Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huuhdoin tamponin vessanpöntöstä

Vierailija
18.09.2022 |

Huuhdoin kylässä ollessani käytetyn tamponin vessanpöntöstä alas koska vessassa ei ollut roskista. Nyt alkoi huolettaa että meneeköhän kyseisessä talossa nyt putket tukkoon.
En siis koskaan tavallisesti vedä tamponeita vessanpöntöstä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedin nuorena aina tamponit vessanpöntöstä, kun en ollut silloin kuullut ettei niin saa tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vedin nuorena aina tamponit vessanpöntöstä, kun en ollut silloin kuullut ettei niin saa tehdä.

Menikö putket tukkoon? Ap

Vierailija
4/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olisit kysynyt talonväeltä, kai siellä nainenkin oli. Tamponi laajenee vedessä ja voi juuttua putken mutkaan. Ajattelematonta. Ei ole halpa keikka pyytää putkimiestä paikalle.

Vierailija
5/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina.

(No en minäkään niin tyhmä ollut, että jos olisi mennyt tukkoon, niin olisin vuosikausia jatkanut vessanpönttöön laittamista.)

Vierailija
6/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha moka. Nyt se tamponi tulee ulos keittiön hanasta.

Vierailija
7/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä putket mutta jätevesipumput tukkiutuu pitkistä kuiduista helposti. Jollei oman talon niin pumppuaseman pumput. Yleensä jätevesiä joudutaan pumppaamaan jossain vaiheessa, siellä on kyllä kunnan ukot jatkuvassa päivystyksessä. Maksaa sitten vesimaksuissa.

Vierailija
8/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina.

(No en minäkään niin tyhmä ollut, että jos olisi mennyt tukkoon, niin olisin vuosikausia jatkanut vessanpönttöön laittamista.)

Jos oli kerrostalo, niin ei tukkiutumista välttämättä kaikille julistettu. Pumppuaseman tukkiutumisista sitten välillä informoidaan että voisitteko olla laittamatta muuta kuin ulosteita ja vessapaperia.