Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempi nainen osti alennuksesta 70 pakettia Juhla Mokkaa

Vierailija
17.09.2022 |

Myllyn Prisman keskiviikkoinen kahvitarjous sai ihmiset hamstraamaan kahvia. Menekki yllätti Prisman ryhmäpäällikönkin.

Erään Twitter-käyttäjän mukaan ihmiset hamstrasivat kahvia:

Myllyn Prismassa ollut Juhla Mokka eilen 3,95 euroa paketilta. Ei rajoitusta. Vanhempi naishenkilö osti 70 pakettia, kirjoittaja väittää.

Myllyn Prisma ryhmäpäällikkö Lasse Pitkänen vahvistaa, että keskiviikkona 14.9. Myllyn Prismassa paketti Juhla Mokkaa maksoi hieman alle neljä euroa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä vanhempi?

Kommentoija ei laittanut ikäänsä, mutta tekstistä voi kuitenkin päätellä että ainakin häntä vanhempi.

Vierailija
42/49 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ole muuten hävytöntä, miten ahneita ihmiset on?Toiset eivät edes välitä jos joku jää ilman sen takia että he ovat ehtineet hamstrata hyllyn tyhjäksi. Pääasia että itselle riittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tuon ja mietin oliko se silminnäkijä laskenut ne paketit.

Näkeehän sen loppusummasta.

Vierailija
44/49 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko Prisma tehdä vastaavan valtakunnallisen tarjouksen? Hakisin paketin tai kaksi, ehkä kolmekin.

Kummasti Juhla Mokkaa tai Brazilia saa haalittu kaappiin alle 5 eurolla paketti. Siellä täällä aina välillä tarjouksessa eikä tarvii edes joka tarjousta hyödyntää.

Vierailija
45/49 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä vanhempi?

Kommentoija ei laittanut ikäänsä, mutta tekstistä voi kuitenkin päätellä että ainakin häntä vanhempi.

Eli siis 20+

Vierailija
46/49 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla hyvää sumppia. Itse ostan alle 9€/kg papua, ei ole tarvetta hamstrata. Pakastimeen menee kalliimpaa, kuten lihaa säilöön.

Pistin tuossa kaupassa merkille, että papukahvi oli nyt kilohinnaltaan edullisempaa kuin suodatinkahvi. Joskus aikaisemmin oli toisinpäin ja papukahvin kalleutta ihmettelinkin, kun sentään helpompi valmistaa ja itse hoitaa sen jauhamisen.

Vierailija
47/49 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla hyvää sumppia. Itse ostan alle 9€/kg papua, ei ole tarvetta hamstrata. Pakastimeen menee kalliimpaa, kuten lihaa säilöön.

No sinähän se varsinainen tuuliviiri olet? Ei tarvetta hamstrata ja silti pitää säilöä oikein pakastimeen asti?

Et vissiin osaa lukea..

Vierailija
48/49 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoo että on hän ollut fiksumpi kuin moni muu tässä maassa, viimeksi kun teitä pellejä aivopestiin, te tyhjensitte kaupat wc-paperista.

Vierailija
49/49 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinähän se varsinainen tuuliviiri olet? Ei tarvetta hamstrata ja silti pitää säilöä oikein pakastimeen asti?

Et vissiin osaa lukea..

Osaan. Mutta itse et näköjään osaa kirjoittaa. Esimerkiksi lauseen loppuun tulee vain yksi piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän