ihan läpikotaisin ja kunnolla ennenkuin siihen ryhdyn. Ihan pienimmätkin asiat ja suhteen on oltava todella luja ja vahva. Olisi ihan hyvä, että alamäkiäkin olisi yhdessä jo koettu.
Vierailija kirjoitti:
Kouluikäiset sisarpuolet eivät tiedä toisistaan? Nyt kyllä hämmästyin.
Vierailija kirjoitti:
Bisnis bisnis.
Tuttavalla neljä lasta, kolme isää. 4 - 26v ikähaitari. Työhistoriaa naisella pari vuotta.
No iiks.
Onko se jotenkin eri asia, jos olisi vaikka 9 lasta yhden kanssa?
Isälläni on 5 lasta kahden eri naisen kanssa. Äidillä 2 lasta kahden eri miehen kanssa.
Hui kauhea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mietin itsekin. Ensimmäisen kanssa tunnettiin ihan hyvin, mutta olisi pitänyt elää pidempään saman katon alla jotta olisi varmasti tullut kaikki piirteet selviksi.
Enää en ole tekemässä lisää lapsia, mutta jos sellaisen halu jostain syystä nyt tulisikin eteen, niin pitäisi tuntea toinen ihan läpikotaisin ja kunnolla ennenkuin siihen ryhdyn. Ihan pienimmätkin asiat ja suhteen on oltava todella luja ja vahva. Olisi ihan hyvä, että alamäkiäkin olisi yhdessä jo koettu.
Mies voi muuttua vasta lapsen saannin jälkeen. Riski tuo aina on.
En ymmärrä muutenkaan miksi pitää lisääntyä uudelleen jos eka yritys on kaatunut lapsiperhe arkeen..kertoo kyllä elämänhallinnasta jos on kolme lasta eri isistä/äidistä.
Anitallapa onkin 8 lasta 5 eri miehen kanssa. Se se vasta kannattavaa onkin. Osa lapsista huostassa ja silleen...
Vierailija kirjoitti:
Eikä oo elämä ykstoikkoista.
Anoppi on aviopuolison äiti. Jos lapsi on eri isien kanssa, tuskin ollaan avioliitossa. Ei ainakaan niiden kaikkien kanssa, koska sitä ei edes laki salli.
Vierailija kirjoitti:
No iiks.
Onko se jotenkin eri asia, jos olisi vaikka 9 lasta yhden kanssa?
Aika paljonkin eri asia. Lapsilla mm. vain yksi koti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä oo elämä ykstoikkoista.Anoppi on aviopuolison äiti. Jos lapsi on eri isien kanssa, tuskin ollaan avioliitossa. Ei ainakaan niiden kaikkien kanssa, koska sitä ei edes laki salli.
Onhsn ne kuitenkin kunkin lapsen mummoja. Ei kai se isyys ja mummous katkea näissä ikuisessa parisuhdekierteessä oleviltakaan?
Millä tavalla kannattavaa?