Miss Suomi 2022 Live.
Kommentit (498)
Miks ne juontopaperit piti heittää pitkin lattioita? Ja nähään baaris 🙄🙄🙄 ai luoja mitä moukkia.
Miksi yleisöstä huudeltiin? Onko se ollut aiempina vuosina tapana? Mun mielestä sellainen ei sovi Miss Suomi -konseptiin.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei ollut vielä valmis tummaan missiin
Niin, eihän meillä koskaan ole ollut tummaa missiä. Ei ollut esim. Lola Odusogaa 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SELVÄ MIES VOITTI
PETRA ON MIES
100% VARMA OON!!!Ei ole. Tunnen, mun opiskelukaveri, ihana tyyppi, insideout
On voinu käydä läpi hoidot jo teini-iässä. Ja sehän asu ausseissa 2 vuotta!!
EI OLE NAINEN ALUNPERIN!!!
Voi hemmetti mitä sekoilua tuo juontaminen :D ..Mutta oikea kerrankin voitti! Onnea Petra <3
Onnea voittajalle! Todella hyvävoittaja!
Valitettavasti ohjelman taso laskenut kuin lehmän häntä, missien kävelyä ja koreografiaa ei harjoiteltu, juontajat ihan pihalla jaheittävät toisilleen jotain läppää ja kruunauskin meni ihan pilalle, kun ensimmäinen perintöprinsessan palkintojen jako sivuutettiin... Ihan juosten kustun oloinen koko lähetys...
Onko tämä lähetys tehty lonkalta vai mitä sekoilua tämä oli :DD
Wow kerrankin pitkä jä näyttävä missi, enemmän melkein mallimainen kuin missi. Ei erityisen kaunis tai mieleenpainuva kasvoiltaan, vaan sellainen muuntaumiskykyisen oloinen. Jännä että hakeutunut missikarkeloihin.
Monissa muissa länsimaissa on jo luovuttu tämän kisan suhteen.
Ehkä Suomenkin pitäisi luopua naisten karjamarkkinoista? Ruotsi ja Norjakin luopuivat ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleisöstä huudeltiin? Onko se ollut aiempina vuosina tapana? Mun mielestä sellainen ei sovi Miss Suomi -konseptiin.
Tosi tyhmältä kyllä kuulosti se huutelu.
Ei mitään arvokkuutta ole enää tuossa kisassa.
Lisäksi se ei kisasta vastuussa olevien mukaan olekaan enää kauneuskilpailu vaan edustavuuskilpailu.
No just joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SELVÄ MIES VOITTI
PETRA ON MIES
No höpöhöpö. Mä tunnen sen lapsuudesta ja oli kyl tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei ollut vielä valmis tummaan missiin
Totta.
Kauneimmat noista oli ääripäät (tumma-vaalea) Sheila ja Petra.
Olisin mielelläni nähnyt Sheilan kolmen parhaan joukossa, koska kansainvälisesti hän voisi pärjätä.
Petra on todella, todella kaunis, mutta onko maailma valmis kruunaamaan universumin kauneimmaksi vaaleaa missiä?
Nyt valittiin oikea Missi! Upea hymy ja itsevarma olemus. Hyvä kävely ja mallikokemusta. Ihanaa, kerrankin voi olla ylpeä suomalaisesta missistä!
Kerrankin missien taso hyvä niin koko show on aivan luokattoman surkean naurettava XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SELVÄ MIES VOITTI
PETRA ON MIES
Höpö höpö
Onpas upea vartalo ja pituutta tarpeeksi. Oisko liki 180cm? Nyt ei tarvitse hävetä universumeissa. Ylväs.
Tiesin, et Petra voittaa. Ainoa joka on tarpeeksi pitkä ja laiha. Vielä pitäisi opetella meikkaamaan ja laittamaan hiukset.
Mielestäni tuollaiset yleisöstä huutelut ja "nähään baarissa" heitot juontajilta ei kuulu Miss Suomi kilpailuun 😅
Vierailija kirjoitti:
Wow kerrankin pitkä jä näyttävä missi, enemmän melkein mallimainen kuin missi. Ei erityisen kaunis tai mieleenpainuva kasvoiltaan, vaan sellainen muuntaumiskykyisen oloinen. Jännä että hakeutunut missikarkeloihin.
Sellaisiahan ne Miss Universumit on olleet viimeiset 10 vuotta, pitkiä ja mallimaisia.
Ei mitään instapyllistelijätyylisiä täyteaineineen.
Kyllä olisi. Lola on tumma missi samoin Misa Helsinki titteli on mennyt tummaihoisen kaksi kertaa ainakin.