Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia housuja käytät yleensä urheillessa?

Vierailija
17.09.2022 |

?

Millaisia housuja käytät yleensä urheillessa?

Vaihtoehdot

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävän moni käyttää nykyään pitkien alushousujen tyyppisiä kalsonkeja ihmisten ilmoilla.

Vierailija
2/11 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan trikoita, olo tuntuu alastomalta ja näytän hölmöltä niissä. Kesällä on shortsit, viileämmällä collarit, verkkarit tai tuulihousut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoita, collareita ja niiden välimuotoa sekä tuulihousuja vaihtelevasti kaikkia.

Vierailija
4/11 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan mitään muovista tehtyjä trikoita. Niistä irtoaa käytössä ja pesussa mikromuovia ja se on todellinen ympäristöongelma. Kannattaa googlailla.

Vierailija
5/11 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegehousuja käytän. Olen nähnyt salilla että miehet tuijottavat avoimesti naisten periä. Hyi. Eli siksikään en halua käyttää mitään ihonmyötäistä.

Vierailija
6/11 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkös leggingsit (=pitkät alushousut) kuulu päällyshousujen alle? Jotenkin tosi karun näköistä kun ihmiset kulkee pelkät kalsarit päällä. Monta kertaa olen nähnyt kun vähän pyöreämpi nainen on vetänyt kalsarit mahamakkaroiden ja paidan päälle. Paljastaen erittäin selvästi kehon jokaisen sopukan. Rennommat vaatteet näyttäisi kivemmalta ihan jokaisella. Ei, kanssaihmiset eivät halua nähdä melkein sinun peräsuoleesi asti.

Vierailija
7/11 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Urheillessa"?

No uimassa mulla on kokouimapuku. Hiihtäessä hiihtohousut ja jos on lämmintä niin kisapuvun trikoot.

Juostessa kelistä riippuen shortsit, ohuet trikoot tai paksummat.

Vierailija
8/11 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Urheillessa"?

No uimassa mulla on kokouimapuku. Hiihtäessä hiihtohousut ja jos on lämmintä niin kisapuvun trikoot.

Juostessa kelistä riippuen shortsit, ohuet trikoot tai paksummat.

Pyöräillessä pyöräilyhousut jo ihan persuksen vuoksi. Tietty laji on kehittänyt sitä tukevia urheiluvaatteita, kuten pesis tai jääkiekko.

Sinällään tavan jumppapirkko kuitenkaan tarvitsee joka lajiin eri vaatteita niin joustavat vaatteet ja tilanteeseen sopivat kengät toimii useinämmiten ihan hyvin. Trikoot ja caprit näyttää olevan monella ja liikkuvuuden kannalta riittävä valinta. Olkoon se heidän asiansa, miten pukeutuvat. - eri

Vierailija
9/11 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän extra super tight spandex pösyjä. Mummelit lipovat kieliään kun näkevät minun kaluni pöksyjen läpi. Läähpuuh.

Vierailija
10/11 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoita yleensä, pitkän oversize-paidan kanssa. Tykkään myös joggereista, mutta hyvin istuvia on vaikeampi löytää.

Vierailija
11/11 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä mikroshortseja ja muuten leggingsejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi