Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä henkistä väkivaltaa?

Vierailija
17.09.2022 |

Jos haluan viikonloppuna nukkua (mielestäni ansaitusti koska työni on fyysistä ja tekemistä on koko ajan) pidempään aamulla tai päiväunet. Niin mieheni tavallaan suuttuu, mollaa että olen sairas pitääkö viedä lääkäriin kun ei aikuiset tarvitse noin paljoa unta tai että olen kuin lapsi.
Aluksi jätin nukkumatta tämän takia ja väkisin tein kotona kaikkea ettei mies suuttuisi liiasta nukkumisesta mutta sitten luovutin ja ajattelin että mieluummin nukun ja lepään kunnolla niin jaksan töissä paremmin.
Nyt olen taas jatkanut päiväunien nukkumista viikonloppuisin ja mies alkanut ns. kostamaan minulle. tai tuntuu siltä kun esimerkisi menee tekemään MINUN kotona aloittamia projekteja jotka tietää että minulle tärkeitä ja haluan ne tehdä itse niin mies menee tekemään niitä, saattaa rikkoa/sotkea jotain ja naureskelee että vähän hajosi mutta ompahan tehty, et sinä olisi kerinnyt kun nukut kokoajan. (tässä kyse minun lapsuuden ajan moposta jollaisen sain ja aloin entisöimään)
Tiesti että haluan sen itse tehdä eikä sillä mikään kiire edes olisi ollut. Tosi paha mieli tästä. Onko tämä siis henkistä väkivaltaa että kostaa minulle noin sen että nukun? Muitakin tämän tapaisia ns kostoja ollut mutta en jaksa kaikkea kirjoittaa.
Ja kun sanon miehelle asiasta niin aina selitys että hänellä ei ole muuta tekemistä kun ei nukuta tai että minä en saisi tehtyä muuten mitään että hän halusi auttaa. Tiedän että tuo auttamis halu ei ole totta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väkivaltaa. Miksi olet väkivaltaisen miehen kanssa. Olisi meitä kilttejä ja kunnollisia miehiä jotka antaa naisen nukkua eikä tee sinun projekteja koska minulla on omiakin. Haluatko tosiaan elää tuollaisen miehen kanssa loppuelämäsi?

Vierailija
22/31 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän akkojen mielestä kaikki on väkivaltaa, mitä miehet tekevät.

Kaikki toisen ihmisen tarpeiden tai toiveiden mitätöinti on väkivaltaa. Oli kyse miehestä tai naisesta.

Jos tarkoitetaan rikoksena niin sellainen josta uhri sairastuu, jotenkin sitä luokkaa se on rajattu, mutta toki siitä puhutaan monessa yhteydessä että pitäisi tarkentaa mihin kategoriaan on liittämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa "rojuillesi" jokin varasto tai tallitila, jos päädyt kerrostaloon. Tingit vaikka sitten asuinneliöistä, että saat puuhapaikan.

Vierailija
24/31 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap oikeasti mies? Naisetkin osaavat henkisen väkivallan käytön, mutta siitä ei ehkä uskalleta puhua.

Vierailija
25/31 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Mieluummin luopuu niistä autoista, kuin jatkaa tuollaista. Ja ehkä voisit ostaa oman talon, itsekin yksin asun pienellä paikkakunnalla. Tai jos joku vuokraisi omakotitalon, nyt voisi olla hyvät markkinat. Etenkin jos teillä on vielä edullinen sähkösopimus ja sinun nimissä, saat sen siirrettyä uuteen kotiin. Tai saatko nykyisen talon lunastettua mieheltä.

Vierailija
26/31 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap oikeasti mies? Naisetkin osaavat henkisen väkivallan käytön, mutta siitä ei ehkä uskalleta puhua.

Mitä uskaltamista tuossa on? Todellakin myös naiset osaavat tuon taidon. Ei siinä ole mitään salailtavaa. Olen siis itsekin nainen.

Vierailija
27/31 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies opetti meidän lapsille pienestä pitäen, että pitää antaa äidin nukkua, kun on väsynyt. Ettei ketään herätetä, jos vaikka päikkäreillä. Toki töihin ja menoihin, mutta annetaan levätä.

Omituinen mies sulla. On se henkistä väkivaltaa tai sitten vaan tyhmyyttä tai tietämättömyyttä.

Puhukaa.

Vierailija
28/31 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä uskaltamista tuossa on? Todellakin myös naiset osaavat tuon taidon. Ei siinä ole mitään salailtavaa. Olen siis itsekin nainen.

Kysy sitä miehiltä. Kuinka moni mies uskaltaa siitä puhua, ilman pelkoa esim.toisten miesten suhtautumisesta asiaan tai leimautumisesta? Kyllä se vaatii tietynlaista rohkeutta kokijaltaan puhua siitä, vaikka olisi nainenkin ja miehillä ehkä vielä enemmän. Hyvä, jos sinulta tuollainen rohkeus löytyy.

Vierailija
29/31 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan nainen mutta pidän vaan mopoista ja autoista olen niitä laitellut pienestä asti isäni ja veljeni mukana. Ja ei ole lapsia emmekä ole naimisissa. Arkena menen ajoissa nukkumaan, mutta viikonloppuna on mielestäni mukava ottaa päiväunet enkä ole aiemmin edes ajatellut että se voisi olla väärin.

Olen sanonut asiasta miehelleni ja hän vaan naureskelee ja syyttää että vika on minun nukkumisessa ja jos on tullut pahamieli niin sitten mies pyytänyt anteeksi ja sanonut että tietenkin saat nukkua, mutta silti käytös jatkuu. Mies myös perustellut ettei osaa puhua tunteistaan ja on siksi välillä ilkeä muttei haluaisi olla. En tiedä suostuisiko jonnekkin pariterapiaan tai sellaiseen mutta itsestä se kuulostaa vähän jopa pelottavalle.

Ja tiedän että on kilttejä hyviä miehiä ja olen niitä tavannutkin ennen nykyistä miestäni mutta en ole tuntenut heitä kohtaan mitään, mieheen rakastuin. En voisi olla myöskään suhteessa jos ei olisi mitään tunteita.

-ap

Vierailija
30/31 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän akkojen mielestä kaikki on väkivaltaa, mitä miehet tekevät.

Kaikki toisen ihmisen tarpeiden tai toiveiden mitätöinti on väkivaltaa. Oli kyse miehestä tai naisesta.

Olenkin sitten ollut tietämättäni koko ikäni vain väkivaltaisissa suhteissa. Nainen on siis ollut se väkivallantekijä.

M

Vierailija
31/31 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä että en käy pelkästään töissä nukun ja harrastan. Kotityöt on jaettu niin että minä siivoan ja teen ruuat mies korjailee ja rakentelee tarvittaessa, molemmat auttaa toista tarvittaessa, molemmat pesee pyykkiä ja laittaa astioita kumpi vaan sattuu ennättämään.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän