Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keto ja halut

Vierailija
17.09.2022 |

Aloitin keton viikko sitten. Olin lukenut varoituksia, että se muuttaa hormonitoimintaa niin, että halut vähenee.

Mulla on ikää 42 ja haluja paljon, mutta ne ajoittuu ovisviikolle, harvemmin haluja on muulloin.

Nyt on ovis ohi. Sinä aikana oli odotetusti kovasti haluja usean päivän ajan. Halut on edelleen päällä kokoajan. Siis mulla on jatkuvasti panetus päällä. Jos ollen miehen kanssa tai hoitelen itte itseni ni ei mene kauan ku taas menis..

Onko tämä pysyvä olotila? Kellään ketoilijalla kokemuksia? Harmi kun miehen halut ei enää niin kovat. Ikä tekee tehtävänsä kun ikää on 10v enemmän.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole oikeastaan muuttunut halut mihinkään suuntaan. Vuoden ketoillut, yhtä usein tekee mieli kuin ennenkin ja seksiä riittää.

Vierailija
2/8 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole oikeastaan muuttunut halut mihinkään suuntaan. Vuoden ketoillut, yhtä usein tekee mieli kuin ennenkin ja seksiä riittää.

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri noin täälläkin

Vierailija
4/8 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juuri noin täälläkin

Siis kumpi?

Ap vai se kenellä tilanne pysynyt samana?

Vierailija
5/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tätä samaa panetushommaa kysynyt e-pillereistä (ja saanut vaan "miljoona alapeukkua").

Eli puoliso sai e-pillerit ja seuraava päivä oli pelkkää panemista. Olin jo aivan tunnoton "jyystämisestä". Nuorena jaksoi kyllä. Onko tuo yleistäkin?

Vierailija
6/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tätä samaa panetushommaa kysynyt e-pillereistä (ja saanut vaan "miljoona alapeukkua").

Eli puoliso sai e-pillerit ja seuraava päivä oli pelkkää panemista. Olin jo aivan tunnoton "jyystämisestä". Nuorena jaksoi kyllä. Onko tuo yleistäkin?

E-pillerit ja hormonaalinen ehkäisy tunnetusti vie halut. Kun ei tule ovulaatiotakaan. Sit on sellainen aivosumu. Siihen jotenkin tottuu ja sen huomaa vasta kun se on pois, kun olo selkeytyy ja halut normalisoituu. Harmittaa kun en sitä aikoinaan tiennyt. Nyt kuparikierukka ollut useamman vuoden. En ole yhtäkään särkylääkettä joutunut syömään tai kärsimään pitkistä ja runsaista menkoista.

Vierailija
7/8 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää menee ihan asian vierestä. E-pillerit ja keto on 2 eri asiaa. Naiset varmaan osaa neuvoa tässä paremmin..

Vierailija
8/8 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että olet juuri sen ikäinen, että kierto lyhenee ja hedelmällisyys hetkeksi nousee väliaikaisesti. Ennen kuin vaihdevuodet alkavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi