Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mielenterveyden tai muu häiriö?

Vierailija
17.09.2022 |

Keski-ikäinen mieshenkilö, joka pukeutuu välillä ikään nähden liian lapsellisesti. Tällöin myös ajanut parran pois, lippis väärinpäin ja kuulokkeet päähän. Tällöin käytös ja puhetapa reteää ja jotenkin uhmakasta. Välillä taas suosii casuaalia virkamiespukeutumista. Antaa itsestään luotettavan kuvan ja esiintyy vakuuttavasti. Puhuu perhearvojen puolesta ja sivistyssanoja viljellen.

Välillä esittelee itsensä konservatiiviksi, välillä taas liberaaliksi, joskus jopa samalle henkilölle. Eilen oli kiinnostunut esim. marjastuksesta ja kukkien kasvatuksesta, tänään taas ei yhtään. Välillä kuuntelee räppiä, välillä taas on klassisen musiikin ystävä ja halveksii kaikkea työväenluokkaiseen viittaavaa.

Ei tunnu muistavan antamiaan lupauksia tai sitä että puhunut eilen sitä vastaan minkä puolesta tänään taistelee. Henkilöllä ehkä poikkeuksellisen läheiset välit lapsuuden perheeseensä, erityisesti äitiin, josta puhuu lähes ylistävään sävyyn.

Mielipiteitä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuinen persoonallisuus.

Vierailija
22/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö AP:n mielestä jokapäivä puhua marjastuksesta ja kukkien kastelusta?? Jos ei puhu jokapäivä näistä asioista, niin onko se mielenterveyden häiriö? Saahan hminen vaihtaa puheenaiheita päivittäin mielensä mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö AP:n mielestä jokapäivä puhua marjastuksesta ja kukkien kastelusta?? Jos ei puhu jokapäivä näistä asioista, niin onko se mielenterveyden häiriö? Saahan hminen vaihtaa puheenaiheita päivittäin mielensä mukaan.

Jos henkilö eilen piti marjastusta hienona juttuna ja tänään ilmoittaa ettei ole koskaan pitänyt siitä, on siinä ehkä vähän jotain epäselvää. Ei liity puheenaiheen vaihtamiseen.

Ap

Vierailija
24/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskologina totean että potilaalle on eskomania.

Vierailija
25/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilö eilen piti marjastusta hienona juttuna ja tänään ilmoittaa ettei ole koskaan pitänyt siitä, on siinä ehkä vähän jotain epäselvää. Ei liity puheenaiheen vaihtamiseen.

Ap

Voihan ihminen pitää kokonaisuudessa marjastusta hyvänä asiana, mutta itse ei tykkää siitä, eli ei itse marjasta.

Vierailija
26/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen. Sulla taas on varmaan joku häiriö päässä.

Vierailija
27/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippistä voi pitää päässä vaikka 100 vuotias. Se voi olla päässä vaikka väärinpäin. Samoin kaikenlaista musiikkia voi kuunnella minkä ikäinen tahansa. Vain Suomessa on tällainen holhous yhteiskunta.

Nimenomaan. Oma teinipoikani suosittelee minulle aina silloin tällöin hyviä biisejä tubesta. Olen viiskyt+. Kuuntelen myös kasaria, ysäriä, nykypoppista, lattareita, klassista ja joskus jopa Metallicaa tai Iron Maidenia.

Käytän edelleen farkkuja ja hupparia arkioloissa. Töissä virkalook. Enkä yritä olla minuuttiakaan nuorempi kuin olen - tai cool. Ihmiset pukeutuvat siten kuin mukavaksi kokevat (tai kuten tilanne vaatii) ja se mikä yhden päällä näyttää hassulta, sopii toiselle kuin nenä päähän.

Aloittajan kuvaukseen miehestä en ota kantaa, kun en ko.henkilöä ole nähnyt/ tunne. Miksi pitää edes analysoida noin tarkkaan? Live and let live. Ihmiset ovat erilaisia. Jos et ole naimisiin menossa hänen kanssaan niin mitä väliä.

PS. Miehet toisinaan ajavat parran pois, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Sehän kasvaa koko ajan ja sitä voi muokata fiiliksen mukaan.

Vaikuttaa siltä, että ongelma on hihnan toisessa päässä eli aloittajalla.

Vierailija
28/29 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lippistä voi pitää päässä vaikka 100 vuotias. Se voi olla päässä vaikka väärinpäin. Samoin kaikenlaista musiikkia voi kuunnella minkä ikäinen tahansa. Vain Suomessa on tällainen holhous yhteiskunta.

Nimenomaan. Oma teinipoikani suosittelee minulle aina silloin tällöin hyviä biisejä tubesta. Olen viiskyt+. Kuuntelen myös kasaria, ysäriä, nykypoppista, lattareita, klassista ja joskus jopa Metallicaa tai Iron Maidenia.

Käytän edelleen farkkuja ja hupparia arkioloissa. Töissä virkalook. Enkä yritä olla minuuttiakaan nuorempi kuin olen - tai cool. Ihmiset pukeutuvat siten kuin mukavaksi kokevat (tai kuten tilanne vaatii) ja se mikä yhden päällä näyttää hassulta, sopii toiselle kuin nenä päähän.

Aloittajan kuvaukseen miehestä en ota kantaa, kun en ko.henkilöä ole nähnyt/ tunne. Miksi pitää edes analysoida noin tarkkaan? Live and let live. Ihmiset ovat erilaisia. Jos et ole naimisiin menossa hänen kanssaan niin mitä väliä.

PS. Miehet toisinaan ajavat parran pois, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Sehän kasvaa koko ajan ja sitä voi muokata fiiliksen mukaan.

Vaikuttaa siltä, että ongelma on hihnan toisessa päässä eli aloittajalla.

Miksi takerrutaan lippikseen? Asiayhteydestä erotettu yksityiskohta.

Vierailija
29/29 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan taas tähän. Lisää mielipiteitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä