Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: kuvaile kuinka toteuttaisit minulle orgasmin t:N29

Vierailija
18.09.2022 |

Juuri nyt olisi kutkuttavaa lukea kuinka juuri sinä auttaisit minua saamaan orgasmin.
Nuolisitko? Puhuisitko tuhmia? Imisitkö rintoja? Antaisitko kunnon kyytiä?

T:haaveileva blondi

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa piruuttaan tänne, että voi ottaa yhteyttä, noi netin seuranhaku systeemit ei oikein toimi. !!

Mielummin vähän vanhemmat naiset, kun en ole itsekkään enää nuori. ?!

Terveisin

Mies 52 vuotta, Kymenlaakso, Etelä-Karjala, Päijät-Häme, Pääkaupunkiseutu

Vierailija
22/31 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisin kiimaseks jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit istua kasvoilleni ja aluksi nuolisin pelkästään persettäsi pitkään ja ahneesti. Jos tuosta toiminnasta pidät niin ei pitäisi orgasmiin kauan kestää kun siirryn nuolemaan pillua

Vierailija
24/31 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään nyt siitä liikenteeseen, että mitä annat minulle? Pelkkä puolivillainen runkkaus ja huulihölkkä ei riitä.

Vierailija
25/31 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin kiihottava suutelu ja halailua ,ottaisin pikkuhousut pois ja hieroisin klitorista että saat ensimmäinen orgasmi  sen jälkeen suutelisin  niskaa rintoja ja siirän alaspäin antaa suuseksiä hetken päästä käännän selälleen ja nouset dogy asentoon ottamaan suihin ja samalla laitan sormet sun sisään lopuksi tulet ratsu asentoon ja tullaan samaan aikaan , halailaan hetken työnnän sut selälleen ja siivoon paikat nuolemalla kiihotut uudestaan ja työnnän kaluni sun sisään ja otetaan round 2

Vierailija
26/31 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin järjestää pienen tieteellistä tutkimusta muistuttavan session/roolileikin.

Olisit koehenkilö, minä tutkija, ja ennen tutkimushuoneeseen menemistä laittaisin ranteeseesi älyrannekkeen ja mahdollisesti lantiollesi siihen liittyvän kapean mittausvyön, jonka/joiden mittaamat tiedot näkyisivät toki tietokoneelleni. Saattelisin sinut hämärään ikkunattomaan tutkimushuoneeseen, jossa istuttaisin sinut mukavalle nojatuolille, jossa istusit hieman takakenossa. Asettaisin korvillesi tukevat kuulokkeet ja edessäsi olisi suuri televisio, josta ei vielä näkyisi mitään. Television yläpuolella olisi myös pikkuriikkinen kamera, jolla pystyisin seuraamaan sinua. Huone olisi muuten täysin virikkeetön, eli seinillä ei olisi mitään ja niin edelleen.

Hetken kuluttua siitä, kun olisin poistuessani sulkenut oven perässäni, alkaisit television ja kuulokkeiden kautta nähdä ja kuulla seksuaalista materiaalia, jossa välillä mies, välillä pariskunta, tekevät aste asteelta tuhmemmaksi meneviä touhuja aina vaatteiden päällä tapahtuvasta itsensä koskettelusta, ja pariskunnan tapauksessa vaatteet päällä suutelusta, lähtien. Et tietäisi ennalta juuri muuta kuin sen, että tässä tutkitaan reagointiasi seksuaaliseen materiaaliin, ja että näytettävä materiaali valikoituu osin sen mukaan, miten olisit reagoinut aiempaan materiaaliin. Näkemäsi materiaali mahdollisesti yhdistettynä siihen, että viehättävän oloisena pitämäsi miestutkija säätelee sitä ja seuraa sinua, saisi mielikuvituksesi laukkaamaan ja alkaisit kosketella itseäsi. Koe vain jatkuisi ja jatkuisi, ja lopulta oltaisiin sitten siinä hetkessä, jolloin orgasmi on lähellä ja sitten se tulisi.

Vierailija
27/31 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin järjestää pienen tieteellistä tutkimusta muistuttavan session/roolileikin.

Olisit koehenkilö, minä tutkija, ja ennen tutkimushuoneeseen menemistä laittaisin ranteeseesi älyrannekkeen ja mahdollisesti lantiollesi siihen liittyvän kapean mittausvyön, jonka/joiden mittaamat tiedot näkyisivät toki tietokoneelleni. Saattelisin sinut hämärään ikkunattomaan tutkimushuoneeseen, jossa istuttaisin sinut mukavalle nojatuolille, jossa istusit hieman takakenossa. Asettaisin korvillesi tukevat kuulokkeet ja edessäsi olisi suuri televisio, josta ei vielä näkyisi mitään. Television yläpuolella olisi myös pikkuriikkinen kamera, jolla pystyisin seuraamaan sinua. Huone olisi muuten täysin virikkeetön, eli seinillä ei olisi mitään ja niin edelleen.

Hetken kuluttua siitä, kun olisin poistuessani sulkenut oven perässäni, alkaisit television ja kuulokkeiden kautta nähdä ja kuulla seksuaalista materiaalia, jossa välillä mies, välillä pariskunta, tekevät aste asteelta tuhmemmaksi meneviä touhuja aina vaatteiden päällä tapahtuvasta itsensä koskettelusta, ja pariskunnan tapauksessa vaatteet päällä suutelusta, lähtien. Et tietäisi ennalta juuri muuta kuin sen, että tässä tutkitaan reagointiasi seksuaaliseen materiaaliin, ja että näytettävä materiaali valikoituu osin sen mukaan, miten olisit reagoinut aiempaan materiaaliin. Näkemäsi materiaali mahdollisesti yhdistettynä siihen, että viehättävän oloisena pitämäsi miestutkija säätelee sitä ja seuraa sinua, saisi mielikuvituksesi laukkaamaan ja alkaisit kosketella itseäsi. Koe vain jatkuisi ja jatkuisi, ja lopulta oltaisiin sitten siinä hetkessä, jolloin orgasmi on lähellä ja sitten se tulisi.

Aika ovelaa!

Naisena kiinnostuin kurkaamaan keskustelua, yllättävän asiallista ja kuvailevaa ollut!

Tästä tuli mieleeni oma haaveeni kun älytelkkarit ja chromecast tulivat.

Haluaisin olla ns pimeässä laatikossa niin että alavartaloni on alastomana kokonaan ulkopuolella. Minulla voisi olla jokin näyttö mukanani laatikossa johon tulisi livekuvaa siitä kun takanani oleva mies hoitelee minua. Se avuttomuus, tietämättömyys ja ennakoimattomuus kiehtoo.

Haluaisin samaan aikaan nähdä näytöltä objektiivisesti väläyksinä nuollaanko minua vai sormetetaanko vai painetaanko kakkoseen ja kuitenkin tuntea kehossani mitä tapahtuu. Niiin helvatan kiihottava ajatus.

Mutta sori nyt vähän varastin foorumin itselleni.

Kertokaa ihanat miehet lisää!

Vierailija
28/31 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoltuani ja imettyäni nännisi ja pillusi aivan kiimaisiksi ja orkun partaalle, ottaisin kovan kaluni varresta kiinni ja hieroisin turpeaa pillunesteillä liukastettua terskaani klittaasi vasten kunnes saisit..

Vierailija
29/31 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteen mukaan, toteuttaisi haaveet ja fantasiat sitä enemmän nainen nauttii nauttii myös minä

Vierailija
30/31 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos tulisit ihan lives koittaa nii ei tarvii haaveilla.

Vierailija
31/31 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, kun ei kukaan tunnusta tikkaavansa kuin singerin ompelukone, joka vastaisi todellisuutta paremmin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi