Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edgeilevätkö naiset?

Vierailija
16.09.2022 |

Harrastaako naiset sitä, että hyväilevät itseänsä niin, että melkein tulevat, mutta sitten keskeyttävät puuhan? Sitä sessiotahan voi jatkaa vaikka miten pitkään - tai keskeyttää kokonaan ja jatkaa iltapäivällä, huomenna, tms.

Jotenkin mulle on jäänyt sellainen käsitys, että vain miehet tekevät tuota.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, mutta enemmän ajatuksen tasolla. Tuhmat mielessä pitkin päivää.

Vierailija
2/36 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mä soolossa välillä. Mut en mä ikinä lykkää toiseen päivään tai edes iltaan mutta saatan vaikka kymmenen kertaa mennä sille rajalle ja lopulta rajan yli. Eka orgasmi on paljon parempi kun ei tule liian nopeaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tunnustuksia, jos tuollaista harrastatte. Näitä on mahtava lukea.

Vierailija
4/36 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/4759145/nainen-harrastat-edgingia-eli-o…

Tuolta löytyy muutama lisää. Harmi vaan kun sielläkin aihe kääntyi erään naisen toimesta miehen edgetykseen.

Vierailija
5/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itsetyydytyksessä, keskeytän pariin kertaan ja sit loppuun asti. En pidättele pidempään enkä joka kerta.

Miehen kanssa joskus myös. Esileikkiä esim. sormetusta tai kullilla hieromista melkein orkkuun asti. Taas jatketaan ja ehkä kerran vielä sama juttu. Sit annan mennä loppuun asti...

Vierailija
6/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edge paljon kömoelömpi kun Chrome

Vierailija
7/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.

N28

Vierailija
8/36 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska se pilaa minun orgasmin. Kun on tullakseen niin annan tulla, edgeilyn jälkeen orgasmi ei enää tule. Ärsytää kun mies välillä lopettaa kesken "ei vielä" kommentilla kun olen lähellä ja pilaa minun orgasmin. Ei tajua vaikka kuinka sanon että ei toimi minulla samalla tavalla kuin hänellä.

Vierailija
9/36 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai... mistö ihmeestä nämä aloitukset kumpuavat? Jotenkin tuntuu, että miehet pitävät vain itseään seksuaalisina. Huoh. Kerropa ap yksikin syy, miksi naiset eivät edgettäisi siinä missä miehetkin? N30

Vierailija
10/36 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska se pilaa minun orgasmin. Kun on tullakseen niin annan tulla, edgeilyn jälkeen orgasmi ei enää tule. Ärsytää kun mies välillä lopettaa kesken "ei vielä" kommentilla kun olen lähellä ja pilaa minun orgasmin. Ei tajua vaikka kuinka sanon että ei toimi minulla samalla tavalla kuin hänellä.

Miksi harrastat seksiä henkilön kanssa, joka pilaa orgasmisi?

Vierailija
11/36 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että seksin harrastaminen pitäisi lopettaa kokonaan, jos toinen osapuoli ei joka kerta toimi aivan täydellisesti? Aika hiljaista rupeaa olemaan vähitellen.

Vierailija
12/36 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi viivytellä kun lukuisten orgasmien tuleminen ilman kylläisyyttä on ihan toisella tasolla kuin miesten nopea kyllästyminen seksiin muutaman orgasmin jälkeen viimeistään, yleensä kuitenkin jo ensimmäiseen?

Vierailija
13/36 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai... mistö ihmeestä nämä aloitukset kumpuavat? Jotenkin tuntuu, että miehet pitävät vain itseään seksuaalisina. Huoh. Kerropa ap yksikin syy, miksi naiset eivät edgettäisi siinä missä miehetkin? N30

Mikä tässä aiheessa noin pisti kiehumaan? 😅 Ja hakemasi syy voi olla esimerkiksi se, että nainen pystyy todennäköisemmin saamaan usean orgasmin peräkkäin, jolloin hänellä ei ole samanlaista "tarvetta" pidentää nautintoa toisin kuin miehellä, joka saattaa olla kerran laukeavaa sorttia ja sitten tulee pidempi tauko ennen kuin pystyy seuraavaan. Tässä en nyt ottanut kantaa siihen, onko se naisen nopea orkun saaminen yhtä nautinnollista kuin edgetys. Mutta jos kärjistetysti mies laukeaa sen kerran ja se oli siinä, niin kai sitä haluaakin pitkittää. Ihan samalla lailla voi nainenkin niin tehdä mutta jos pystyy useaan nautinnon huippuun, niin tarviiko? Ei tuossa aloituksessa nyt ollut mielestäni mitään siihen viittaavaa, että miehet pitäisivät vain itseään seksuaalisina.N31

Vierailija
14/36 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että seksin harrastaminen pitäisi lopettaa kokonaan, jos toinen osapuoli ei joka kerta toimi aivan täydellisesti? Aika hiljaista rupeaa olemaan vähitellen.

"Toimi täydellisesti" on eri asia kuin se, että aktiivisesti estää toiselta orgasmin saamisen.

Vierailija
15/36 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai sulla terveet kädet?

Vierailija
16/36 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kai sulla terveet kädet?

no mitä se auttaa jos miksi ihmeessä sitten edes harrastaa miehen kanssa seksiä, jos mies aktiivisesti estää orgasmin saamisen?

Vierailija
17/36 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ongelmana se, että mies pitää tauon vielä liian myöhään, eli kun orkku on jo lähellä? Kyllä meillä ainakin toimii, jos naista hiukan "kiusaa" esim. suuseksin aikana. Antaa hetken nauttia, sitten pitää taukoa, taas vähän nautintoa jne. Mutta en tee noin enää siinä vaiheessa, kun ollaan jo lähellä orgasmia, silloin vaan annan mennä.

Vierailija
18/36 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ongelmana se, että mies pitää tauon vielä liian myöhään, eli kun orkku on jo lähellä? Kyllä meillä ainakin toimii, jos naista hiukan "kiusaa" esim. suuseksin aikana. Antaa hetken nauttia, sitten pitää taukoa, taas vähän nautintoa jne. Mutta en tee noin enää siinä vaiheessa, kun ollaan jo lähellä orgasmia, silloin vaan annan mennä.

tuo riippuu aivan naisesta.

pointti on: ei kannata kiusata niin, että koko orgasmi jää saamatta. olisi viimeinen kerta sellaisen miehen kanssa sängyssä.

Vierailija
19/36 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus kumpusi siitä, että minulla on pippeli, enkä tiedä millaista on, kun on pimppi. Uskoisin, että monessa muussakin aloituksessa on sama lähtökohta.

Mitä tulee tuohon kaikkitietävään yleistykseesi, eli että miksi naiset eivät edgettäisi, niin pari naista jo vastasikin kysymykseesi tässä ketjussa.

AP

Vierailija
20/36 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pointti on: ei kannata kiusata niin, että koko orgasmi jää saamatta. olisi viimeinen kerta sellaisen miehen kanssa sängyssä.

Kovaa puhetta. Lusikat jakoon kun mies kerran erehtyy tekemään noin? Kannattaa varmaan mainita periaatteestasi viimeistään ennen naimisiinmenoa. Saattaa häät peruuntua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi