Tallinnaan lähdössä!
Olemme lähdössä ensiviikolla Tallinnaan. Viimekerrasta on jo aikaa, niin löytyykö edelleen "tyttökatu" jostain. Tai löytyykö "tyttö" seuraa helposti edelleen ravintoloista ja hotelleista. Meitä kiinnostaisi kovasti "tyttöjen" palvelukset.
Kyseleepi Keijo&Viljo
Kommentit (22)
Taksi vie panopaikalle. Yöaikaan sitten Raatihuoneen torin ympäristö.
Taksissa on se vaara että se vie sellaiseen paikkaan että rahat lähtee. Kerran menin taksilla paikkaan mistä ei itse enää avattu ovea. Sen kokoinen portsari oli että päästi vasta kun oli riittävästi rahaa käytetty paikkaan.
Osaako taksit ja "tytöt" ja muut vielä suomea Tallinnassa? Emme osaa enklantia. Odotamme matkaa innoissamme ja että tapaamme "tyttöjä".
Keijo&Viljo
Kyllä tallinasta varmaankin "tyttöjä" löytyy. Toki ei varmaan niin paljoa kuin "lännestä". Ovathan virolaiset kuitenkin vielä isänmaallisia patriootteja verrattuna läntisen Euroopan sekasikiöihin.
Jokos pojat on päässeet reissuun ja "tyttöihin"?
Kumpi on bottom ja kumpi top? Keijo/Viljo vai "tyttö"?
Huomen aamulla lähtö. Olemme täpinnöissä tulevista "tyttö" seikkailuista. Vielä viimehetken vinkit hyviin "tyttöihin".
Kyseleepi Keijo&Viljo
Juo paljon viinaa ja levittele seteleitä. Kyllä se siitä.
Joko on pojat köyrineet ensimmäiset "tytöt" reissussa? Ja oliko "tytöillä" isommat kuin Keijo/Viljolla?
Mua kiinnostaisi kanssa "tytöt". Löysikö äijät "tyttöjä" tallinasta?
-Sepi
Oliko ne sellaisia "tyttöjä" joilla on jalkojen välissä extraa?
Älkäähät nyt, ei ole Keijo/Viljo vielä selvinneet takaisin. Jäi jalka rakoon kiinni tottumattomalta.
Meillehän kävi Tallinnassa hieman "ohraisesti". Kyseltiin taksikuskilta Suomeksi "tyttöjä" ja taksikuski tiesi hyvän paikan. Syrjäkaupungilla se oli. Jouduttiin maksamaan etukäteen, että päästiin sisään tapaamaan "tytöt". Kauniita "tytöt" olivat ja kalliita juomia tykkäsivät juoda. Vähitellen päästiin asiaan mutta enklantia "tytöt" puhuivat ja myös fenäjää kai. Ei me ymmärretty mitään muuta kuin että himot olivat kovat. Joku väärinkäsitys oli käynyt, koska "tytöt" olivatkin pirkules vieköön poikia. Toisella oli jopa isompi jortikka kuin Viljolla. Nämä "tytöt" tai pojat alkoivat meitä sitten panemaan pirkule soikoon. Ei me mitään mahdettu niille. Kyllä oli persus kipeänä ja sovittiinkin, ettei tästä puhuta kenellekkään, ei edes omille "vaimoille". Eipä olla enää haikailtu Tallinnan "tyttöjen" perään. Ajat on muuttuneet siitä kun 90-luvulla "tyttöjä" tavattiin Tallinnassa. Tuli sellainen olo jotta taksikuski meitä huijasi mutta kieliongelmat kai ne syynä oli.
Keijo&Viljo
Voi "pojat" teillä oli "ikimuistoinen" reissu. Ihan käy kateeksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi "pojat" teillä oli "ikimuistoinen" reissu. Ihan käy kateeksi.
Älä kuule ole "kateellinen". Ei mennä toiste "tyttöjä" hakemaan Tallinnasta.
Jos on vinkkejä että missä voisi tavata oikeita "tyttöjä" niin ollaan kiinnostuneita.
Keijo&Viljo
Täällä olisi yksi mutta olenkohan liian "vanha" teille jo? Jos "kelpaa" tulkaa mun luo?
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi yksi mutta olenkohan liian "vanha" teille jo? Jos "kelpaa" tulkaa mun luo?
Minkä "ikäinen" olet? Ja missä "asut"?
Keijo&Viljo
Mentiin Tallinnaan ja kyseltiin taksikuskilta tyttöjä sanoi: menkää noin satakilometriä pohjoiseen sieltä löytyy tyttöjä🤦
Tämmöinen "vajaa" nelikymppinen olen, "Kirkonkylältä". "Tervetuloa"
en ole ikinä käynyt tallinnassa enkä eestissä tai missään cccp-maassa. en neuvostoliitto aikoina tai nykyisen putlerinroistomafian. oksettava.ajatus on.
Eli lainausmerkit on siksi, että tytöt ei kiinnosta vaan "tytöt" (=ladyboyt), niinkö?