Miss Suomi 2022 Live.
Kommentit (498)
tosi nolosti organisoitu ja huonosti harjoiteltu, kunniakierros kun perintöprinsessaa vielä kruunataan
Huh, tää showhan oli aivan fiasko :D no onneksi sentään paras voitti
Olisi pitänyt julistaa ensin 1. printöprinsessa ja kruunata hänet. Nyt hän jäi taustalle, kun Miss Suomi teki "kunniakierrostaan".
Nyt voi sanoa, että tällä tytöllä voi olla mahdollisuuksia kansainvälisissäkin kilpailuissa! Kerrankin voitti oikea tyttö!
Tulee nuori Tuula Polvi mieleen hänestä.
Ihana että suomalainen blondi vei!! Ja vielä nimeltänsäkin ihan suomalainen! Kaunis Petra :)
Vierailija kirjoitti:
SELVÄ MIES VOITTI
PETRA ON MIES
100% VARMA OON!!!
Ei ole. Tunnen, mun opiskelukaveri, ihana tyyppi, insideout
Kamalin juontotyö mitä oon aikoihin TV:ssä nähnyt :D Sauli on vaan takellellut sanoissa ja jopa nimissä. Sitten perään vielä höpissyt Nikolle omiaan niin, että se kuuluu ruudun toiselle puolelle... Ei näin.
Voi olla, että juontajat saa hieman palautetta jälkeenpäin. Olen seurannut ammattimaisempia yläasteelaisten talent-kilpailuja.
Paras voitti! Juontajat aivan järkyttäviä. Mokasivat kaikki.
Tämä ois voinut olla joku SNL lähetys. Nauran täällä aivan kippurassa 😂😂
Todella tökerösti vedetty kilpailu.
Milloin tuosta kilpailusta on tullut tuollainen ö-luokan tapahtuma?
Olipas paskat juontajat. Jättivät 1. Perintöprinsessan ihan huomiotta. Ihme sähellystä koko kruunaustilanne.
Vihdoinkin missi näyttää missiltä. Sori essit, viivit, annit ja muut viimevuotiset
Upea Petra!
Onkohan missikiertueella joku kampaaja blondannut kaikkien tukan samasta purkista? Olivat ihan samanvärisiä ultrablondeja pitkine hiuksineen. Eikö missillä voi olla kuin ihan vaalea tai musta tukka?
Tästä joukosta mitä finaalissa oli tarjolla nää valitut oli kuitenkin paremmasta päästä.
Petra oli kevyesti paras ja "Petra on mies" -hullu voisi mennä pimeään nurkkaan häpeämään
Tosi huono taso. Tällä voittajalla todella pienet silmät, ei mikään kaunotar.