Miehellä on iso omakotitalo ja asuu yksin
En tiedä jätänkö. Miehellä on 6 makuuhuonetta ja kaksi olohuonetta. Toinen olohuone muutettu elokuvateatteriksi ja hänellä siellä 5000€ maksava projektori.
Miehellä on jokaiselle harrastukselleen oma huone ja tekee lattiatkin itse. Tapetit laittanut itse. En voi sietää.
Miten voi olla noin itsekäs mies? Normaali ihminen ei tarvitse kuin yhden makuuhuoneen
Kommentit (27)
Onko tänään taas paskojen provojen ilta?
So? Minäkin pidän siitä, että talossa on kunnolliset harrastustilat. En jaksa joka hemmetin kerta varata itselleni tilaa asialle x (jos haluan soittaa klo 22.45 torstai-iltana, niin treenikämpän käyttövuoro maanantaisin klo 17.80-18.30 ei juurikaan auta asiaa) tai hinautua kymmenien muiden ihmisten sekaan vaikka salille tai edes toimistolle, kun voin hoitaa samat asiat omien seinien sisäpuolelta.
Ihan itse makselen sähkölaskuni ja kiinteistöveroni, ei pitäsi olla keneltäkään pois.
Mutta provohan tämäkin on.
Tää oli kuitenkin ihan hyvä aloitus ja sopisi sellaisenaan esimerkiksi Kalevauvan kappaleeseen.
Vierailija kirjoitti:
Katsele ny vähän aikaa.
Ei kannata kovin kauaa katella. Kun tulee ekat pakkkaskuukausien sähkölaskut niin mies on pa.
Minullakin on 160 m2. Yksin asuvalle sopiva tämä talo. M37
Kyllä käypä katteeks. Mulla vaan pienehkö talo ja harrastetilat 18x8 metriä
Millaista pokea katsoo sieltä kotileffateatteristaan?
Monilla on paljon isommatkin tilat harrastuksilleen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käypä katteeks. Mulla vaan pienehkö talo ja harrastetilat 18x8 metriä
Mahtuu tuohonkin Barbara, pumpanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsele ny vähän aikaa.
Ei kannata kovin kauaa katella. Kun tulee ekat pakkkaskuukausien sähkölaskut niin mies on pa.
Jos alkaa katsella alennuskaffipaketteja, niin juokse.
Minulla on yksin 4 makkaria ylimääräistä. Ihan voi harrastaa kaikea.
Eronnut, karannut, leski, perinyt.... siinähän niiitä vaihtoehtoja.
Itse en käytä kuin yhtä, 4 huoneesta. Puu,ilp,sähkö.
Tiedän tällaisen miehen. Neljä lasta ja eronnut vaimostaan kun lapset olivat jo aikuisia. Miksi pitäisi muuttaa kodista, jossa on kumminkin asunut suurimman osan elämästään?
Ehkä paras, että jätät miehen (vai ehtiikö hän jättää sinut sitä ennen? ) jos pitää kodin kokoa ja miehen tapettien laittoa arvostella.
Yksin elävällä voi hyvin erilaisista syistä olla iso koti.
Yksi minun ystävättäreni asuu 5h ja keittiö kodissa ja tilaa olisi enemmänkin. Laittanut kuitenkin yhden huoneen, tavallaan yksiön, vuokralle, mutta sinne onkin oma sisäänkäynti ulkoa.
Tapetit laittanut itse? Vai valinnut itse ?
On mullakin melko iso talo, vaikka asun yhden lapsen kanssa. Jotkut sanoo et muuta kerrostalokaksioon, mitä järkeä pitää taloa ku n juuri mitkään huoneet ei ole aktiivisesti käytössä. Oon kuitenkin asunut talossa lähes koko ikäni, kasvattanut muut, jo aikuiset lapseni tässä ja taloon liittyy paljon muistoja jo edesmenneistäkin ihmisistä. Vaikka talon kustannukset ovat itselleni melkoinen koetus, valitsen siitä huolimatta asua tässä. Mihin sitä ihminen kotoaan lähtisi. Kyllä mä viimeiseen asti tässä kitkuttelen, hauturin mukana sit mut jalat suorana täältä pois kannetaan. Vaikkei jotkut ymmärrä valintaani ja näköjään muidenkaan valintaa asua yksin tai vähällä väellä isoa talia, se ei oikeesti kuulu kenellekkään muille kuin asianomaisille. Joten ap, jos toi taloasia miehen kohdalla sua häiritsee, poista itses kuviosta. Asia ei kuulu sulle pätkääkään.
Mies jonka ympäriltä tuolit viedään? Mies jonka etunimi mieleen ei jää?
Raastinrautaakin kasvot hioneet?