Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤JOULUKSI KUNTOON vko 44¤¤

30.10.2006 |

Huomenta ja mukavaa talvista alkavaa viikkoa kaikille..!

Arvaatte varmaan syyn hyvään mieleen..? Pudotusta 300g vaikka pelkäsin että viikko meni ihan pieleen. Lisäksi muita onnistumisen tunteita: otin pojalta (2v4kk) tutin pois perjantaina enkä antanut periksi vaikka itki ekana iltana kovasti sen perään. Tänään sanoi aamulla: " en minä tartte enää tuttia" . =D

Taistelu ei ole ohi, mutta selvästi paremmalla puolella, molemmissa asioissa, heh..!

167cm/78/70,3/68

Miten muiden viikko sujui?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni viikko ja painokin on pudonnut. Voipa kyllä olla, että tuli syötyä kaikenkaikkiaan liian vähän. En tiedä mikä kiire kotiäidillä voi olla ;) mutta muut tekemiset menivät aina syömisen edelle monta kertaa :/. Pitää alkaa taas vähän paremmin pitämään huolta syömisistä.

159cm/66,5/61,6/59

Eli viimeviikon lukemiin on -1kg! Mutta sitä ennen nousikin vähän edellisiin lukemiin, joista miinusta olisi nyt 600g mikä olisi ihan ok. Olikohan liian vaikeasti selitetty... ;) Tällä viikolla tuli tehtyä vähän lumitöitä ja käytyä kävelylenkillä, joten hyvä minä! =)

Tsemppiä ensiviikkoon!

- Salsatar

Vierailija
2/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs uskallauduin jo tänään puntarille, ja tulos kyllä yllätti niin positiivisesti että..!! Nyt mentiin sit alle 83kg:n, ja viimeksi oli siis 83,6 jonka jälkeen tuli melkein kilo lisää reissussa. Lasken silti pudotuksen tuosta 83,6:sta.

Viikko mennyt hyvin, joka päivä lenkkeilen sen 45-60minsaa. Lisäksi teen kotona vatsoja ja punnerruksia. Viikonloppuna tuli syötyä vähän herkkuja, kun kaverille syntyi poika. Pitihän sitä juhlistaa kakkukahvein=) Muuten olen syönyt terveellistä kotiruokaa, eikä ole repsahduksia tullut. Ainakaan pahoja=) Jokatapauksessa, nyt näyttää taas siltä, että pääsisin alle kasikympin ennen Joulua. Jesjes!!

Rivi: 165/88,2/82,8/70 (Jouluksi siis alle 80, tuo 70 on siitä eteenpäin..)

Kok.pudotus 5,4kg!

Kylläpäs olen tyytyväinen, eka 5kg lähteny!

Mites on muiden viikko sujunut? Mulla myös tuo pieni pakkanen ja lumisade antoi uutta kipinää lenkkeilyyn. Näyttää jo paikoittain niin talviselta.

=)Tinttu (ja tästä on hyvä jatkaa...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta sehän olikin yks mun motivaatiolähde, että pitää " julkisesti" painoansa ruotia. Siis mulla on tullu vaan lisää kiloja! Oon ihan masis. Suutuin miehellekkin, kun toi mulle lepyttelysuklaalevyn. :) Sanoin, että nyt loppu tällasten instant fix-jutut: eli ei mitään tämmöstä nopeaa korjausyritystä, jossa ei kuitenkaan oo pitkällä tähtäimellä mitään mieltä. Kun minähän sen suklaalevyn kuitenkin kolemssä päivässä söin. Plyäh. Kävinpäs kuitenkin lenkillä tänään, ja huomenna on Circuit Training. Mutta jää kyllä tuo marraskuun alun välitavoite, että olisin jo 70 kg. HUOH! Muilla vaan paino laskee.

Musta syöminen on niin kivaa, vaikkei edes mitään herkkuja. Ruokaa ja sit leipää menis illalla...pitäskö ottaa vihannespuoli illaksi sitten.

