Inhoan leveitä hartioitani. Ei ole naisellista kun hartiat ovat kuin ladon ovet :(
Kommentit (32)
Mulla on myös, ja muutenkin roteva (en siis lihava), jotenkin voimakasrakenteinen. Niin kauan en tykännyt kropastani, kunnes aloin pelata lätkää! Siinä jos jossain voimasta ja koosta on hyötyä ja päädyinkin nopeasti pakiksi. Suosittelen kokeilemaan lätkää, jenkkifutista, rugbyä tai muuta vastaavaa. On varsin voimaannuttava kokemus!
Naisista lisääntyvät lähes kaikki ja miehistä lähinnä isokokoiset.
Vierailija kirjoitti:
Naisista lisääntyvät lähes kaikki ja miehistä lähinnä isokokoiset.
Nainen valitsee, se on totta. Muuta kuvittelevat miehet ovat väärässä.
Mulla on leveät hartiat ja ne on mun mielestä kaunein osa itsessäni, tekevät ryhdikkään ulkomuodon. Omaan silmään taas näyttää hölmöltä kapeat pullohartiat sekä naisilla, että miehillä. Onneksi makuja on monia ja kaikille hartioille on omat tykkääjänsä.
Vielä enemmän kuin leveäharteisia naisia inhoan säälittäviä akkoja, jotka kulkevat ns. haavilla, eli kalastelevat kehuja juuri tämän aloituksen tapaisilla viesteillä.
Naisten olkatoppaukset on tulossa muotiin. Jos ei ole elänyt 80-luvulla, tuskin osaa kuvitella, miten järjettömiin mittoihin naisten hartialinjat silloin paisuivat.
Inhoan kapeita hartioitani. Saa olemuksen näyttämään ryhdittömältä ja käsivarret paksummilta kuin mitä ovat. Rintsikat, topin olkaimet ja olkalaukun hihna ei pysy paikallaan. Vaatteet eivät istu yläosasta. Olen aina ihaillut ryhdikkäitä harteikkaita naisia.
Kompensoi asioilla, joille voit tehdä jotain. Tee itsestäsi mahdollisimman hoikka ja sen lisäksi treenaat kohtuullisesti lihaksiasi.
Jos olet muuten hoikka ja treenattu, haittaako tuo?
Vierailija kirjoitti:
Joo, sama. Vaikeaa löytää istuvia takkeja kun kaikissa hartiat liian pienet. Lisäksi olen pitkä ja ylä-ja alavartalo on ihan eri paria. Inhoan tätä. Antaisin mitä tahansa että olisin pieni ja siro.
Sille kun et voi mitään, sinusta ei tule ikinä pientä ja siroa. Tiedän kyllä tunteen pienten naisten joukossa, olen itsekin suht kookas nainen, isot kädet ja jalat, iso pää.
Sun kannattaisi vaan korostaa näitä ominaisuuksia, pukeudu rohkeasti ja kulje selkä suorana. Ole näyttävä äläkä mikään pikkuinen hiirulainen. Kookkaita naisia pidetään myös vahvoina ja luotettavina - ole sitä.
Naiskiekonheittäjillä on leveät hartiat, pitkät raajat ja nykyään useimmiten ilman turhia läskejä. Ovat tosi sexyn näköisiä.
Minäkään en tykkää leveistä hartioistani. Minkäs tekee asialle.
Toisaalta kroppa on ryhdikkäämmin näköinen.