Kyllä olin hölmö kun vaihdoin pankkikortin Visa Electroniin!!
Olipa kiva kotimatka melkein 400 kilometriä ja rahaa ei saanut mistään.
Toki olisi pitänyt nostaa käteistä lähtiessä vaikka sekään ei olisi tilannetta pelastanut kun sampo meni tilttiin jo ennen kun lähdimme ajamaan. ARGH!
No, ompahan nyt tilattu pankkikortti, eipä joudu enää pulaan.
Kommentit (38)
muuten kun sitä tiliä ei saa ylitettyä??
Kaupan tätinä en voi muuta kuin suositella jättämään electron väliin. Niitten kanssa on tosi paljon ongelmia. Aina isoina kauppapäivinä systeemi kaatuu. Siinä on sitten kiva selitellä asiakkaalle, kuinka ne jouluruoat nyt jää saamatta, ellei muuta maksuvälinettä ole....
Koskaan en ole jumiin jäänyt electronin kanssa ja sellanen mulla ollut liki koko 2000-luvun. Ulkomaita myöten onnistuneet niin nostot kuin maksut.
Eli varmennusyhteyden pitää pelata, muuten ei tu myynnistä mitään. Tavallisella pankkikortilla ostettaessa pienemmät summat tallentuu vaan kaupan järjestelmään, josta ne sitten yön aikana ajetaan pankkiin.
Vierailija:
Kaupan tätinä en voi muuta kuin suositella jättämään electron väliin. Niitten kanssa on tosi paljon ongelmia. Aina isoina kauppapäivinä systeemi kaatuu. Siinä on sitten kiva selitellä asiakkaalle, kuinka ne jouluruoat nyt jää saamatta, ellei muuta maksuvälinettä ole....
Oli juhannus ja " liikenne" tukossa. Oli onneksi sen verran käteistä että saatiin ruuat maksettu ravintolassa. Omat. Kavereilla myös Elekctron ja heillä ei ollut käteistä mukana. Mutta koska ruuat oli jo syöty niin työntekijä sanoi että jos tulette huomenna maksamaan.=)
Kyllä mulla on aina pelittänyt electron kortti, ei koskaan mitään ongelmia, harmittaa vaan kun kaikki yritykset eivät ota lukijaa, on muka liian kallista... se on ongelma yritykselle.. menee monta asiakasta sellaselle kelle se kelpaa... itse välttelen näitä yrityksiä... harvemmin kannan käteistä enää.. kortti pelittää kaikkialla... paitsi muutamassa pienessä yrityksessä..
Vierailija:
se vaan tuppaa pettämään just silloin, kun on paljon asiakkaita, eli paljon liikennettä verkossa. tosin en ole pariin vuoteen ollut töissä, joten toivottavasti tilannetaa on saatu korjattua. T. Kaupan täti
Sitä paitsi, jos on sirukortti niin nekin varmentuu uudemmissa laitteissa joka kerta. Ja pari vuoden sisällä on tulossa joka paikkaa sirukortit ja niiden päätteet. Mut jooo, ainoat vaihtoehdot on silloin yhdistelmä kortti tai visa electron...Tämä muutos siis parin vuoden sisään..
olisipa ollut kiva jos oltaisiin tankattu auto! Nyt vain viisi lasta ja vanhemmat jatkoivat nälkäisenä matkaa kotiin. Prkl..
Ja kyllä, electronin kanssa on ollut ongelmia alvariinsa mutta nyt ne ongelmat loppuu. Ap
Sampopankilla näitä ongelmia ilmenee eniten koska niillä on eniten electronin omistavia asiakkaita. Mutta pankkia en nyt lähde vaihtamaan, viskaan vaan electronin mäkeen ja käytän tavallista pankkikorttia. Ap
Ja oikeasti on kamalasti niitten korttien kanssa ongelmia. Itselläni on se myös ja joka viikko sen kanssa pulassa, kun tulee jotain hökreemiä. Eikä se kelpaa joka paikassa
Kerran on käynyt että ei toiminut ja se oli eilen se. Siitä muuten ilmoitettiin etukäteen, mutta unohdin asian. Kortti on ollut minulla käytössä n. neljä vuotta.
Työssä olen kahvilassa ja meillä ainakin ongelmat ovat erittäin harvinaisia. Käytössä onkin laajakaista eikä mikään vanhan aikainen modeemin rakkine. Niitä on pienissä kaupoissa aika paljon.
Joulun aikaan kyllä varaan käteistä mielummin kun tietäähän tuon että ruuhkaa on silloin linjoilla. Fiksu osaa varautua.
lauantai-iltana :(
Vai missä asiasta ilmoitettiin?
tosin visa on pelastanut niistä tilanteista
Takseissa, kioskeilla yms yms. Visa Electron paljon harvemmissa paikoissa ja niissäkin huonosti. Itsellä tavallinen pankkikortti ja miehellä Electron ja hän on ollut kyllä pulassa korttinsa kanssa useasti.
Vierailija:
Ei pidä paikkaansa, NYKYISEN lainen pankkikortti poistuu. Mutta tilalle tulee uusi, joka käy kaikkialla EU:n sisällä. ELi on siis tulossa uudenlainen pankkikortti...
Minulla on SEKÄ pankkikortti ETTÄ Visa Electron ja lisäksi vielä luottokortti ja pankkikortti yhteiselle tilillemme. Näin varmistan sen, että aina joku korteista kelpaa. On aika riskiä omistaa vain yksi kortti.
niin käyvän. Miehellä on sellainen tavallisen pankkikortin ohella eri tilille, eikä se kyllä ainoana korttina toimisi.
Ja tenkkapoo tilanteita varten on tavis visa.