Mikä oli peruskoulun päättötodistuksesi keskiarvo ja mihin ammattiin päädyit?
Kommentit (594)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
keskiarvo 7,4
matematiika 8
englanti 6
en päässyt lukioon
nykyinen ammatti:
tutkijatohtori, tekniikan ala (tekniikan tohtori)
Miten pääsit yliopistoon opiskelemaan DI:ksi? Sinnehän vaaditaan lukion pitkän matematiikan ja fysiikan hallinta.
Luin kirjat ja tein pääsykokeen, katos riittää, että oot parempi kuin paras niistä jotka ei päässyt sisään.
9,1
Minulla ei ole virallisesti mitään ammattia. Ammattikouluun menin peruskoulun jälkeen ja jouduin jättämään sen kesken terveydellisistä syistä. Kun en tiennyt mihin ammattiin halusin, niin menin sitten töihin ja jäin sille tielle eli toimistohommiin.
Vierailija kirjoitti:
7.1
Aikuisiällä kävin lukion, keskiarvo 9.4. Amkin keskiarvo 4.5. Eli eipä se peruskoulun todistus elämää onneksi määritä. Nykyään valtion leivissä asiantuntijahommissa.
Kävitkö nettilukion vai ihan iltaopiskeluna jossain? Mua nimittäin kiinnostaisi tämä, ihan jo että haaveilemani ala on akateeminen. En aikanaan mennyt lukioon. Toki aina voi yrittää vain lukea pääsykokeisiin ja sitä kautta päästä sisään.
9,3 ja olen sairaanhoitaja AMK.
Tasan 9. Olen proviisori. Miehelläni oli jotain alle 6 ja on - uskomatonta mutta totta - ekonomi.
En enää muista, mutta lähellä kymppiä oli. Olin hippi ja maailmanparantaja. Isona minusta tuli juristi. Voi sitä näinkin parantaa maailmaa.
7,4
Jämähtänyt varastohommiin. Säännölliset työajat, työt jäävät työpaikalle ja rasitukseen suhteutettuna ihan elettävä palkka. Varmaan sanomattakin selvää, etten ole minkään vuokrafirman listoilla ja kyse ei ole niistä yleisimmistä logistiikkahelveteistä.
Hankin ammattikoulutuksen, mutta loppua kohden alkoi tuntumaan ettei ehkä sittenkään ole se juttu mitä haluan tehdä. En toisaalta näitäkään aikonut näin pitkään tehdä.
9,6 muistaakseni. Minusta tuli kauppatieteiden maisteri, olen töissä pankissa.
Vierailija kirjoitti:
Biootti kirjoitti:
9,4 6ällän yö.Ei työtä.Koulutus yliopisto.Paikkakunnlla "aukeaa ",55v.välein siivoustyö..tuuraus.Näin meillä Suomessa.
Just. Ei kuuden ällän ylioppilas kirjoita tuollaista suomen kieltä
No hei koulutus yliopisto. Lol.
7.1
Aikuisiällä kävin lukion, keskiarvo 9.4. Amkin keskiarvo 4.5. Eli eipä se peruskoulun todistus elämää onneksi määritä. Nykyään valtion leivissä asiantuntijahommissa.