Kike Elomaa asuu 600 neliön omakotitalossa
Kommentit (40)
Tasakattoinen, oisko 60-70- luvulta, 400 neliötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli Kiken ja Kimmon koti ja vaikka Kimmoa ei enää olekaan, on Kikellä täysi oikeus jatkaa asumistaan siinä koiriensa kanssa.
300 neliötä per nuppi silti aika valtava.
Niin minunkin mielestäni. Meilläkin on vaan 560m2 kahdelle ihmiselle..
Minä asun 40 neliön kämpässä. Kuvitella jos tää olisi melkein 10 kertaa isompi, melkein kuin joku lentokonehalli.
Vierailija kirjoitti:
Kiken yksityisasioita. Tuskin haluaa julkisesti niistä kertoa kenellekään. Etenkään persuna leveillä omaisuudellaan. Kell´ onni on, sen kätkeköön... Vai miten se meni...
Ai oma asia?
Kikellä menee jo nyt 800e kuukaudessa sähkölaskuihin.. Miettikää keskitalvella..
Sehän voi myydä Hesan asuntonsa pois jos ei sitä kohta enää tarvitse.
Tuonnehan mahtuis keilahalli, kuntosali, uima-allas ja golfkenttäkin ja pieni leffateatteri.
Itse haaveilen myös noin isosta talosta
Vierailija kirjoitti:
Sehän voi myydä Hesan asuntonsa pois jos ei sitä kohta enää tarvitse.
ens vuonna vaalit, asettuuko ehdolle ja pääseekö? Todennäköisesti, tuskin vielä alkaa eläkepäiviä viettämään.
Kike on kansanedustaja, joten onhan hänellä itsellään millä mällätä.
Mitä ihmeellistä siis siinä on, että asuu 600-neliöisessä omakotitalossa? Ei mitään!
Vierailija kirjoitti:
Kike on kansanedustaja, joten onhan hänellä itsellään millä mällätä.
Mitä ihmeellistä siis siinä on, että asuu 600-neliöisessä omakotitalossa? Ei mitään!
Näillä sähkön hinnoilla siinä on paljonkin ihmeellistä.
Eiks Kikestä ja Kimmosta ollut aikanaan juttua että ne asuivat ton talon erisiivissä, kummallakin omat keittiö, olohuone ja makkari.
Kike voisi vuokrata asuntonsa SPR:n kautta wokiksi. Saisi kulut katettua. Kyllä tuohon taloon pari somaliperhettä mahtuu.
Asun itse isossa talossa yksin, olosuhteet on muuttuneet. Ei täällä tarvise mitään siivota siinä kerroksessa missä kukaan ei asu ja nuku. Kaukolämmössä ollaan ja saman maksaa vaikka olis 6 henkinen perhe. Jos johonkin makkariin ottaisin vuokralaisen joutuisin käyttämään samaa olohuonetta, hallia , kylppäriä , ja muita tiloja . Asun mielummin yksin. Lapsena olen asunut äidin ja siskojen kanssa yksiössä, jäänyt varmaan traumoja. Suomessa ihmetellään jos ei ota alivuokralaisia.
Saahan sitä asia vaikka linnassa. Mitä se muille kuuluu.
Omistan muitakin asuntoja, ne ovat vuokralla. edell. 34.
Kohta vassarit haluaa neliö-katon kuten Neuvostoliitossa. Siellähän lääkritkin sai palkkaa 300 e / kk.
Mikäs siinä, kunhan ei ole vaatimassa apua lämmityskulujen maksamiseen.
Ei näkynyt Kikeä mielenosoituksissa
Steroideilla ostettu?