Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallein moka minkä olet töissä tehnyt?

Vierailija
16.09.2022 |

Kerroitko itse/näitkö kiinni/et kertonut kellekään?
Kerro myös anmatti

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla ja voin rehellisesti sanoa, että en tiedä tehneeni yhtään mokaa viiteen vuoteen. Olen aika kallis hoitaja, kun kulutan paljon käsineitä ja maskeja. Siis enemmän kuin hoitajat keskimäärin. Olen mukavuudenhaluinen, mutta myös epäluuloinen, joten vaihdan osittain myös varmuuden vuoksi Olen tiputtanut lattialle edullisia hoitovälineitä,  jolloin niitä ei ole voinut käyttää, mutta en mitään kalliimpaa. Lasketaanko mokaksi?

Vierailija
2/7 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei tule mieleeni muuta mokaa kuin että kerran nuorena tyttönä, kun olin häissä tiskaamassa, rikoin yhden posliinivadin. Mutta olin tutuilla palkattomana apulaisena, en varsinaisesti työpaikassa, joten lasketaankohan tuota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentokonemekaanikko ja..

Vierailija
4/7 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuu kalliita mokia mieleen, kerran jäi yksi tilinpäätös lähettämättä ajoissa, siitä tuli 75 euron myöhästymismaksu.

Vierailija
5/7 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitin etu- ja takapuolen. Enempää en kerro.

Vierailija
6/7 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin jotain naista Kalleksi.

Vierailija
7/7 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei tule mitään muutaman sadan euron mokaa kalliimpaa mieleen. (Hajotin joskus vahigossa yhden ikkunan aikoinaan)

Mutta muistan yhden, joka ei sattunut minulle, kun olin yhdessä firmassa, jonka toimitusjohtaja kännissä itketti iltajuhlissa yrityksen suurimman asiakkaan yhteyshenkilöä ja päälle vielä itketti sitä selvinpäin yhdessä palaverissa. Asiakas oli kymmenen vuotta tuonut firmaan 20%:ia kaikesta liikevaihdosta. Se oli aika kallis moka Ja vieläkin ihan muutama yrityksen työntekijöistä tietää, miksi se yhteistyö tämän asiakkaan kanssa alkoi tökkiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan