Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhmäliikuntaohjaaja voisi ohjata selin!

Vierailija
16.09.2022 |

Liike olisi helpompi matkia ja minun tapauksessani, kun en osaa, ohjaajan katse saa minut ihan kipsiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole itse selin.

Vierailija
2/9 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi mennä takariviin?

Mullekaan ei sovi liian monimutkaiset liikesrjat, niissä ei ole kiva käydä joten en käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin ihan sen takia, että silloin tunnin vetäjän on helpompi seurata, mitä siellä salissa tapahtuu. On myös helpompi puuttua esim. selkeästi väärin tehtyyn liikerataan, jolla voi vahingoittaa vaikkapa polvia tai selkäänsä.

Jos ohjaat selin ja joudut seuraamaan vain peilin kautta, myös tietty kontakti osallistujiin jää heikommaksi.

Tosin minähän ohjaan lähinnä ratsastajia, siinä on vähän pakko valmennettavan tottua oloonsa valvovan silmän alla jos haluaa kehittyä :)

Vierailija
4/9 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen ihan sekaisin että kumman jalan tai käden pitää nyt liikkua liikettä tehdessä. Todellakin olisi helpompi tehdä heti liike oikein! Nyt menee aika sellanen 3-4 kierrosta liikettä, ennenkuin asian tajuaa:D

Vierailija
5/9 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikee jotain käsien liikerataa ois selästä nähdä.

Vierailija
6/9 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ryhmäliikuntaohjelmien lisenssiin kuuluu ohjaus peilikuvana, esim. Les Mills on yksi tämmöinen.

Vierailija
7/9 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän katsoo teitä, huomaa jos joku tekee liikkeen (vaarallisesti) väärin ja korjaa ennen kun tapahtuu vahinkoa.

Jos on iso peili, voi olla selin.

Vierailija
8/9 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni kuuluu paremmin kun on naama ryhmään päin

Vierailija
9/9 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se syy miksi en käy ryhmäliikuntatunneilla. En pysy perässä kun teen liikkeet aina eri tavalla/väätinpäin. Todi noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi