Oletteko koskaan muuttaneet ulkonäköänne miehen/naisen vuoksi?
Vaalensin ruskeat hiukseni blondeiksi, kun selvisi, että miehen tyyppiä on blondit. Mutta ei se mies sen paremmin minua ole kohdellut ja oloni on entistä kurjempi.
Kommentit (8)
En ole. Treenaamisen tosin aloitin sen jälkeen, kun tapailemani mies huomautteli koostani ja jätti minut mitä ilmeisimmin sen takia. Pidän siis huolen, ettei sama toistu enää koskaan. Kyseistä miestä en ole enää nähnyt enkä haluakaan nähdä.
En ole. Yksi mies yritti selostaa että minulle sopisi punainen huulipuna. En käytä meikkiä. Enkä kokisi oloani mukavaksi huulipunassa.
Olen... yhden miehen vuoksi laihdutin n. 5 kg ja treenasin kovasti, sillä mies pitää timmeistä naisista. Muutin pukeutumista naisellisempaan suuntaan (hameita, mekkoja ja korkokenkiä arkipukeutumiseenkin), laitatin geelikynnet. Eipä mies sen kummemmin minuun rakastunut, turhaa kaikki. Mutta toki on hyvä että nyt fyysinen kuntoni on loistava.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Yksi mies yritti selostaa että minulle sopisi punainen huulipuna. En käytä meikkiä. Enkä kokisi oloani mukavaksi huulipunassa.
Eräs naisjulkkis leikkasi otsatukan ja miesystäväni alkoi hokea, että minunkin pitäisi. En oikein innostunut, koska minulla oli ollut otsatukka ennenkin ja en koskaan ollut tuntenut oloani kotoisaksi sen kanssa.
Lopulta leikkasin, kun jankkaus jatkui. Kun tulin kampaajalta, mies oli ensin hiljaa ja jo kohta sanoi että Leikkaa se pois. Harvoin olen ollut niin vihainen. Kehtasi vielä myöhemmin ääneen muistella ja näytellä kuvia, miten kaunis olin suhteen alussa kun oli tasapitkät hiukset.
En. Jokainen mies tehnyt selväksi sen, että olen kaunis omana itsenäni. Nykyisen kanssa ollaan oltu sen verran pitkään, että ulkonäkö ja tyyli ovat muuttuneet, mutta koskaan ei ole tuonut ilmi, että olisin vähemmän kaunis tai haluttava.
N26