Mies, tunnetko koskaan huonoa omatuntoa siitä että spruittaat spermasi naiseen valumaan ja sotkemaan lakanoita?
Ja ennen ulosvetoa puristat kullinvarresta sinne viimeisetkin tipat.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, sama kuin jos nainen tuntisi huonoa omaatuntoa vaikkapa kuukautisistaan. Luonnollinen asia.
Ja oma nainen ainakin haluaa nukkua iltaseksin jälkeen spermat sisällään, koska se on hänestä tuhmaa ja ihanaa.
Mä en vois nukkua spermat sisällä vaikka haluaisin ja olen yrittänyt tullakseni nopeammin raskaaksi. Mulle nimittäin mieheni kalun liike ja hankaus sisälläni saa aikaan pissahädän vaikka olisin juuri käynyt pytyllä ja niinpä miehen lauettua sisälleni on pakottava päästä lähtemään mahdollisimman nopeasti vessaan pissalle.
Joskus se harmittaa, kun ne ihanat loppuhellimiset jää usein kokonaan väliin ja mies on jo kääntänyt selän palatessani, mutta minkäs teet. Enkä ainakaan luullakseni ole varmasti ainoa nainen, jolle käy rakastellessa samoin.
Eikö se pissahätä ole viittä vaille valmis g-pisteorgamismi tai squirtti? Eli kannattaa tutkiskella sitä tuntemusta vähän tarkemmin, josko sitä pääsisi eroon ilman vessakäyntiä ;-)
No siis öö spermahan on just sitä p illun luontaista ravintoa miks pitäs olla huono omatunto?