Mikä oli peruskoulun päättötodistuksesi keskiarvo ja mihin ammattiin päädyit?
Kommentit (594)
8.6 ja hammaslääkäri minusta tuli, lukiossa oli lyhyt matikka, pitkään matikkaan ei olisi taidot riittäneet..
7.8 ja asijantuntia tietotekniikan alalla
Tässä nähdään, että naiset eivät osaa hyödyntää koulutustaan.
9,2 ja TkT/projektipäällikkö
Oliskohan ollut jotain 8,6. Diplomaatti olen.
Vierailija kirjoitti:
5,7, räppäri
Se kirjoitetaan rappari.
8,5, ja minusta tuli professori. Teininä ei koulu kiinnostanut, lukiossa vikalla luokalla aloin lukemaan ja kirjoitinkin sitten ällärivin, lähdin yliopistoon ja sille tielle jäin.
9,1 ja eipä ole vieläkään vakiintunut ammattia tai uraa vaikka useampi tutkinto taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään, että naiset eivät osaa hyödyntää koulutustaan.
9,2 ja TkT/projektipäällikkö
Joo ja mistäköhän johtuis? Jos proffa tai johtaja nostaa naisalaisensa niin mitä kaikki olettaa? Joten nostavat vain miehiä. Suomi on erittäin piilosovinistinen maa.
Vierailija kirjoitti:
7,9. Olen vielä hetken lähihoitaja ennen kuin valmistun sairaanhoitajaksi.
Olisi kiva tietää miksi joku alapeukutti mun kommenttia. :D
8,6.
Minulla on kolme amistutkintoa (ravintola-, terveydenhuolto- ja lääkeala). Olen kotirouva. Mielestäni tuosta kattavasta, käytännöntasoisesta koulutuksesta on ollut hyötyä tässä kodin- ja lapsenhoidossa. Myös vanhempani hoidin. Mies säästää minulle eläkettä.
9.8. Poltin itseni loppuun, eli työkyvyttömyyseläkkeellä. Sain kyllä jotain aikaiseksikin.
6.9. Ei tullut mitään. Useita koulutuksia olen aloittanut ja jättänyt kesken.
8,9. Työtön putkiasentaja. On myös amk ja yliopistotutkinnot, mut niillä nyt voi pyyhkiä persettä. Noh, näköjään saa putkiasentajan papereillakin.
7.4. ja sillä lukioon
Johtoasemassa it-alalla
8,9. Psykoosisairas tk eläkeläinen.
Jaa, olisko ollut jotain viitosen ja kutosen välillä. Nuorena ei kiinnostanu muut kuin taideaineet (musiikki) ja se näkyi varsin vahvasti numeroissa. Varsinaista ammattia ei ole, koska ei noilla peruskoulun papereilla mihinkään päässyt. Mutta jos annat kitaran käteen niin kyllä mä sitä sulle rahasta soitan. Aikuislukiossa kävin ennen pakkodigitalisaatiota ja sainkin ihan hyviä numeroita aineista, jotka sattui kiinnostamaan (kemia, bilsa ja kielet). Papereita en sieltäkään ole vielä saanut ulos. Ei kiinnosta enää, koska ei huvita ostaa erikseen läppäriä vain kirjoituksia varten. Pitäkööt tunkkinsa.