Vinkatkaahan nyt tämmöiseen jumivaiheeseen!!!

170/77/74/65kg (tuntuu niiiiiin kaukaiselta, ja kuitenkin vain 2kk aikaa!)

Faith ... meinaa usko mennä, heh heh :)

Vierailija
4/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu, lunta maassa n.5cm ja aivan mahtavat lenkki-ilmat :) Paljon reippaammin lähtee lenkille kun ilma on niin talvinen. Mieli tekisi jo hiihtämään, mutta sitä täytyy vielä odotella ainakin muutama viikko luulisin..

Tällä viikolla pudotusta tuli taas,vaikka tuli syötyä todella huonosti (=vähän) Kuitenkaan en herkkuja syönyt. Ensi viikonloppuna on tytön 1v. synttärit ja olen koittanut säästää nuo herkkujen syömiset sitten viikonlopulle, että saa hyvällä omalla tunnolla mässätä. Olkoon se vaikka palkinto siitä 60kg alittamisesta =)

Rivi nyt: 162/63/59,2/57-58

Jokohan ensi viikolla menee 59 rikki? Toivotaan...

Faithille tsemppiä! Kyllä se paino alkaa taas tippua kun ei luovuta. Nimim. 7viikkoa junnaamista ;)

Vierailija
5/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää nyt ihan totaallisesti pitää taukoa tässä painohommassa, mutta älkää unohtako miuta =)

En siis käynyt puntarissa..Mein neiti 3½kk nukkuu nyt huonosti, kolmatta viikkoa herää vaatimaan tissä n.tunnin puolentoista välein. Tuollanen 7 herätystä yössä on ollut nyt ihan vakio. Sehän kertoo, ettei saa maitoa tarpeeksi ja sen myös, että on oppinut siihen->saa tissiä ainakun pitää ääntä. (otin tissille siksi, ettei esikoinen herää toisessa huoneessa->on niin herkkäuninen.) Eilen aloitin sitten vellit lisäruuaksi.. . Joten tässä nyt syödään ja juodaan, jottei tuo maito nyt kokonaan ehtyisi. Kuitenkin terveellistä kotiruokaa. =)

Ja väsyneenä menee herkutkin!!!!

Rivi mihin jäin:

163.5 / 68.3 / 65.5 / 60

Tervetuloa uudet!!!!!!

Tsemppiä viikkoon!!!! Hienosti on pudotusta tullut toisille ja kellä plussaa, niin älkää lannistuko!!!

Tuulia

Vierailija
6/6 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Kuten otsikosta voi päätellä työreissuja piisaa ja sekös tekee tästä Jouluksi kuntoon -projektista vaikeaa. Eilen illalla tulin taas ja huomenna aamulla uusi lähtö. En ole saanut vertailukelpoista lukemaa, koska olen yrittänyt käydä vaa´alla aina samaan aikaan ja nyt se ei ole onnistunut. Laitan tähän saman rivin kuin viime viikolla:

163/74/67,4/65

Tavoite on aika lähellä ja kyllä tuosta 2,4 kilosta pitäisi päästä eroon ennen joulua. Nyt kuitenkin on tullot paha junnausvaihe ja tsemppiä todellakin kaivataan! Tahdon niin onnistua, mutta se tuntuu tässä vaiheessa niin vaikealta.

Moni kertoi harrastavansa talvilenkkeilyä, mutta minulla se jotenkin tökkii. On pimeää (vaikka kaupungissa asunkin), liukasta ja kylmää, joten ei hirveästi ulkoilu enää työpäivän päätteeksi innosta. Nyt pitää edelleen panostaa sisäjumppiin, aika hyvin olen saanut pidettyä rytmin (2-) 3 kertaa viikossa (paitsi luonnollisesti näinä pirun reissuviikkoina). Ostin kotiin myös käsipainot, joilla treenailen yläkroppaa timmimpään kuntoon. Suosittelen!

GALLUP: Millä motivoitte itseänne tavoitteeseen?

Kepardiina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän