Lukion käymisestä huolimatta raskaaksi tulleita?
Kommentit (11)
Kannattaa googlata käyttäen sanaa ehkäisy, niin löytää tietoa aiheesta.
Lukiosta löytyy sanalla lukio.
Mä luotin täysin lukioon (mulla yx älläkin!) ja silti vaan on kax tenavaa meillä!
terkkariksi ja hakeuduin ehkäisyneuvolaan töihin, mutta siitä huolimatta taapero tuolla nukkuu sängyssään ja taas mulla on maha pystyssä. Uskomatonta. Tämä suomen koulujärjestelmä ei kyllä toimi...
Meillä on mieskin käynyt lukion ja silti on kaksi lasta. Voiko ylioppilaslautakunnalle valittaa?
että joko lukio tai ammatikorkeakoulu ehkäisee... Tulin kuitenkin jollain ihmeen konstilla raskaaksi. Muistaakseni siihen liittyy ryppyiset lakanat sängyssä ja se alkaa ässällä mutten nyt muista mikä se olikaan... no enivei, tällä toisella kierroksella ei sitten sekään auta enää. Nyt on sit lukion ehkäisyteho huipussaan.
Mulla kolme ällää ja viis lasta. En uskalla mennä enää yliopistoon kun pelkään että heti tulee kaksoiset.
Älkää hyvät naiset luottako lukioon ....sitä kun ei koskaan tiedä kuinka paljon miehen tausta voi vaikuttaa.
On meilläkin peräti kahden maisterin perhe, mutta lapsia tulee solkenaan. Missä vika?
Taitaa vaan huonontua ehkäisyteho, kun kouluja tulee käytyä lisää. Onkohan siinä joku toleranssi...
No pari on käynyt kauppiksen.