Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan leveitä hartioitani. Ei ole naisellista kun hartiat ovat kuin ladon ovet :(

Vierailija
17.09.2022 |

Haluaisi olla siro.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tykkää leveistä hartioistani. Minkäs tekee asialle.

Toisaalta kroppa on ryhdikkäämmin näköinen.

Vierailija
22/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös, ja muutenkin roteva (en siis lihava), jotenkin voimakasrakenteinen. Niin kauan en tykännyt kropastani, kunnes aloin pelata lätkää! Siinä jos jossain voimasta ja koosta on hyötyä ja päädyinkin nopeasti pakiksi. Suosittelen kokeilemaan lätkää, jenkkifutista, rugbyä tai muuta vastaavaa. On varsin voimaannuttava kokemus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista lisääntyvät lähes kaikki ja miehistä lähinnä isokokoiset.

Vierailija
24/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista lisääntyvät lähes kaikki ja miehistä lähinnä isokokoiset.

Nainen valitsee, se on totta. Muuta kuvittelevat miehet ovat väärässä.

Vierailija
25/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leveät hartiat ja ne on mun mielestä kaunein osa itsessäni, tekevät ryhdikkään ulkomuodon. Omaan silmään taas näyttää hölmöltä kapeat pullohartiat sekä naisilla, että miehillä. Onneksi makuja on monia ja kaikille hartioille on omat tykkääjänsä.

Vierailija
26/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä enemmän kuin leveäharteisia naisia inhoan säälittäviä akkoja, jotka kulkevat ns. haavilla, eli kalastelevat kehuja juuri tämän aloituksen tapaisilla viesteillä. 

Vierailija
27/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten olkatoppaukset on tulossa muotiin. Jos ei ole elänyt 80-luvulla, tuskin osaa kuvitella, miten järjettömiin mittoihin naisten hartialinjat silloin paisuivat. 

Vierailija
28/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kapeita hartioitani. Saa olemuksen näyttämään ryhdittömältä ja käsivarret paksummilta kuin mitä ovat. Rintsikat, topin olkaimet ja olkalaukun hihna ei pysy paikallaan. Vaatteet eivät istu yläosasta. Olen aina ihaillut ryhdikkäitä harteikkaita naisia.

Vierailija
29/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompensoi asioilla, joille voit tehdä jotain. Tee itsestäsi mahdollisimman hoikka ja sen lisäksi treenaat kohtuullisesti lihaksiasi.

Vierailija
30/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet muuten hoikka ja treenattu, haittaako tuo?

Vierailija
31/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sama. Vaikeaa löytää istuvia takkeja kun kaikissa hartiat liian pienet. Lisäksi olen pitkä ja ylä-ja alavartalo on ihan eri paria. Inhoan tätä. Antaisin mitä tahansa että olisin pieni ja siro.

Sille kun et voi mitään, sinusta ei tule ikinä pientä ja siroa. Tiedän kyllä tunteen pienten naisten joukossa, olen itsekin suht kookas nainen, isot kädet ja jalat, iso pää.

Sun kannattaisi vaan korostaa näitä ominaisuuksia, pukeudu rohkeasti ja kulje selkä suorana. Ole näyttävä äläkä mikään pikkuinen hiirulainen. Kookkaita naisia pidetään myös vahvoina ja luotettavina - ole sitä.

Vierailija
32/32 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiskiekonheittäjillä on leveät hartiat, pitkät raajat ja nykyään useimmiten ilman turhia läskejä. Ovat tosi sexyn näköisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi