Minkälainen miesten tyyli on mieleesi?
Kommenttia parhaimmista miesten tyyleistä. Saako miehellä olla koruja ja käsilaukkuja? Entäs kengät?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
huppari ja kollarit
turn off
Risat verkkarit ja kulahtanut t-paita.
Tykkään rennosta city-tyylistä. Saa olla koruja ja man-bag, mutta lippiksiä en siedä.
Yksi ammatillisista päätavoitteistani on ollut etten joudu pukeutumaan minkään sortin uniformuun, puku ja solmio mukaan lukien. Toki tämän tavoitteen saavuttaminen on tuonut ohessa taloudellisen omavaraisuuden ja vapauden tehdä mitä huvittaa ja koska huvittaa.
Ne neidit jotka katsovat rentoa tyyliäni nenänvarttaan pitkin häviävät elämänsä seikkailun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huppari ja kollarit
turn off
Ei ole jos mies on komea ja hyväkroppainen.
Vierailija kirjoitti:
Raksamies tyyli
työmiestyylikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huppari ja kollarit
turn off
Yksikään ukko ei ole komea jos päällä on huppari ja collarit. Täysin tyylitajuton ja munaton juntti pukeutuu noin mutta taidat sinä olla maalta kun et tajua tyylistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Risat verkkarit ja kulahtanut t-paita.
Tykkäät köyhistä junteista hah!
Tom Fordin tai Hugo Bossin puku on aina tyylikäs miehellä. <3
Pikkutakkeja, kauluspaitoja, t-paitoja. Farkut tai chinot, huiveja. Hyvät kengät. Kauniit värit: mustaa, valkoista, sinisen ja ruskean sävyjä, joskus muutakin. Trilby, talvella sininen tai musta kovalierinen kipparinhattu. Pipokin käy jos villaa ja laadukas. Villakankainen talvitakki, mielellään tummansininen, tummanharmaa tai musta. Juhliin istuva puku tilpehööreineen. Liivi juhla-asuun ja joskus arkeenkin. Hyvät vyöt ja kaulassa mirri tai kravatti aina juhlassa. Ranskalaistyylinen huivisitauskin käy. Hyviä, laadukkaita ja tyylikkäitä villatakkeja ja - paitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huppari ja kollarit
turn off
Yksikään ukko ei ole komea jos päällä on huppari ja collarit. Täysin tyylitajuton ja munaton juntti pukeutuu noin mutta taidat sinä olla maalta kun et tajua tyylistä mitään.
No, olen eri mieltä. Huppareita ja collareita on aika monenlaisia.
Ja ei, en ole maalta :D
Kyllähän se puku miehen tekee. Siihen päälle vielä hyvä miehekäs tuoksu, niin täydellistä.
Kunhan vaan käteislompakko pullottaa taskussa. Mulla ei ole maksupäätettä mukana, enkä halua verottajan seuraavan
Pillifarkut, spittarit, röyhelöpaita ja takatukka.
Itse oon ostanut Riekerin kenkiä. Tykkään heidän malleista sekä kesä- että talvikenkiä
Samoin ostin Bugatin kengät. Ihan perus kauraa. Levi's farkut. Ihan perus.
huppari ja kollarit