Nainen, harrastat edgingiä eli orgasmin viivyttelyä?
Otsikossa kysymys, harrastatko edgingiä masturboinnissa tai jopa yhdynnässä?
Pystytkö kontrolloimaan jos et halua laueta nopeasti vaan saada mahdollisesti yhden "rajumman" orgasmin viivyttelemällä? Miten onnistut yhdynnässä tässä asiassa jos ylipäätään panemalla laukeat? Voitko ajatuksen voimalla viivyttää itseäsi laukeamasta vaikka mies panee kovasti ja hyvin?
Vai saatteko helposti monta orgasmia ja kaikki ovat hyviä eli ei olisi tarvetta viivyttämiseen?
Kommentit (21)
Joo mutta vain soolossa, välillä. Tulee parempi orkku. Teen niin että hieron tai värisytän ihan rajalle, heti kun alkaa vähänkään tuntua tutut orgasmikihelmöinnit niin lopetan, pieni tauko, uusiksi niin monta kertaa kuin kärsivällisyys suo. Yleensä en malta eli en edgettele hirveän usein.
Minä edgetän joskus vaimoa. Usein onnistun.
Tuloksena on ollut erittäin voimakkaita orgasmeja, joskus jopa niin voimakkaita, että koko vartalo tärisee ja tulee voimakkaita tunnekuohuja.
Vierailija kirjoitti:
Minä edgetän joskus vaimoa. Usein onnistun.
Tuloksena on ollut erittäin voimakkaita orgasmeja, joskus jopa niin voimakkaita, että koko vartalo tärisee ja tulee voimakkaita tunnekuohuja.
Se itsellekin valtavan kiihottavaa. Kun stimuloi vaimoa monta kertaa siihen rajalle ja näkee, että toinen on "kohta tulossa hulluksi". Sitten kun antaa mennä loppuun asti, niin voi sitä kirkumista, kiemurtelua ja tyynyn puremista. :)
Nostoa.
Miehenä minua kiinnostaa voimistaako tällä tavalla viivyttely naisten orgasmia, jätättekö joskus ehkä kokonaan kesken ja jatkatte masturbointia seuraavana päivänä?
Entä naiset useat orgasmit, selostakaa miten ne voivat tulla vaan perättäin? Orgasmi ja nautintohan tulee aivoista, eikö teille tule sellaista että seksihalu vain lopahtaa eikä sitten kaipaa tai saa enempää orgasmeja? eikö tule sellaista oloa, että seksuaaliset ajatukset katoavat?
Näin miehenä orgasmi on valitettavasti aikalailla juuri laukeava, seksuaaliset ajatukset ja himot purkautuvat ulos siemennesteen myötä ja penis velvostuu. Eikä se ainakaan itsellä kovin äkkiä kovetu uudestaan koska on lauennut.
Onko joku nainen huomannut eroja orgasmissa ja orgasmissa joka laukaisee seksihalut pois?
Vierailija kirjoitti:
Nostoa.
Miehenä minua kiinnostaa voimistaako tällä tavalla viivyttely naisten orgasmia, jätättekö joskus ehkä kokonaan kesken ja jatkatte masturbointia seuraavana päivänä?
Entä naiset useat orgasmit, selostakaa miten ne voivat tulla vaan perättäin? Orgasmi ja nautintohan tulee aivoista, eikö teille tule sellaista että seksihalu vain lopahtaa eikä sitten kaipaa tai saa enempää orgasmeja? eikö tule sellaista oloa, että seksuaaliset ajatukset katoavat?
Näin miehenä orgasmi on valitettavasti aikalailla juuri laukeava, seksuaaliset ajatukset ja himot purkautuvat ulos siemennesteen myötä ja penis velvostuu. Eikä se ainakaan itsellä kovin äkkiä kovetu uudestaan koska on lauennut.
Onko joku nainen huomannut eroja orgasmissa ja orgasmissa joka laukaisee seksihalut pois?
Vastaan vähän: en ikinä jätä seuraavaan päivään, ei riitä kärsivällisyys jos kerran aloittaa enkä näe ajatusta miellyttävänä.
Mun kohdalla ei lopu kyky saada orkkua yhden jälkeen. Muutama sekunti on toki pidettävä taukoa. Pystyn kyllä tulemaan niin monta kertaa kun jaksan hieroa, ainut mikä aiheuttaa lopettamisen on että ei tunnu enää niin hyvältä tai että kunnolle käy. Mut jos pidän siinä taas tunnin tauon niin tulen ja isosti uudestaan. Nuo minun peräkkäiset on toki aika lyhyitä (Max 10 sek) ja klitoriksen avulla, ei ole mitään valtavia.
Seksuaaliset ajatukset. liittyykö enemmän sitten miehelle että lopahtaa ne. En itse varsinaisesti tarvitse mitään seksuaalista ajatusta saadakseni, haluan vain tuntea hyvän upean olon ja se motivoi.
Toki katson välillä kiihottavaa materiaalia ennen sooloa ja välillä samalla niin saa mentaalisesti virittyneemmän olon ja kyllä se ainakin ekaa orkkua parantaa.
Runkatessa edgetän, koska muuten tulisin liian nopeasti ja kyllähän se hyvää tekee pidätellä. Voin saada monta, eli palautumisaika on todella lyhyt.
Todellakaan en jatka vasta seuraavana päivänä, tulee paha mieli ja pillussa tuntuu inhottavalta, jos jää paineita purkamatta.
Vierailija kirjoitti:
Runkatessa edgetän, koska muuten tulisin liian nopeasti ja kyllähän se hyvää tekee pidätellä. Voin saada monta, eli palautumisaika on todella lyhyt.
Todellakaan en jatka vasta seuraavana päivänä, tulee paha mieli ja pillussa tuntuu inhottavalta, jos jää paineita purkamatta.
Millä tavalla inhottavalta? Eikö siitäkin voisi nauttia kun jää panetus päälle ja on sellainen seksuaalinen olo jota ei laukaista pois päältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla inhottavalta? Eikö siitäkin voisi nauttia kun jää panetus päälle ja on sellainen seksuaalinen olo jota ei laukaista pois päältä?
Ei se vaan kaikille toimi samalla tavalla. Esimerkiksi mun vaimolleni tuo on täysin mahdoton ajatus, itse taas nautin siitä vireystilasta oikein paljon. Jos joku ei tunnu hyvältä niin minkäs sille mahtaa.
Onkohan se kaikilla naisilla niin, että orkkua ei voi jättää seuraavaan päivään ilman, että tulee paha mieli? Olisi mielenkiintoista kuulla, löytyykö naisia, joilla on samanlainen kokemus kuin itselläni, eli että orgasmista pidättäytyminen saa olon kestokiimaiseksi ja parantaa mielialaa? Tietysti sillä hetkellä, kun hyväily pitää lopettaa, se tuottaa pientä turhautumista, mutta se menee nopeasti ohi ja hyödyt kyllä ylittää haitat.
edgetys on ihanaa kirjoitti:
Onkohan se kaikilla naisilla niin, että orkkua ei voi jättää seuraavaan päivään ilman, että tulee paha mieli? Olisi mielenkiintoista kuulla, löytyykö naisia, joilla on samanlainen kokemus kuin itselläni, eli että orgasmista pidättäytyminen saa olon kestokiimaiseksi ja parantaa mielialaa? Tietysti sillä hetkellä, kun hyväily pitää lopettaa, se tuottaa pientä turhautumista, mutta se menee nopeasti ohi ja hyödyt kyllä ylittää haitat.
Tässä on varmaan se perustavanlaatuinen ero naisten ja miesten välillä, että useimmiten nainen pystyy saamaan useamman orgasmin peräkkäin kun taas miehelle se useimmiten ei ole mahdollista ainakaan heti perään. Naisen ei siis tarvitse säästellä, kasvatella kiimaa ja pidättäytyä orgasmia, kun niitä voi saada yhden session tai päivän aikana monia. Mä saatan edgettää korkeintaan yhden päivän siten että viimeistään illalla on seksiä. Aika usein kun yritän pysytellä reunalla, niin meneekin millin verran liikaa yli ja orkku tulee. Mutta silloin kun onnistun olemaan laukematta niin tuntuuhan se todella hyvältä ja kiimaiselta koko päivän ja kun vihdoin sitten pääsee hommiin miehen kanssa niin oon valmiiksi jo tosi märkä ja haluan mennä aika suoraan asiaan. On se orgasmi silloin yleensä isompi kuin normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla nälkä kasvaa syödessä eli kun saa hyvää seksiä (masturbointi toki myös mutta on se ainakin minun kohdalla on aina laimeampaa kuin kumppanin kanssa) ja orgasmin niin sitä haluaa lisää. Minulla orgasmi ei poista panetusta kuin ehkä hetkellisesti vaan se ennemminkin lisää sitä.
Suuseksissä saan yleensä toisen orgasmin noin minuutin päästä ensimmäisestä. Orgasmin aikana kun mies nuolee vain ihan vähän ja keskittyy enemmän sormettamaan emätintä, niin klitoris ei mene liian herkille. Kun siihen on koskematta orgasmin jälkeen ehkä 15-30sek ja sitten jatkaa niin sinkoan hyvin nopeasti uudelleen kohti orgasmia. Pelkkää klitorista hieromalla pystyn saamaan vaikka 10 orgasmia noin minuutin välein mutta ne laimenevat sitä mukaa mitä useampi tulee eivätkä ne ole kuin murto-osa siitä nautinnosta kun sisällä on samaan aikaan sormi/penis/dildo. Klittaorkun jälkeen tarvitsen pakosta jotain sisääni. Se on aivan mielettömän nautinnollista.
Orgasmi ei siis koskaan täydellisesti poista panetusta minulla, vaikka helpottaakin oloa. Voin olla seksin jälkeen täysin tyydytetty mutta siltikin pystyisin vielä saamaan lisää orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on varmaan se perustavanlaatuinen ero naisten ja miesten välillä, että useimmiten nainen pystyy saamaan useamman orgasmin peräkkäin kun taas miehelle se useimmiten ei ole mahdollista ainakaan heti perään. Naisen ei siis tarvitse säästellä, kasvatella kiimaa ja pidättäytyä orgasmia, kun niitä voi saada yhden session tai päivän aikana monia. Mä saatan edgettää korkeintaan yhden päivän siten että viimeistään illalla on seksiä. Aika usein kun yritän pysytellä reunalla, niin meneekin millin verran liikaa yli ja orkku tulee. Mutta silloin kun onnistun olemaan laukematta niin tuntuuhan se todella hyvältä ja kiimaiselta koko päivän ja kun vihdoin sitten pääsee hommiin miehen kanssa niin oon valmiiksi jo tosi märkä ja haluan mennä aika suoraan asiaan. On se orgasmi silloin yleensä isompi kuin normaalisti.
Täytyy kyllä myöntää, että jos pystyisi useampaan orgasmiin yhteen menoon, niin varmaan sitä tulisi silloin paljon useammin harrastettua kuin edgetystä. Oikeastaan yksi kiihottavimmista mielikuvista edgetyksen aikana onkin ajatus siitä, että orgasmin jälkeen makaa kulli ja vatsa spermasta märkänä ja kevyesti hieroskelee uutta nousua päälle puolijäykkään ja liukkaaseen kaluun... Mutta todellisuudessa sen orgasmin jälkeen se ajatus ei enää kiinnostakaan lainkaan, pesulle vaan. Siksi parempi turvautua edgetykseen ja mielikuviin, jos haluaa nautintoa ja kiihottumista oikein pitkän kaavan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä myöntää, että jos pystyisi useampaan orgasmiin yhteen menoon, niin varmaan sitä tulisi silloin paljon useammin harrastettua kuin edgetystä. Oikeastaan yksi kiihottavimmista mielikuvista edgetyksen aikana onkin ajatus siitä, että orgasmin jälkeen makaa kulli ja vatsa spermasta märkänä ja kevyesti hieroskelee uutta nousua päälle puolijäykkään ja liukkaaseen kaluun... Mutta todellisuudessa sen orgasmin jälkeen se ajatus ei enää kiinnostakaan lainkaan, pesulle vaan. Siksi parempi turvautua edgetykseen ja mielikuviin, jos haluaa nautintoa ja kiihottumista oikein pitkän kaavan kautta.
Niinpä, näin se menee meilläkin että miehelle se polku orgasmiin ja monipuolinen kiihottuminen sen varrella on se juttu seksissä, ja se orkku sitten on loppuhuipennus johon ei halua kiirehtiä koska se nautinnon matka loppuu siihen. Minulla puolestaan enempi ehkä aaltoilee se nautinto, kun voi nousta useampaan huippuun. Siltikään en halua sitä ekaa orgasmia nopeasti, vaan yhtä lailla haluan pitkän matkan huipulle. Eka orkku on mulla yleensä voimakkain ja mitä enemmän kiihotusta ennen orkkua, sitä voimakkaammin tulen. On tosi kiihottavaa ratsastaa itselle orkut ja nähdä miten mies kiemurtelee alla ja yrittää olla tulematta että nautinto vielä jatkuisi. Ja nautin katsella sitä miehen nautintoa kun pienikin sormen hipaisu oikeasta kohtaa voi saada väristyksiä aikaan.
Entä sellaiset naiset, jotka eivät saa peräkkäisiä orkkuja? Mitenhän heillä sujuu tämän edgingin kanssa?
Jos itse pystyisinkin saamaan useamman orgasmin, en tiedä tykkäisinkö siitä siltikään enempää kuin tästä viivyttelystä. Sen lisäksi, että viivytys parantaa mielialaa ja nostaa energiatasoja, minulle on erityisen miellyttävää ja kiihottavaa juuri se viivytys ja siitä seuraava kiima itsessään. Kai se on jonkin sortin fetissi tai vastaava.
En todellakaan ja ärsyttää suuresti, jos mieheni jotain tuon tyypistä yrittää kanssani. Eli kun orkku on tulossa, se otetaan heti. Muuten se katoaa, eikä ainakaan saman päivänä palaa, vaikka mitä tekisi. Joskus tuo katoava orkku myös jää päälle, eli vaikeuttaa orgasmin saantia seuraavinakin päivinä.
Se on vähän kuin korkeushyppy. Kun rimakammo iskee, niin hyppäys ei vaan onnistu. Ei siis kannata olla hyppäämättä kunnolla, jos se on mahdollista.
Ei toimi hyvin. Jonkun aikaa voi edgetellä kyllä, mutta helposti voi mennä huonommaksi tai ohi. Parhaimmat orkut saan siten, että teen useamman päivässä, esim. vartin välein. Ensimmäinen ei ole vahvin. Kohtuullinen ja hellävarainen edgetys voi vahvistaa orkkua, mutta en ole tästä ihan varma. Nimittäin välillä ihan pikaorkkukin voi olla vahva. Mitä useammin saan, sitä parempi voisi sanoa. Jotenkin se lähtötonus on silloin ylempänä.
En, otan orgasmin vastaan silloin kun se on tullakseen. Miesystävä tuntuu tykkäävän siitä että kun olen juuri tulossa niin hän sanoo että ei vielä ja alkaa himmailemaa tai vaihtaa juttua. Lopputuloksena on että oma orgasmini katoaa täysin enkä enää saa siitä kiinni. Ei millään tajua että kun sanon että jatka niin se tarkoittaa että pitäisi jatkaa eikä lopettaa.
En vaan minäkään kykene tuohon, voin saada kyllä montakin päivässä (onnea meille naisille!) mutta se rajalla olo on hiukan sinne ja tänne, varsinkin kun mies sitä yrittää. Antaa tulla vain nalli palamaan - saahan sitä uuden!
Joskus aikasemmin kokemattomana saattoi karatakin pois. No ei enää, pidän siitä kiinni ja saan ihan aina.
Nyt Edgetin miestäni, kun pyysi itse; pari päivää meni. Tulos, suuhoitoja 2 päivää toki ilman orgasmia, panoa minulle ja toki sormihoitoa, pano minulle monta orgasmia. Nyt sitten jälleen ja ja pano ja sitten; vetelin käteen ja samalla pallit saivat hyvän hoidon. Pian alkoi kova huohotus ja järkyttävä karjunta - ja sain varmaan ainakin ruokalusikallisen palkintoa! Kehui kyllä oikein hyväksi vaihteeksi panolle. Sitten antoi mulle vielä lahjaksi taas , kohta.
Vierailija kirjoitti:
En vaan minäkään kykene tuohon, voin saada kyllä montakin päivässä (onnea meille naisille!) mutta se rajalla olo on hiukan sinne ja tänne, varsinkin kun mies sitä yrittää. Antaa tulla vain nalli palamaan - saahan sitä uuden!
Joskus aikasemmin kokemattomana saattoi karatakin pois. No ei enää, pidän siitä kiinni ja saan ihan aina.
Nyt Edgetin miestäni, kun pyysi itse; pari päivää meni. Tulos, suuhoitoja 2 päivää toki ilman orgasmia, panoa minulle ja toki sormihoitoa, pano minulle monta orgasmia. Nyt sitten jälleen ja ja pano ja sitten; vetelin käteen ja samalla pallit saivat hyvän hoidon. Pian alkoi kova huohotus ja järkyttävä karjunta - ja sain varmaan ainakin ruokalusikallisen palkintoa! Kehui kyllä oikein hyväksi vaihteeksi panolle. Sitten antoi mulle vielä lahjaksi taas , kohta.
Yritin lukea monet kerrat tuon viimeisen kappaleen mutta edelleenkään en tiedä, mitä siinä tapahtuu. Sen sijaan nauraa räkätän ääneen 😂 Ilmeisesti kuitenkin aihe nyt käännettiin miehen edgetykseen.
Jos yritän viivyttää orgasmia, se karkaa kokonaan mun ulottumattomiin eli en harrasta sellaista. Kyllä se on semmoista kilpajuoksua että kun huomaa (vihdoinkin) olevansa orgasmiin johtavalla polulla niin äkkiä sinne vaan. Ja silti kestää kauan ja on epävarmaa tuleeko se siltikään. Eikä todellakaan tule pelkällä panemisella vaan vaatii kaikenkattavaa alapään stimulointia ja etenkin kaikkea tärkeimpänä kipinöintiä korvien välissä (mun orgasmit on 90% ajatuksista ja 10% fyysisestä tapahtumasta tulevaa - esileikit todella tärkeässä roolissa että ne ajatukset lähtee laukalle oikeaan suuntaan).
En ihan tavoita sun ajatusta mikä on kovasti ja hyvin panemista. Pelkkä sisään-ulos-tikkaaminen on minimaalinen osuus siitä mikä seksissä tuo nautintoa ja kiihottaa.
N38