Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Jokainen nainen saa miehen"

Vierailija
15.09.2022 |

Olen ylipainoinen, enkä saa miestä. Silti monet (naiset, joilla on mies) kehottavat ottamaan miehen. Kaiken lisäksi rikkaan miehen.

Mistä tuollainen ehdottelu johtuu? Itse ainakin tulen taloudellisestikin toimeen omillani.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh mitä kirjotat

Vierailija
22/27 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan haittaa ylipaino. Se on naisella söpöä kunhan kilot on oikeissa paikoissa.

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vapaaehtoinen olemaan miehesi. Tuskin kelpaan, mutta älä vaan sano, ettet saa miestä. Halukkaita on kyllä.

Oikeasti? Oletko yhtään tosissasi? Näillä tiedoilla (eli ei mitään tietoja) olet valmis ryhtymään suhteeseen? Riittää, että on nainen ja hengittää? Kuulostaa jotenkin ihan tosi kamalalta... Entä jos nainen on ihan hirveä akka (sori ap, en nyt sinua epäile sellaiseksi) ja vaikka tosi ilkeä ja inhottava, ei pese hampaitaan ja suihkussakin harvoin käy, ei osaa mitään sosiaalisia taitoja vaan nolaa sut kaikkialla, kutsuu kotiisi jotain ryyppyjengiä tai narkkikavereita, tms kamaluuksia?

Kyllä. Kelpaa kuka tahansa. 

Vierailija
24/27 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keskustelut menevät aina näin:

Nainen: "en kelpaa kenellekään"

Mies: "hei, minä olisin täällä vapaana"

Nainen: "no en minä sinua halua, pthyi, et ole edes oikea mies!"

Mitä jos sanoisitte, että ette löydä tarpeeksi hyvää miestä, ettekä valittaisi, ettette kelpaa _kenellekään_? Koska se ei pidä paikkaansa.

Vierailija
25/27 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä keskustelut menevät aina näin:

Nainen: "en kelpaa kenellekään"

Mies: "hei, minä olisin täällä vapaana"

Nainen: "no en minä sinua halua, pthyi, et ole edes oikea mies!"

Mitä jos sanoisitte, että ette löydä tarpeeksi hyvää miestä, ettekä valittaisi, ettette kelpaa _kenellekään_? Koska se ei pidä paikkaansa.

Erittäin hyvin sanottu. Naisilla ei ole selkärankaa myöntää omia etuoikeuksiaan, koska he pelkäävät, että se syö heidän uhripääomaa.

Vierailija
26/27 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mainitset että "et saa miestä", jos kuitenkin tulet toimeen, eli et tarvitse?

Miten toimeen tuleminen liittyy miehen saamiseen?

Vierailija
27/27 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin ei ole hyvä olla. Kelpuuta köyhä. Köyhät ovat monesti arvomaailmaltaan parhaita.

On kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi