Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet/haluaisit olla parisuhteessa? Mitä hyötyjä siitä on?

Vierailija
17.09.2022 |

Minulle ensimmäinen ja tärkein hyöty on saada rakkautta, ja antaa rakkautta.
Toinen, luonnollisesti, seksi.
Puoliso tekee osan kotitöistä.
Auttaa jos olen vaikka sairas, silloin on paha olla yksin, eikä viitsi ystäviä vaivata.

Hitto, tämä onkin vaikeaa! En keksi muuta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden sun mainitsemien asioiden lisäksi se, että on mukava jakaa asioita toisen kanssa. Myös niitä arkisia.

Vierailija
2/30 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä suhteessa toinen osapuoli jotenkin vahvistaa. Kun tietää, että toinen on tukena jos tulee vastaan jotain haasteita elämässä. Se tekee rohkeammaksi muillakin elämän alueilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan just sitä asioiden jakamista toisen kanssa, sitä kun illalla sängyssä makaillaan nenät vastakkain ja höpötellään kaikkea hassua. Sitä kun aamulla heräillääns sylikkäin. Tunnetta siitä että joku välittää ja että on tärkeä sille toiselle. Ja seksiä, sitä kaipaan ihan hirveän paljon.

Vierailija
4/30 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois haluan tästä kuolleesta parisuhteesta.

Vierailija
5/30 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan just sitä asioiden jakamista toisen kanssa, sitä kun illalla sängyssä makaillaan nenät vastakkain ja höpötellään kaikkea hassua. Sitä kun aamulla heräillääns sylikkäin. Tunnetta siitä että joku välittää ja että on tärkeä sille toiselle. Ja seksiä, sitä kaipaan ihan hirveän paljon.

Ei niin pysty nukkumaan. Vtutti se muijan jatkuva kiehnääminen ja sitten heräsi väsyneenä tekemään pitkää päivää.

Vierailija
6/30 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli minulle tärkeää, että oli seksiä, läheisyyttä ja kipinä välillämme. Tunsin olevani hyväksytty. Nyt kun mies on nykyään haluton ja myös kritisoi minua, niin ne kaikki syyt olla yhdessä ovat poistuneet. Tällä hetkellä syy olla yhdessä on tottumus ja se, etten ole vielä saanut aikaiseksi erota.

Vierailija
7/30 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin parisuhteessa, jos löytäisin ihmisen jonka kanssa viihdyn jopa enemmän kuin itsekseni. Eli hyötyisin loistavaa seuraa. Toistaiseksi tällaista henkilöä ei ole löytynt, joten olen tyytyväisesti sinkku.

Vierailija
8/30 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se että taloudellisesti on helpompaa asua kahdestaan ja takaahan se myös sen että seksiä saa useammin parisuhteessa, sitten kun akka ei enää anna seksiä niin sitten voikin ottaa eron tai jos akka muuttuu rumaksi niin ero sitten. 

9/30 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ja seuraa

Vierailija
10/30 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tässä on jo lueteltu: seura ja asioiden jakaminen, yhteinen tekeminen ja niiden suunnittelu, läheisyys ja seksi, yhteys, tuki ja turva henkisesti. Tietty näin vanhemmiten tunnistaa myös parisuhteen käytännölliset puolet, eli kustannusten jakaminen, apu käytännön asioissa ja monien asioiden mahdollistaminen, mitkä sinkulle ovat vaikeampia saavuttaa. Nämä siis tietysti hyvässä, terveessä ja toimivassa suhteessa. Jos en sellaista saa niin olen sitten mieluummin itsekseni. 

Vierailija
11/30 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kaipaa apua mihinkään enkä kenenkään rahoja. Minusta olisi kivaa olla vaan lähekkäin ja jutella. Katsoa yhdessä vaikka sarjoja. Olla ihastunut ja ihastuksen kohde.

Vierailija
12/30 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein on se että viihdymme toistemme seurassa. Voimme myös luottaa toisiimme ja autamme puolin ja toisin. Tietysti kahden hengen talous on myös edullisempi kuin että kumpikin olisi omillaan, mutta tuon takia ei kannata mennä yhteen jos ei muuten ole hyvä olla toisen kanssa.

Vierailija
13/30 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde antaa enemmän kun ottaa. Heti kun kelkka kääntyy niin lähden menemään. 

Vierailija
14/30 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä varmaan isoin syy miksi haluaisin parisuhteen olisi säännöllinen seksi. Ja sitten kaikki muu läheisyys. Ja nukkuminen. Kuulun niihin ihmisiin ketkä nauttii toisen vieressä nukkumisesta.

M33

Vierailija
15/30 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja raha tietenkin, jos olisin rikas ja en tarvitsisi seksiä niin en parisuhteeseen edes menisi/haluaisi.

Naisista tykkään koska ne näyttää hyvälle ja haluan seksiä heidän kanssaan, muuten he ovat samanlaisia ihmisiä kuin me miehetkin.

M31

16/30 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle se että taloudellisesti on helpompaa asua kahdestaan ;

Osallistutko ollenkaan asumismenoihin?

Vierailija
17/30 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin pysty nukkumaan. Vtutti se muijan jatkuva kiehnääminen ja sitten heräsi väsyneenä tekemään pitkää päivää.

Joo ei pysty! Hellyys ja seksi hellyytenä ja seksinä, sit kun nukutaan ni nukutaan, eli silloin ei kontaktia kiitos.

vanha rouva

Vierailija
18/30 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin edes kerran elämässäni parisuhteen. Olisi mukavaa tuntea itsensä rakastetuksi omana itsenä ja tuntea olevansa toiselle aina loppujen lopuksi se ykkönen. Yhteinen tekeminen on myös mukavaa.

Vierailija
19/30 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muuten hyvä parisuhde, mutta välillä yöllä vaimo pakottaa suuliin nukkumaan kun kuorsaan. Ex vaimo piti korvatulppia.

Vierailija
20/30 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se käytännössä varmaan usein on.

Päivisin kumpikin tekee, mitä haluaa, iltaisin luetaan tai katsotaan tv:tä ja älylaitteita ja nukkumaan mennessä pitää saada nukkua. Yöllä toinen sitten vielä kuorsaa.

Seuran vuoksi toivoin parisuhdetta. Yksin asuessa oli liian yksinäistä.

Höpötysvaihe oli ihan suhteen alussa.

Käytännössä keskustelu ja tuen saamisen tunne voivat jäädä vähiin monessa parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän