Onko noloa olla vahinkolapsi?
Ehkä ajat ovat muuttuneet hiukan mutta ainakin musta tuntuu että on aika harvinaista olla vahinkolapsi. Olen siis 18M ja vanhempani saivat minut 19v/22v eli nuorena. Muiden vanhemmat ovat jo yli 50 reilusti.
Kommentit (34)
Ei kaikkien nuortenaikuisten lapset ole vahinkoja eikä kaikkien vanhojen vanhusten raskaudet toivottuja.
Mitäs noloa siinä? Mun 19v ja 12v on ylläreitä. Mutta molemmat niin onnellisia ylläreitä. Minulla kuuluu olla juuri nämä lapset. Kaikella on tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tai no mä en ollut kuulemma kun lääkäri kysyi että pidetäänkö ja vastaus oli että pidetään. Eli nimenomaan kuulemma haluttu. Mutta kierukan läpi tulin yli 40v sitte..
Samoin minä ja monesti tuntuu että olen liikaa perheessä vaikka sainkin syntyå. Mutta nolona en ole asiaa ajatellut .
Ei. Luoja oli jo kauan sitten suunnitellut sinut ja ajankohdan jolloin synnyt vanhemmillesi. Kuten kaikkien muidenkin kohdalla.
Vanhemmatkin yleensä iloitsevat lapsestaan, vaikkeivät olisi perheenlisäystä suunnitelleet.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
No mä tiedän olleeni vahinko (kaiken lisäksi mun äiti oli tuolloin toisen miehen kanssa vielä naimisissa, joskin ero oli jo laitettu vireille). Enpä ole ajatellut, että asiaa tarttisi mitenkään hävetä. Kaiketi äitini olisi tehnyt abortin jos ei olisi halunnut minua. Ja isä hävinnyt kuvioista (vanhempani ovat edelleen yhdessä).
N37
Vierailija kirjoitti:
No mä tiedän olleeni vahinko (kaiken lisäksi mun äiti oli tuolloin toisen miehen kanssa vielä naimisissa, joskin ero oli jo laitettu vireille). Enpä ole ajatellut, että asiaa tarttisi mitenkään hävetä. Kaiketi äitini olisi tehnyt abortin jos ei olisi halunnut minua. Ja isä hävinnyt kuvioista (vanhempani ovat edelleen yhdessä).
N37
Olet samanikäinen kuin äitini. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37
Olet samanikäinen kuin äitini. Ap
Ja sinä kaksi vuotta vanhempi kuin esikoiseni. Ja on ihan "suunniteltu" lapsi vaikka olenkin saanut hänet nuorena =)
Mä oon kuulemma 6-lapsisesta perheestä ainoa "ei vahinko", mut huonoiten mua on pikkulapsesta asti kohdeltu, syytä ei oo koskaan kukaan kertonut. Mm. heitetty tai siis "pudotettu" kuuma ruoka-astia mun päälle ollessani joku reilu 1v, toinen vanhemmista sanoi sen olleen tahallinen teko. En tiiä sit että oliko. On asioita joista ei puhuta. Ei muita kohtaan oo vanhemmat olleet väkivaltaisia kuten mua kohtaan.
Nimim. ei ehkä vahinko, mut varmaan sit joku mustalammas ?
Tsiisus! Kyllä on ihmisillä kaiken maailman typerät huolet! Onko tässä TAAS yksi trolli, joka puhuu itsekseen?
Ei ole noloa. Jokainen lapsi syntyy syystä.
Kaikkien lasten pitäisi tuntea ylpeyttä olemassa olostaan, vaikka tiedän että jotkut syntyvät huonoihin olosuhteisiin. Oma taustani ei ole ruusuinen, mutta olen onnellinen siitä että minusta on tullut hyvä ihminen kaikesta paskasta ja nujertamisesta huolimatta.
Olkaa ylpeitä itsestänne, toivottuja tai vahinkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus! Kyllä on ihmisillä kaiken maailman typerät huolet! Onko tässä TAAS yksi trolli, joka puhuu itsekseen?
No ei ole trolli
Joo ei mullekaan sanottu suoraan mutta helposti oli pääteltävissä