Missä olet erityisen hyvä?
Olen matematiikassa ja varsinkin sahurina teen mitä vaan,
Kommentit (35)
Mä kans opin helposti ja olen näissä oppimissani asioissa hyvä. Koulu, työ, harrastukset.
En ole hyvä missään. Monet sanoisivat sivusta mun olevan hyvä vaikkapa käsitöissä tai kielissä, mutta fakta on, että oikeasti olen kirkuva keskinkertaisuus.
En missään. Olen kaikessa keskinkertainen tai huono ja olen tiedostanut tuon jo lapsena.
Olen aina ollut "kympin tyttö", tämä periksiantamattomuus on vienyt pitkälle elämässä ja suonut mm. taloudellisen riippumattomuuden alle kolmekymppisenä.
Kympin tyttö? Aika paljon tarvit sitten asiakkaita... 😎
Olen hyvä yhteiskunnan kyykyttämisessä.
Ärsyttään ihmisiä ,pettään lupauksissa..
Puiden kaatamisessa. Yksikään ei ole jäänyt pystyyn. Olen itseoppinut metsuri.
M 42
Maatessa ja muuten poissaollessa. Silloin kaikki on tyytyväisiä
2 seinähullua psykiatria väittää,että olen hyvin älykäs, mutta se on huuhaata. Mammat valaehtoisesti todistavat noita psykiatreja vastaan. Myöskään armeijan palikkatesti oli sökö ja kapteni irwi kukkakaupiasvalintaani kompanian edessä. Prikaatin ikäluokan paras ampuja, mutta si8joitappa Neandseerthalensi8s johonkin maastoon niin että kukaan ei huomaa niin kapiukot päättivät sijoittaa minut pansarivaunu7joukueen johtajaks...siis neanderthalensis änkemässä taistelupoanssarivaunun tornista sisään? Ei mitään järkee.... myöhemmin päädyin siihen paikkaa joka ammutaan ensimäiseksi rikki eli pansarivaunupataljoonan räjähtävä liikkuva ammusvarikko. Myöhemmin liikekannallepanoupseeriksi myöhään torkkuva laiskimus? Ei siinäkään järkee. 3d mallien suunittelu ja 9 CNC kohnetta. Paikka jossa 100 000 markan virhe oli olankohautus. Sitten päädyin paikaan jossa kaikki tuoteet ammutaan taivaalle senjälkeen kun ne käväisivät Ukrainassa. jne eli en ole missään hyvä! Tekemäni tuotteet ovat palasina ukrainalaisen maajussin pellolla! Naurakaa ja itkekää keskinkertaisuuttani! Kyllä joku viherangstinen tyttö saa tästäkin raivarit! Ja se onkin elämäni tarkoitus!
Ymmärrän naisia hyvin ja tulen toimeen heidän kanssa hyvin, mutta en ole häntäheikki enkä homo.